עבור לתוכן

שדרוג מראה האוקטביה - שלב 1 (ג'אנטים סגסוגת)

Featured Replies

פורסם

סליחה על הבורות, אבל מה זה עוזר החלפת הג'אנטים האלו? (אם הבנתי נכון זה הגוף מתכת בתוך הגלגל, לא?), אני לא משאר שהגלגל היה על סף קריסה או משהוא כזה...

  • תגובות 96
  • צפיות 7.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ג'אנטים הם בעיקר מוצר יופי.

חשוב שהם יווצרו על ידי חברה מקצועית ולא חאפרית.

אם תקנו ג'אנטים של חאפרים יהיו רעידות וההתנהגות תיפגע.

פורסם

יש צורות של ג'נטים (מגנזיום) שמוסיפות לרכב יציבות ועכשיו בכלל ראיתי כאלה עם צורה כזאת שהם שואבים אוויר ואז זה עושה ככה וככה.

פורסם

זה לפני או אחרי המיאטה?

ואיפה הסקסו VTS נכנסת פה?

לא.., המיאטה יותר רגועה. :smile1:

פורסם
  • מחבר

סליחה על הבורות, אבל מה זה עוזר החלפת הג'אנטים האלו? (אם הבנתי נכון זה הגוף מתכת בתוך הגלגל, לא?), אני לא משאר שהגלגל היה על סף קריסה או משהוא כזה...

א. יופי (ג'אנטים ממתכת נראים על הפנים, ובלי טסות (הכיסויים שבאים על הג'אנטים) עוד יותר גרוע, כמעט כמו סובארו DL מעזה)

ב. משקל (ג'אנטים מסגסוגת הרבה יותר קלים מג'אנטים מברזל), זה מתבטא גם בהגה יותר "קל" ופחות מתנגד (עד כמה שאפשר להגיד מתנגד על ההגה של האוקטביה)

כמו שאמר פסיכו יש מעטים ומיוחדים (למשל שמועות על המרצדס SLR) שהג'אנטים בנויים בצורת מאוורר ולמעשה דוחפים אוויר אל הברקסים (שהם מסוג דיסקים מאווררים)

המונח גלגל מתייחס למעשה לצמיג ולחישוק (ג'אנט), הגלגל לא היה על סף קריסה, ולמעשה כל הגלגלים עם הצמיגים שלהם אצלי בבית.

ג'אנטים הם בעיקר מוצר יופי.

חשוב שהם יווצרו על ידי חברה מקצועית ולא חאפרית.

אם תקנו ג'אנטים של חאפרים יהיו רעידות וההתנהגות תיפגע.

מישהו אמר ג'אנטים סיניים? (יש אותם למכירה בסביבות 2000 שקל ל-4 כולל צמיגים סיניים גרועים שנאסרו ליבוא

עכשיו שמתי לב ש-AC/DC מתכנן על צמיגי מישלן עם חריצים עמוקים שיחזיק ל-3 שנים

אני מחליף צמיגים כל חצי שנה

אם תראו צמיגים שיורדים מהאוטו שלי, הם מאוד דומים לחדשים, רק עם חריצים קצת פחות עמוקים

3 שנים לצמיג זה יותר מדי

לא.., המיאטה יותר רגועה. :smile1:

המיאטה שם כדי להמשיך את הקו של הרודסטרים, והסקסו VTS שם בשביל להמשיך את הקו של המכונית שדורשת ממך יכולות בשביל שלא תיכנס בדברים

פורסם

שנתיים וחצי זה ממוצע ועם צמיגים כמו שאנחנו נביא 3 ככה אבל עד אז יהיה לי רישיון אז שנה

מאז שלאח שלי יש רשיון הוא גמר צמיג בן חצי שנה מהר מאד

קיצר שנתיים וחצי זה היה רק שלאמא שלי היה רישיון

יש את אחותי שעולה 1000 קילומטר שישי שבת ואח שלי שעושה קצת אבל כל יום

ואני עוד מעט וגמרנו כל שנה שנה וחצי חדש :silly:

פורסם

לידיעתך, יש לי פאסאט V5.

המנוע שלה הוא בעצם ה- V6 רק שבמקום בוכנה אחת יש משקולת שמאזנת..

כלומר, הורידו בוכנה ושמו משקולת.. אולי זה מה שעשו אצלו?

תגיד לי אתה יודע לקרוא כמו שצריך ?? או שאתה סתם קופץ בראש ????

המשקולת היא כדי שהמנוע יהיה מאוזן - אם הייתה בוכנה במקום המנוע שלך היה מתחרפן כי הוא לא יודע לעבוד ככה .

אם שמו לו משקולת במקום בוכנה אז שבב יפתור את הקטע שהמנוע הוא 1600 במקום 2000 וחסרה לו בוכנה ?? מה ההגיון שלך לא עובד?? משקולת זה בסך הכל יכול להיות חתיכת אבן אפילו רק שתהיה במשקל הנכון כדי לאזן את העסק .

ליאור - המנוע שלך 1600 אולי הוא כמו הבלוק של המנוע 2000 ואפשר להחליף לו סליבים - אבל זה קשה לי להאמין כי הכוח שפועל על הרכב שונה הגיר אמור להיות שונה ואם לא הגיר אז בקקס חייבים להחליף וזה לא פשוט כמו שזה נשמע פשוט לעשות החלפה של שבב וזהו ,המוסכניק שלך עשה ממך צחוק ובאמת כדאי שתפתח איזה תרד בפורום של הרכבים ותראה שהמוסכניק שלך או שטיפש או ששקרן או שפשוט הסתלבט עליך .

אני יודע שיש פה הרבה שחושבים שיש להם רישיון אז הם נהגי פורמולה אבל שום דבר לא מתקרב לניסיון של בן אדם שביצע דברים כאלו ועשה את זה בעצמו - זה לא מסובך העקרון של המנוע אבל עד שאתה לא פותח ורואה בעיניים איך העסק עובד אתה לא מבין באמת כלום ,אתה חושב שאתה מבין .

פורסם

א. יופי (ג'אנטים ממתכת נראים על הפנים, ובלי טסות (הכיסויים שבאים על הג'אנטים) עוד יותר גרוע, כמעט כמו סובארו DL מעזה)

ב. משקל (ג'אנטים מסגסוגת הרבה יותר קלים מג'אנטים מברזל), זה מתבטא גם בהגה יותר "קל" ופחות מתנגד (עד כמה שאפשר להגיד מתנגד על ההגה של האוקטביה)

כמו שאמר פסיכו יש מעטים ומיוחדים (למשל שמועות על המרצדס SLR) שהג'אנטים בנויים בצורת מאוורר ולמעשה דוחפים אוויר אל הברקסים (שהם מסוג דיסקים מאווררים)

המונח גלגל מתייחס למעשה לצמיג ולחישוק (ג'אנט), הגלגל לא היה על סף קריסה, ולמעשה כל הגלגלים עם הצמיגים שלהם אצלי בבית.

מישהו אמר ג'אנטים סיניים? (יש אותם למכירה בסביבות 2000 שקל ל-4 כולל צמיגים סיניים גרועים שנאסרו ליבוא

עכשיו שמתי לב ש-AC/DC מתכנן על צמיגי מישלן עם חריצים עמוקים שיחזיק ל-3 שנים

אני מחליף צמיגים כל חצי שנה

אם תראו צמיגים שיורדים מהאוטו שלי, הם מאוד דומים לחדשים, רק עם חריצים קצת פחות עמוקים

3 שנים לצמיג זה יותר מדי

המיאטה שם כדי להמשיך את הקו של הרודסטרים, והסקסו VTS שם בשביל להמשיך את הקו של המכונית שדורשת ממך יכולות בשביל שלא תיכנס בדברים

אני יודע גם מהניסיון שיש לי על אופנועים (הכבדים לא יודע איך זה בקלים) וגם עם מכוניות שיש להם מערכת שאחראית על קשיחות ההגה, ככל שאתה יותר מהיר הם מקשיחים אותו בהתאם, כנ"ל לגבי יציבות...

אבל בכל מקרה, מה שבא מהיצרן לא טוב?

פורסם

אני יודע גם מהניסיון שיש לי על אופנועים (הכבדים לא יודע איך זה בקלים) וגם עם מכוניות שיש להם מערכת שאחראית על קשיחות ההגה, ככל שאתה יותר מהיר הם מקשיחים אותו בהתאם, כנ"ל לגבי יציבות...

אבל בכל מקרה, מה שבא מהיצרן לא טוב?

באופנוע וברכבים מהירים הדבר הזה מתבקש כי כל סטייה קטנה ב300 קמ"ש ותאמין לי שאתה מוצא את עצמך בקיבינמט לכןישנה את המערכת הזאת שמקשיחה את ההגה .

במכוניות על ישנה גם מערכת בקרת יציבות ומערכת שמנמיכה את האוטו (לא משנה באיזו צורה ,כנף ,הנמכה של בולמים וכו' )

במכוניות הפשוטות אין את זה מהסיבה שלא בונים על זה שתעבור את ה140-150 קמ"ש עם הרכב מה גם שבמהירות שיוט(90-110) האוטו צורך מעט דלק וזה מה שרוב האנשים נוסעים .

פורסם

באופנוע וברכבים מהירים הדבר הזה מתבקש כי כל סטייה קטנה ב300 קמ"ש ותאמין לי שאתה מוצא את עצמך בקיבינמט לכןישנה את המערכת הזאת שמקשיחה את ההגה .

במכוניות על ישנה גם מערכת בקרת יציבות ומערכת שמנמיכה את האוטו (לא משנה באיזו צורה ,כנף ,הנמכה של בולמים וכו' )

במכוניות הפשוטות אין את זה מהסיבה שלא בונים על זה שתעבור את ה140-150 קמ"ש עם הרכב מה גם שבמהירות שיוט(90-110) האוטו צורך מעט דלק וזה מה שרוב האנשים נוסעים .

בקשר לאופנוע שהיה לי , על זה לא ניתן להתווכח, זה היה R1 YAMAHAשללא ספק בנוי למהירות ולהתאבדויות.

אבל המכונית שלי זה סיפור אחר, FORD FOCUS רגילה ללא כל מודים, לא מניח שזה רכב מירוץ ועדיין יש לה את כל המערכות האלו, אני מגיע איתה ל140-150 לא מרגיש אותה.

פורסם
  • מחבר

שנתיים וחצי זה ממוצע ועם צמיגים כמו שאנחנו נביא 3 ככה אבל עד אז יהיה לי רישיון אז שנה

מאז שלאח שלי יש רשיון הוא גמר צמיג בן חצי שנה מהר מאד

קיצר שנתיים וחצי זה היה רק שלאמא שלי היה רישיון

יש את אחותי שעולה 1000 קילומטר שישי שבת ואח שלי שעושה קצת אבל כל יום

ואני עוד מעט וגמרנו כל שנה שנה וחצי חדש :silly:

שנה - שנה וחצי זה יותר הגיוני

אחרי 3 שנים אני מרחם על הצמיג שיושב על האוטו שלכם

ליאור - המנוע שלך 1600 אולי הוא כמו הבלוק של המנוע 2000 ואפשר להחליף לו סליבים - אבל זה קשה לי להאמין כי הכוח שפועל על הרכב שונה הגיר אמור להיות שונה ואם לא הגיר אז בקקס חייבים להחליף וזה לא פשוט כמו שזה נשמע פשוט לעשות החלפה של שבב וזהו ,המוסכניק שלך עשה ממך צחוק ובאמת כדאי שתפתח איזה תרד בפורום של הרכבים ותראה שהמוסכניק שלך או שטיפש או ששקרן או שפשוט הסתלבט עליך .

אני יודע שיש פה הרבה שחושבים שיש להם רישיון אז הם נהגי פורמולה אבל שום דבר לא מתקרב לניסיון של בן אדם שביצע דברים כאלו ועשה את זה בעצמו - זה לא מסובך העקרון של המנוע אבל עד שאתה לא פותח ורואה בעיניים איך העסק עובד אתה לא מבין באמת כלום ,אתה חושב שאתה מבין .

בעוד 3K ק"מ תהיה תשובה חד משמעית

אני יודע גם מהניסיון שיש לי על אופנועים (הכבדים לא יודע איך זה בקלים) וגם עם מכוניות שיש להם מערכת שאחראית על קשיחות ההגה, ככל שאתה יותר מהיר הם מקשיחים אותו בהתאם, כנ"ל לגבי יציבות...

אבל בכל מקרה, מה שבא מהיצרן לא טוב?

אין את זה בגרמניות (כן כן אוקטביה זה אוטו גרמני שמורכב בצ'כיה, והמפעל בצ'כיה הוא חדש ומשוכלל יותר מכל מפעל אחר של VAG), רואים את זה המון בצרפתיות החמות (C2 VTS, C4 VTS וכו' וכו')

אם אתה מדבר על הג'אנטים מהיצרן, אז אלה מקוריים של אוקטביה עם סמל של סקודה עליהם

אם אתה מדבר על הצמיגים, אז לא ראיתי קונטיננטל למכירה בבית שמש

פורסם

באוקטביה RS החדשה יש הקשחת הגה.

במבחן שקראתי נאמר שמהירויות גבוהות ההגה מאוד מאוד קשיח.

גם ב-C5 שלנו יש הקשחה במהירויות חניה נמוכות הוא רך כמו חמאה ורק ב-110 הוא מקבל את כל המשקל.

פורסם
  • מחבר

אוקטביה RS זה אוטו בכלל שונה

פורסם

בעוד 3K ק"מ תהיה תשובה חד משמעית

אין את זה בגרמניות (כן כן אוקטביה זה אוטו גרמני שמורכב בצ'כיה, והמפעל בצ'כיה הוא חדש ומשוכלל יותר מכל מפעל אחר של VAG), רואים את זה המון בצרפתיות החמות (C2 VTS, C4 VTS וכו' וכו')

ליאור הבדיקה הזאת מיותרת זה לא קיים מנוע שיש לו 4 בוכנות ועובד רק עם 3 וחוץ מזה איך הוא 1600 ואחרי זה 2000 ???אני אחזור בפעם המיליון מי שאמר לך את זה מטומטם או שקרן .בקשר לפאסאט שדיברו מקודם מדובר על מנוע VW6 שהוסב ל VW5 - כלומר הורידו לו בוכנה ושמו לו מאזנת בכדי שיעבוד יותר שקט ורגוע ,זה לא בדיוק מנוע V רגיל .

מי אמר שאין בגרמניות מערכת הקשחת היגוי ??? פורשה לא נחשב גרמני ,BMW זה רוסי ?? אה שכחתי מרצדס זה בכלל מטיוואן .

תלוי באיזה דגם של אוטו שמים את זה ובאיזו רמה , לא כל אוטו מקבל מערכת כזו כי לא כל אוטו טס מ0-100 ב5 שניות ומטה או ממריא למהירויות של 250 קמ"ש כמו ה M3 ,M5 ,בוקסטר וכל השאר , רק הכסף מדבר פה לא שום דבר אחר .

צמיגים לפי מה שאני מכיר מחליפים לפי קילומטרז' בהתאם להנחיות יצרן או לחלופין לפי פגיעות בהיקף החיצוני של הגלגל.

פורסם
  • מחבר

ואיך לעזאזל מרצדס (אפילו C200) בימר או פורש מתקשרות לאוקטביה?

אם אתה מדבר על מכוניות ספורטיביות / על / מפוארות זה משהו אחר

אם אתה מדבר על Volkswagen (שהפירוש הוא "מכונית העם" או משהו דומה) זה משהו אחר

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים