עבור לתוכן

שדרוג מראה האוקטביה - שלב 1 (ג'אנטים סגסוגת)

Featured Replies

פורסם

הוא מדבר על הקשחת היגוי לא כל כך על האוקטביה

  • תגובות 96
  • צפיות 7.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ואיך לעזאזל מרצדס (אפילו C200) בימר או פורש מתקשרות לאוקטביה?

אם אתה מדבר על מכוניות ספורטיביות / על / מפוארות זה משהו אחר

אם אתה מדבר על Volkswagen (שהפירוש הוא "מכונית העם" או משהו דומה) זה משהו אחר

דיברתי על המערכת הקשחת היגוי - זה שאין באוקטביה ויש בפורד פוקוס זה לא בדיוק לזכותה של VW והיא כבר מזמן לא מכונית העם כשמוכרים אוטו כמו הבורה בזמנו שיותר יקר מסובארו אימפרזה ונותן פחות ממנו אז ככה זה נראה - VW זה רק שם .

האוקטביה כאוטו הוא נחמד בתור משפחתי אל תצפה ממנו להרים וגבהות כי אין לו את הפוטנציאל שאתה חושב שיש לו .

אוטו עם פוטנציאל זה אוטו כמו הסיוויק בעל מנוע האלומיניום ,לא סתם זה האוטו שהכי קל לשפר אותו יש לו את הנתוני פתיחה הכי טובים ומבחינת יופי זה תלוי איש איש לעצמו.

פורסם
  • מחבר

אני לא מחפש נתוני 0-100 וגם לא היזון חוזר מההגה בשביל מכונית שאני נוסע איתה מרחקים בכבישים לא מי יודע מה

אני מחפש אוטו נוח ואמין

מבחינת הנוחות זה אינדיבידואלי, מבחינת האמינות אין היום מכוניות שמתקרבות לאמינות ה-VAGית במקרי פלטפורמה C (דהיינו גולף, אוקטביה, בורה ו-A3)

פורסם

אני לא מבין... אתה אשכרה מאמין שיש לך מנוע 2 ליטר עם 3 בוכנות? אתה פעם שמעת מנוע בעל 4 בוכנות שאחת לא עובדת? דיזל זה שקט לידו.

אין שום מנוע בעולם שעובד בצורה הזאת, זה שפלאג אחד יוצא לך נקי זה בעיה במנוע ולא שום דבר אחר.

בקשר להיגוי או שיפורים או פוטנציאל על מה אתם מדברים?! אנשים אתם חיים בסרט!

לא לפוקוס או לאוקטביה או לכל חרא שמוכרים בארץ בכמות יותר מידי גדולה יש סיכוי להאוטו מתנהג או בעל היגוי נורמלי.

לרוב הסיבה היא אחת! תגבור חשמלי... ההגה מרגיש פשוט כמו ג'ויסטיק, בפוקוס הוא עוד סביר.

סיווק זה אוטו חרא נקודה. שום צורה של שיפור לא הופכת אותו למתנהג (אולי חוץ מהחלפת בולמים, קפיצים ועוד.)

ורק עם בניית טורבו הוא הופך למהיר בקו ישר (כמו עוד הרבה מכוניות).

דור שהוא בעל קליאו ספורט 2002 מונמכת, מוקשחת ויודע על מה הוא מדבר לעומת הרבה אחרים.

וסתם בשביל הקטע... C4 VTS עגלה כנ"ל C2 VTS ולא נדבר בכלל הVTR שזה עגלה מתה. אני חובב צרפתיות ואוהב מכוניות מהסוג (היה לי 106 ראלי לפני)

אתה רוצה אוטו מתנהג? יש הרבה אפשרויות הרבה יותר טובות.

פורסם
  • מחבר

ומה לא ברור במשפט

אני לא מחפש נתוני 0-100 וגם לא היזון חוזר מההגה בשביל מכונית שאני נוסע איתה מרחקים בכבישים לא מי יודע מה

אולי צריך להגדיל?

אני לא מחפש לעשות כושר בזמן נהיגה, אני לא מחפש לקבל מכות בתחת מאבנים ואני לא רוצה שהשלדה תגיד לי מה דעתה בסיבובים חדים

פורסם

לא ממש עניתי לך אלא ל"חכם" השני...

ואתה דיברת על הC4... ולכן הגבתי עליה.

פורסם
  • מחבר

בשביל אוטו משלי אני מחפש יופי, נוחות ואמינות

לא בהכרח בסדר הזה

אני לא נהג ראלי ולא דריפטר ולא עושה ג'ימיקנות

פורסם

בסדר שזה מה שאתה רוצה אבל מסבירים לך שעבדו עליך או ששיקרו לך מה ההבדל...

ביופי אתה יכל לשפר וזה ברור אבל לטעמי האוטו הזה (אוקטביה) ממש לא יפה ואף מכוער

נוחות קנה כל מיני שטויות של המושב שאתה יושב עליו

ואמינות לך למוסך אחר :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

לדעתך זה אוטו לא יפה

לדעתי האוטו יפה

מצד שני אני לא אוהב בכלל את המראה של ה-106 ראלי או 205GTI ושות'

אני מעדיף מראה סולידי

וכמו שאמרתי, מבחינת הנוחות לדעתי הוא אחד הנוחים ביותר

מבחינת אמינות אין לו מתחרים

פורסם

אני מאמין דווקה שיש לו מיתחרים ולא קצת

הן במחיר שלו והן לא במחיר שלו

106 ראלי ממש מכוער גם לדעתי (אני מדבר על הישנים שדומים לאונו)

כל אחד יאמר שהאוטו שלו יפה בן אם הוא חושב ככה ולרב בן אם הוא לא

פורסם

שמע בד"כ שאתה קונה אותו בסכום כזה אתה משתדל שהוא יהיה היפה שביפים, כל אדם שקונה רכב בסכומים כאלה בד"כ היופי נמצאים בין הקריטריונים הראשונים אז אני מאמין שאף אחד לא יחשוב שהאוטו שלא לא יפה, אולי פחות יפה...

ורושמים דווקא.

פורסם

שמע בד"כ שאתה קונה אותו בסכום כזה אתה משתדל שהוא יהיה היפה שביפים, כל אדם שקונה רכב בסכומים כאלה בד"כ היופי נמצאים בין הקריטריונים הראשונים אז אני מאמין שאף אחד לא יחשוב שהאוטו שלא לא יפה, אולי פחות יפה...

ורושמים דווקא.

וכותבים אוטו ::)

פורסם
  • מחבר

אני מאמין דבקה שיש לו מיתחרים ולא קצת

הן במחיר שלו והן לא במחיר שלו

106 ראלי ממש מכוער גם לדעתי (אני מדבר על הישנים שדומים לאונו)

כל אחד יאמר שהאוטו שלו יפה בן אם הוא חושב ככה ולרב בן אם הוא לא

באמת עם כל הכבוד

כמו שחלק מהגולשים יודעים

אני עובד בתחנת מוניות

דהיינו אני מכיר 50 אוקטביות (אחת בנזין שלי, והשאר TDI) שאני רואה אותן כל יום

אם מסתכלים גם על מכוניות שנמכרו וכו' מגיעים בערך ל-200

הבעיה היחידה שיש עם האוקטביה (ב-TDI בלבד) זה גיר אוטומטי, שבנהיגה פראית הולך אחרי 250K ק"מ (+-)

היה גם משלוח אחד של רצועות טיימינג לא טובות כ"כ שהוחלפו ב-60K ק"מ במקום 90K על חשבון החברה

אין רכב דיזל (טורבו או לא טורבו) שמסוגל להתמודד עם כאלה נתונים מבחינת אמינות

לא לדבר על בלאי

תסתכל איך נראה כל רכב TDI אחרי שנתיים ו-300K ק"מ

ואיך נראית אוקטביה אחרי אותו זמן וק"מ

הבדלים של שמיים וארץ

לגבי היופי, אני מעדיף יופי סולידי

האוקטביה היא כזאת. זה שאתה לא אוהב כזה יופי זה משהו אחר

אתה אולי מעדיף האצ'בק קטנות, אני מעדיף קופה והאצ'בק גדולות

שמע בד"כ שאתה קונה אותו בסכום כזה אתה משתדל שהוא יהיה היפה שביפים, כל אדם שקונה רכב בסכומים כאלה בד"כ היופי נמצאים בין הקריטריונים הראשונים אז אני מאמין שאף אחד לא יחשוב שהאוטו שלא לא יפה, אולי פחות יפה...

לא בהכרח

היופי אצלי נמצא אחרי אמינות ונוחות

פורסם

וכותבים אוטו ::)

את האמת שהתכוונתי לאותו (הרכב) ולא לאוטו (כן קצת בעיות כתיבה והתבטאות) אבל אם זה נותן לך תחושת נקמה נחמדה כזאת אני מוכן לספק לך אותה.

לא בהכרח

היופי אצלי נמצא אחרי אמינות ונוחות

שהיופי במקום השלישי? זה עדיין מקום נכבד בהתחשב בזה שהיום קונים אוטו (אהבת?) מתחשבים בשלל קרטריונים.

פורסם

[ltr]whatever...

the octavia handles badly, looks like crap and got the weirdest headlights switch I've ever seen.[/ltr]

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים