פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים ואיך לעזאזל מרצדס (אפילו C200) בימר או פורש מתקשרות לאוקטביה?אם אתה מדבר על מכוניות ספורטיביות / על / מפוארות זה משהו אחראם אתה מדבר על Volkswagen (שהפירוש הוא "מכונית העם" או משהו דומה) זה משהו אחרדיברתי על המערכת הקשחת היגוי - זה שאין באוקטביה ויש בפורד פוקוס זה לא בדיוק לזכותה של VW והיא כבר מזמן לא מכונית העם כשמוכרים אוטו כמו הבורה בזמנו שיותר יקר מסובארו אימפרזה ונותן פחות ממנו אז ככה זה נראה - VW זה רק שם .האוקטביה כאוטו הוא נחמד בתור משפחתי אל תצפה ממנו להרים וגבהות כי אין לו את הפוטנציאל שאתה חושב שיש לו .אוטו עם פוטנציאל זה אוטו כמו הסיוויק בעל מנוע האלומיניום ,לא סתם זה האוטו שהכי קל לשפר אותו יש לו את הנתוני פתיחה הכי טובים ומבחינת יופי זה תלוי איש איש לעצמו.
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים מחבר אני לא מחפש נתוני 0-100 וגם לא היזון חוזר מההגה בשביל מכונית שאני נוסע איתה מרחקים בכבישים לא מי יודע מהאני מחפש אוטו נוח ואמיןמבחינת הנוחות זה אינדיבידואלי, מבחינת האמינות אין היום מכוניות שמתקרבות לאמינות ה-VAGית במקרי פלטפורמה C (דהיינו גולף, אוקטביה, בורה ו-A3)
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים אני לא מבין... אתה אשכרה מאמין שיש לך מנוע 2 ליטר עם 3 בוכנות? אתה פעם שמעת מנוע בעל 4 בוכנות שאחת לא עובדת? דיזל זה שקט לידו.אין שום מנוע בעולם שעובד בצורה הזאת, זה שפלאג אחד יוצא לך נקי זה בעיה במנוע ולא שום דבר אחר.בקשר להיגוי או שיפורים או פוטנציאל על מה אתם מדברים?! אנשים אתם חיים בסרט!לא לפוקוס או לאוקטביה או לכל חרא שמוכרים בארץ בכמות יותר מידי גדולה יש סיכוי להאוטו מתנהג או בעל היגוי נורמלי.לרוב הסיבה היא אחת! תגבור חשמלי... ההגה מרגיש פשוט כמו ג'ויסטיק, בפוקוס הוא עוד סביר.סיווק זה אוטו חרא נקודה. שום צורה של שיפור לא הופכת אותו למתנהג (אולי חוץ מהחלפת בולמים, קפיצים ועוד.)ורק עם בניית טורבו הוא הופך למהיר בקו ישר (כמו עוד הרבה מכוניות).דור שהוא בעל קליאו ספורט 2002 מונמכת, מוקשחת ויודע על מה הוא מדבר לעומת הרבה אחרים.וסתם בשביל הקטע... C4 VTS עגלה כנ"ל C2 VTS ולא נדבר בכלל הVTR שזה עגלה מתה. אני חובב צרפתיות ואוהב מכוניות מהסוג (היה לי 106 ראלי לפני)אתה רוצה אוטו מתנהג? יש הרבה אפשרויות הרבה יותר טובות.
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים מחבר ומה לא ברור במשפטאני לא מחפש נתוני 0-100 וגם לא היזון חוזר מההגה בשביל מכונית שאני נוסע איתה מרחקים בכבישים לא מי יודע מהאולי צריך להגדיל?אני לא מחפש לעשות כושר בזמן נהיגה, אני לא מחפש לקבל מכות בתחת מאבנים ואני לא רוצה שהשלדה תגיד לי מה דעתה בסיבובים חדים
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים מחבר בשביל אוטו משלי אני מחפש יופי, נוחות ואמינותלא בהכרח בסדר הזהאני לא נהג ראלי ולא דריפטר ולא עושה ג'ימיקנות
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים בסדר שזה מה שאתה רוצה אבל מסבירים לך שעבדו עליך או ששיקרו לך מה ההבדל... ביופי אתה יכל לשפר וזה ברור אבל לטעמי האוטו הזה (אוקטביה) ממש לא יפה ואף מכוער נוחות קנה כל מיני שטויות של המושב שאתה יושב עליו ואמינות לך למוסך אחר
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים מחבר לדעתך זה אוטו לא יפהלדעתי האוטו יפהמצד שני אני לא אוהב בכלל את המראה של ה-106 ראלי או 205GTI ושות'אני מעדיף מראה סולידיוכמו שאמרתי, מבחינת הנוחות לדעתי הוא אחד הנוחים ביותרמבחינת אמינות אין לו מתחרים
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים אני מאמין דווקה שיש לו מיתחרים ולא קצת הן במחיר שלו והן לא במחיר שלו 106 ראלי ממש מכוער גם לדעתי (אני מדבר על הישנים שדומים לאונו)כל אחד יאמר שהאוטו שלו יפה בן אם הוא חושב ככה ולרב בן אם הוא לא
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים שמע בד"כ שאתה קונה אותו בסכום כזה אתה משתדל שהוא יהיה היפה שביפים, כל אדם שקונה רכב בסכומים כאלה בד"כ היופי נמצאים בין הקריטריונים הראשונים אז אני מאמין שאף אחד לא יחשוב שהאוטו שלא לא יפה, אולי פחות יפה...ורושמים דווקא.
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים שמע בד"כ שאתה קונה אותו בסכום כזה אתה משתדל שהוא יהיה היפה שביפים, כל אדם שקונה רכב בסכומים כאלה בד"כ היופי נמצאים בין הקריטריונים הראשונים אז אני מאמין שאף אחד לא יחשוב שהאוטו שלא לא יפה, אולי פחות יפה... ורושמים דווקא. וכותבים אוטו :
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים מחבר אני מאמין דבקה שיש לו מיתחרים ולא קצת הן במחיר שלו והן לא במחיר שלו 106 ראלי ממש מכוער גם לדעתי (אני מדבר על הישנים שדומים לאונו)כל אחד יאמר שהאוטו שלו יפה בן אם הוא חושב ככה ולרב בן אם הוא לא באמת עם כל הכבודכמו שחלק מהגולשים יודעיםאני עובד בתחנת מוניותדהיינו אני מכיר 50 אוקטביות (אחת בנזין שלי, והשאר TDI) שאני רואה אותן כל יוםאם מסתכלים גם על מכוניות שנמכרו וכו' מגיעים בערך ל-200הבעיה היחידה שיש עם האוקטביה (ב-TDI בלבד) זה גיר אוטומטי, שבנהיגה פראית הולך אחרי 250K ק"מ (+-)היה גם משלוח אחד של רצועות טיימינג לא טובות כ"כ שהוחלפו ב-60K ק"מ במקום 90K על חשבון החברהאין רכב דיזל (טורבו או לא טורבו) שמסוגל להתמודד עם כאלה נתונים מבחינת אמינותלא לדבר על בלאיתסתכל איך נראה כל רכב TDI אחרי שנתיים ו-300K ק"מואיך נראית אוקטביה אחרי אותו זמן וק"מהבדלים של שמיים וארץלגבי היופי, אני מעדיף יופי סולידיהאוקטביה היא כזאת. זה שאתה לא אוהב כזה יופי זה משהו אחראתה אולי מעדיף האצ'בק קטנות, אני מעדיף קופה והאצ'בק גדולותשמע בד"כ שאתה קונה אותו בסכום כזה אתה משתדל שהוא יהיה היפה שביפים, כל אדם שקונה רכב בסכומים כאלה בד"כ היופי נמצאים בין הקריטריונים הראשונים אז אני מאמין שאף אחד לא יחשוב שהאוטו שלא לא יפה, אולי פחות יפה...לא בהכרחהיופי אצלי נמצא אחרי אמינות ונוחות
פורסם 2006 באוגוסט 419 שנים וכותבים אוטו : את האמת שהתכוונתי לאותו (הרכב) ולא לאוטו (כן קצת בעיות כתיבה והתבטאות) אבל אם זה נותן לך תחושת נקמה נחמדה כזאת אני מוכן לספק לך אותה. לא בהכרחהיופי אצלי נמצא אחרי אמינות ונוחות שהיופי במקום השלישי? זה עדיין מקום נכבד בהתחשב בזה שהיום קונים אוטו (אהבת?) מתחשבים בשלל קרטריונים.
פורסם 2006 באוגוסט 519 שנים [ltr]whatever... the octavia handles badly, looks like crap and got the weirdest headlights switch I've ever seen.[/ltr]
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.