פורסם 2006 באוגוסט 719 שנים אף ספק לא מחוייב לחבר אותך לאינטרט ללא חייגן בכבלים. ספקים מסוימיים מחלקים את החיבור הזה בקלות, אצל אחרים אתה צריך סיבה ספציפית או "ראוטר" מיוחד.אבל אין להם שום התחיבות כלפיך לחבר אותך ב MPLS. תתקשר לתמיכהף תקצעק, תתקעקש, תבקש מנהל, תאיים להתנתק תבלה יום - יומיים בשיחות אם מוקדים שונים תלוי על איזה תומך אתה נופל. אף אחד לא ינתק אותך, אבל אםם תיהיה נחמד, יעזרו לך. חוץ מזה, אף אחד לא חייב לך שם דבר.נ.באיזה ספק אתה?
פורסם 2006 באוגוסט 719 שנים מחבר אני התניתי את ההתחברות בכך שיחברו אותי ללא חייגןהם דורשים שאני אמלא את החלק שלי בהסכם (אשלם) ואני דורש שהם ימלאו את חלקם (חבילה וסוג חיבור)אם היו אומרים לי מראש שזה בלתי אפשרי הייתי מתחבר לחברה אחרת שהיתה מאפשרת לי חיבור ללא חייגןזה נראה לך הגיוני שהם יגידו לי כל מה שאני רוצה לשמוע בשביל לחבר אותי ואח"כ יתעלמו מזה?
פורסם 2006 באוגוסט 719 שנים נכון שאף אחד לא חייב לו שום דבר, הדבר היחידי שהם חייבים זה לקיים את מה שהבטיחו לו בע"פ שעל-פיו הוא עשה את ההחלטה והתחבר לחברה הספציפית הזאת.
פורסם 2006 באוגוסט 719 שנים אני אספר לך משהו:אמורים לחבר אותנו להוט גם כן(למבצע הזה של 217 ש"ח).כשהתקשרו, רציתי לדבר איתה גם כן. מכיוון שפפעם היה לנו הוט והתנתקנו מהם כי בחודש האחרון האינטרנט היה מתנתק ללא הרף.שאלתי אותם אם אפשר יהיה להתנתק מהם אם זה שוב יתחיל להתנתק לי והיא אמרה שלא - כי התחייבתי. וכששאלתי לגבי החוק הזה שאפשר לבטל עיסקה אחרי 14 יום כל עיסקה, היא אמרה שהוא לא תקף על שירותי תיקשורת. היא אמרה שהיא יכלה להגיד לי כן, כמו שרוב הטלפנים עושים כששואלים אותם שאלות שהתשובה לא תספק את הלקוח ותרתיע אותו מלהתחבר אליהם, ולא היה קורה לה כלום כי אין שום דרך להוכיח את זה ובקיצר שכדאי לא להאמין יותר מידיי למוקדנים.היא אמרה שאפשר להוסיף סעיף לחוזה שאם יש התנתקויות אז אנו יכולים להתנתק בלי לשללם קנס. אבל אז היא אמרה שזה יהיה סתם ליופי ולא יעזור כלום - גם אם יהיו התנתקויות, הם פשוט ישלחו טכנאים שינסו לפתור את הבעיה, אבל להתנתק בלי קנס יהיה כמעט בלתי אפשרי...ד"א אנחנו כן מתחברים אליהם...
פורסם 2006 באוגוסט 719 שנים מקסימום אם כלו כל הקיצים, אז אפשרי לחבר ראוטר ואז יהיה לך "כאילו" חיבור ללא חייגן.
פורסם 2006 באוגוסט 719 שנים אני התניתי את ההתחברות בכך שיחברו אותי ללא חייגןהם דורשים שאני אמלא את החלק שלי בהסכם (אשלם) ואני דורש שהם ימלאו את חלקם (חבילה וסוג חיבור)אם היו אומרים לי מראש שזה בלתי אפשרי הייתי מתחבר לחברה אחרת שהיתה מאפשרת לי חיבור ללא חייגןזה נראה לך הגיוני שהם יגידו לי כל מה שאני רוצה לשמוע בשביל לחבר אותי ואח"כ יתעלמו מזה?בהודה הראשונה רשמת " אם ניתן להתחבר". עקרונית כל אפשרי, כל אחד אפשר לחבר אם חיבור קבוע. אבל אין שום סעיף בחוזה שמחייב אותם לחבר אותך בצורה זו או אחרת. הם מחוייבים לחבר אותך לאינטרנט, יותר נכון לתת לך אפשרות להתחבר לאינטרט. אין להם שום התחייבות להעניק לך סוג חיבור כזה או אחר. המוקדנים בשרלק יודענים לנסח את עצמם בצורה מספיק טובה כדי לכסות תתחת שלהם. בכל מקרה, תתקשר לתמיכה ותתחיל לעצבן אותם ולדרוש חיבור קבוע, יש עקרון מאוד פשוט בתמיכה, אם תעצבן אותם מספיק בסוף יחברו אותך רק כדי שתעוף מהקו ולא תתקשר יותר(תלוי על איזה תומך אתה נופל), להם ממש לא אכפת איך אתה מחובר.נ.בפעם הגיעה אלי לקוחה שבשרק הבטיחו לה ( על מנת לא תתנתק) שאנכנו נתמוך לה בהכל בחינם, גם בהתקנת מדפסת, כשהיא התקשרה לתמיכה, אף אחד לא התקין לה מדפסת, היא הועברה חזרה לשרלק לניתוק, ופעם אחרונה שבדקתי, היא עדיין מחוברת אלינו.
פורסם 2006 באוגוסט 719 שנים מקסימום אם כלו כל הקיצים, אז אפשרי לחבר ראוטר ואז יהיה לך "כאילו" חיבור ללא חייגן.זה לא ממש אותו דבר, הרעיון בחיבור ללא חייגן הוא למנוע ניתוקים מעצבנים, ראוטר לא מונע את זה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.