NOKIA N93 ב200 אירו. נשמע לכם הגיוני ?! - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

NOKIA N93 ב200 אירו. נשמע לכם הגיוני ?!


jacko_il

Recommended Posts

שלום לכולם, בימים האחרונים אני במגעים עם בחור מחו"ל שפרסם באיביי טפלון סלולרי של מדגם N93 (אחד הדגמים החדשים ביותר כיום) במחיר מצחיק של 200 אירו (כולל הוצאות משלוח ומשלוח מהיר עד 48 שעות!!) המחיר היה ועדיין נראה לי חשוד למדי מפני שהמכשיר עולה בארץ באזור ה 4000K שקל.. אחרי שליחת מיילים לבחור לבירור העניין הבחור ענה לי שהוא קונה בסיטונאות ישירות מהיצרן ומוכר לכל דורש כאשר הוא הציע לתת גם הנחה על רכישה כמותית.. ביררתי איתו איך אני יכול להבטיח לי שעניין הוא לא תרמית והוא השיב לי היום שהוא מקבל תשלום רק באמצעות העברת כסף דרך WESTERN UNION כשלאחר מכן אני אשלח לו את הקבלה שאכן העברתי את הכסף אך לא אתן לו את הססמא למשוך אותו ורק אז הוא יישלח לי את המכשיר וכאשר אקבל אותו והייה מרוצה - אתן לו את הססמא למשיכה. הדבר היה נראה לי הוגן והבטחתי לו לבדוק את העניין ביום ראשון בבוקר עם סניף ה W.U הקרוב אליי..

השאלה שלי אליכם כאן (יותר נכון התייעצות) - מישהו קנה בצורה כזאת פעם ויכול לאשר לי שזה אכן בטוח ? מישהו חושב שזאת תרמית ? אשמח לשמוע דעות על הנושא הזה מאחר שלא בא לי לצאת טמבל פראייר..

לינק לדף המתאר את המכשיר:

http://www.gsmarena.com/nokia_n93-1551.php

אין לי כרגע לינק לדף המוכר כי אבדתי אותו , אבל כל חיפוש הכי בסיסי בגוגל על - BUY N93 יניב לכם אלפי תשובות של הצעות דומות בפורומים ואתרים בכל רחבי תבל עם מחירים זהים פחות או יותר של 250 דולר..

מחכה לעזרתכם.. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל , אין כזה דבר , סיסמא בWU .

אתה שולח כסף לבן אדם , לכתובת מסויימת .

זהו .

הוא בא עם תעודה מזהה , שמוכיחה שהוא זה הוא , מקבל את הכסף , יום טוב .

לגבי המחיר , היה בטוח שזאת תרמית מסוג כלשהו , אין ארוחות חינם , ואין שום מצב שבעולם , שהוא קונה את הצעצוע הזה ישירות מנוקיה במחירים כאלה .

במידה וכן , תזמין לי 100 חתיכות ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהוא לא מקבל זה מאד מאד מאד מאד מאד חשוד.

WU זה שיטה ידועה של רמאים, מכיוון שהם מקבלים את הכסף מהר.

אני לא הייתי קונה בEBAY בכלל בלי . רק ככה אתה יכול לדעת שאתה מבוטח.

בקיצור תתרחק ממנו כמו מאש, 99.99999% שהוא גנב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...