עבור לתוכן

מה קורה בתחום האודיו?! הביאו דעתכם.

Featured Replies

פורסם

זהב מוליך גם בקוטר ממש דק

קוולר אם אני לא טועה זה שעושים את התוף הזה או אולי את הקופסה של הרמקול

יכל להיות שהיתבלבלתי מיקודם

  • תגובות 76
  • צפיות 6.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

IG- אם אתה יכול כמו שאמרת("יש אפשרות לייצר מוליכי על בטמפרטורת החדר") הייתי ממליץ לך לכתוב לחברת החשמל מיד כי הם ממש מחפשים דרך לייעל את תעבורת החשמל בחלק מהמרכזים שלהם

פורסם

שמע, זה שאפשר זה לא אומר שאפשר לייצר את זה בכמויות המסחריות שדרושות לחברת החשמל... וגם זה יקר (מאוד!).

אבל לרמקולים, בתור מגעים פנימיים, שאחראים בצורה ישירה על פיאנוח האות וכו, זה אפשרי לייצור...

פורסם

ליצר מוליך על בטמפ חדר????? אתה מבין כמה דבר כזה יהיה קפיצת דרך משמעותית בטכנולוגיה שלנו?????

פורסם

תראה, אני עוד לא בטוח שלחומר יהיו תכונות של מוליכות על בטמפ' החדר, אבל זה אחת התכונות שרוצים לבדוק... פשוט קשה לקבל את החומר הזה...

אבל יכול להיות שאני בסוף אחקור חומר אחר, מ-0 פחות או יותר... אולי השם המסחרי שלו יהייה אפילו IG ;D (אם ימצאו לו שימוש...)

פורסם

אז תיהיה בטוח במלוא האחוזים שזה לא יהיה

כי עדיין אין לנו את הכימיכאי הדגול בזמן האחרון בפורום(בלי לזלזל)

פורסם

IG לומד כימיה אם אני לא טועה והוא לא גרוע בזה יש לו ידע

:D

אם זה יעלה לך יותר מידי יחסית לכבל רגיל אז אל תיקנה זה לא כזה משמעותי

פורסם

IG לומד הנדסת חומרים.

פורסם

אה :nixweiss:

אולי הוא למד בבית ספר :xyxthumbs:

פורסם

זיו, אם אתה מסתמך על דעה של עומר בעניין הזה אז תסלח לי אבל אתה עושה שטויות. הדעה שלו בנושא זה כמו לשאול שחקן כדורגל אם הוא מעדיף לשחק כדורסל על פרקט בהיר או כהה. עומר שומע בעיקר מטאל ופרוג אינסטרומנטלי ששם חשוב מאוד הפאנץ' של הבאס. בפאנץ' של הבאס ה-340 לא מביאות את מה שצריך (דבר שעוזר לתפקוד שלהן בקלאסית). אני הייתי אצלו כשהוא שמע את ה-340, הזוג שלו נקנה ממני. הוא קנה אותן לא בגלל הבאס שלהן אלא פשוט בגלל שבדברים המסוימים שאני השמעתי לו, ובחלק מהדברים שהוא שומע, ה-340 פשוט עשו בית ספר לכל דבר אחר בלי לנסות. הדיוק והפירוט שלהן היו מדהימים, וזה היה פשוט מדהים, כאילו מדובר ביצירה אחרת בכלל. עד שלא תשמע את זה בהשוואה ישירה עם מגבר טוב, לא תבין.

IG, הקוולזר לא מוליך לצורך העניין, הוא החומר הנע ברמקול. הרעיון הוא להיות קשיח כך שהוא לא יתעוות, אבל עדין להיות מסוגל לשמור על משקל נמוך ועובי נמוך ככל הניתן כדי לזוז בקצב מספק לצורך יצירת תדרים גבוהים בצורה אמינה. זה כמובן רק חלק מהדרישות. מבחינת החומרים במוליכים, נדמה לי שדווקא שם לא צריך מוליך על. המרחק שם קטן מאוד, והחומר בסליל משנה מאוד ולפעמים בכוונה מגדיל את ההתנגדות שלו בכדי ליצור צליל שונה ועכבה גבוה יותר של הרמקול.

ד"א, זיו, לא אמרת שאתה בא לשמוע את הרמקולים? ואני עדיין רוצה לשמוע את המגבר שלך.

Anatoli.

פורסם

דבר איתי בפרטי.

פורסם

IG לומד כימיה אם אני לא טועה והוא לא גרוע בזה יש לו ידע

:D

אם זה יעלה לך יותר מידי יחסית לכבל רגיל אז אל תיקנה זה לא כזה משמעותי

דבר ראשון:

IG לומד הנדסת חומרים.

וכימיה לא למדתי גם בתיכון... כל הידע שלי מגיע מקורס בסיסי שבערך כל מי שלומד הנדסה באוניברסיטה עובר (משהו ברמה של 3 יח"ל)+ מעבדה מעשית (אחלה קורס... ייצרנו פרספקס, ניילון, כל מיני חומצות :smile1:... הייה נחמד)

דבר שני: מאיפה אתה יודע כמה ידע יש לי? ::)

אומנם אני מבין די טוב את המקצוע, אבל לא בדיוק גאון... יש לי עוד הרבה מה ללמוד...

IG, הקוולזר לא מוליך לצורך העניין, הוא החומר הנע ברמקול. הרעיון הוא להיות קשיח כך שהוא לא יתעוות, אבל עדין להיות מסוגל לשמור על משקל נמוך ועובי נמוך ככל הניתן כדי לזוז בקצב מספק לצורך יצירת תדרים גבוהים בצורה אמינה. זה כמובן רק חלק מהדרישות. מבחינת החומרים במוליכים, נדמה לי שדווקא שם לא צריך מוליך על. המרחק שם קטן מאוד, והחומר בסליל משנה מאוד ולפעמים בכוונה מגדיל את ההתנגדות שלו בכדי ליצור צליל שונה ועכבה גבוה יותר של הרמקול.

Anatoli.

אני יודע שקוולר לא מוליך.. הוא בעצם משמש כממברנה? לא ידעתי שהוא מסוגל לעמוד במאמצים בעובי דק כל כך :P. למדתי משהו חדש :)

ומה זה העכבה?

תודה על הפירוט :)

פורסם

מוליך על יכל לעזור רק במשהו אחד, וזה שיהיה מאוד קל להפעיל את הרמקולים\אוזניות ולא נצטרך מגבר בכלל כדי להגיע לשיא האיכות

וממה שאני יודע עדיין אין מוליך על ב50- מעלות אז איך אתם מצפים לעשות את זה?

כן עובדים על זה אבל זה יקח עוד 50 שנה (מינימום)

פורסם

דבר ראשון, עכבה היא התנגדות של הרמקול כתלות בתדר. זה משתנה בהתאם לקרוס שלו, דרייברים, וכו'.

דבר שני, fp581, מוליך על לא יפתור לך את זה. ההתנגדות עדיין תבוא מעצם העובדה שיש מגנט אשר בעזרתו נוצרת התנועה, וכידוע לנו, כל כח פועל בשני כיוונים. כמו כן, גם אם ההתנגדות תהייה אפסית, עדיין תהייה לנו השראה ועדיין יהיו הבדלי פזה שצריך לתקן, ואז צריך להכניס עוד שינויים בקרוס (שיהיה קיים בכל מקרה בהרבה מהמצבים) ואז נצטרך עוד ועוד כח.

Anatoli.

פורסם

אז לפחות זה יוריד בהרבה את הדרישות של הכח

ד"א יש רכבת נסיונית עם מוליכי על שמגיעה (בלי בעיה) ל570 קמ"ש וזה היה רק ההתחלה של המהירות פשוט הכל נמס

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים