לעזאזל עם השמאל - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לעזאזל עם השמאל


psycho59

Recommended Posts

בסדר שמאלנים תפגינו, אבל למה בזמן מלחמה לעזאזל אתם כאלה אטומים, אם רק הייתי ראש ממשלה הייתי מכניס את כל הטיפשים לכלא בטוענה שהם מורידים את המורל לחיילים וכך משבשים צבאים או איזו חרטה כזאת, העיקר שהאנשים האלה ישבו מאחורי סורג ובריח. הם כאלה משגעים אותי עכשיו בחיפה הם עושים הפגנה הצבועים האלה אבל מה, אם תיהיה אזעקה הם ירוצו למקלטים ואם אחת הקטיושות תפגע בהם (מהפה שלי לנסראללה) הם רק ירצו להיכנס באמא שלהם ולהרוג אותם אחד אחד ברגע שקטיושה תפגע בבן שלהם הם לא יחשבו על איזו מדינה יש לנו שהיא נלחמת הם יחשבו שמישהו צריך לשלם תמחיר וזה יהיה מי שירה את הקטיושה.

כאלו צבועים הם צריכים להבין דבר אחד למה נהרגים אזרחים בלבנון ואני יסביר את זה בעזרת 1,000 מילים-

051022200317221405072721453531633soldiertq7.jpg

זה למה נהרגים אזרחים בלבנון ובמקום לומר תודה שהם יושבים בתוך העגלה הזאת בטוחים הם מתלוננים ומה שמרגיז זה שהם מגנים רק את הם לא מגנים את זה שמתחבא מאחורי העגלה.

עריכה: הנה פתאום הם גם זורקים אבנים פתאום כח כן עוזר, וואי הם מרגיזים אותי איפה האדון שלפני מספר שנים זרק רימון להפגנת שמאל שכזאת אני ינשק לו תרגליים רק שיעשה את זה שוב שיביא לי את הרימון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

א - התמונה שלך גדולה, אהבתי מאוד

ב - בתור מצביע מפלגת העבודה אני מוקיע את כל ההפגנות הללו , כל החבורה הזאת : גדעון לוי , אורי אבנרי, תנועת "גוש שלום" שעוסקת בהגשת כתבי אישום ובקשות מעצר נגד קציני צה"ל ישראלים בחו"ל , שלום עכשיו , כל אלה נמצאים מחוץ לסקאלה של ימין-שמאל , העמדה שלהם כבר נושקת לזו של מרדכי וענונו , אלה לא שמאלנים אלה חבורת בוגדים מזויינים שמגיע להם כדור בראש, על ח"כ הערבים בכלל אין מה לדבר, אלה הם ממש הדוברים של הטרור, אותם צריך לתלות.

אל תעשה הכללות, רוב השמאל יודע שהמלחמה הזו נכפתה עלינו, רובנו תומכים במהלך, וכולנו מקווים שצה"ל יצליח למחוץ את החיזבלונים, אני משוכנע שיש כאן הסכמה כמעט מקיר לקיר בין הימין והשמאל.

ותרשה לי גם להזכיר שהרבה מאוד רא"ל- ים ואלופים במי"ל שהשתתפו במלחמות לדורותיהם, הם אנשי שמאל, רבין, מוטקה גור, חיים בר לב, אהוד ברק, יאנוש בן גל, ווילנאי, עמי איילון ועוד רבים טובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיבואו לאשקלון..יש לי 2 נשקים לבחור מהם..מקל הוקי ומקל בייסבול ממתכת..אם רק הייתה לי מסכה של קייסי המקל הוקי היה מתאים בול :yelclap:

בכלל..למה האזרחים לא עושים כלום כדי לפעול נגד המפגינים ? הם מקבלים את כל החשיפה התקשורתיתי מהמערב ומהארץ שלה הם זקוקים כדי להמשיך..צריך לארגן הפגנה כוללת..כל שאר התושבים שמוחם עדיין לא התנוון רק יושבים בבית ואומרים "אוי כמה נורא, עוכרי ישראל"..תצאו לרחובות עם שלטים ובמקרה של המולה יש מה לעשות :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מרכז הכרמל תכין ביצים לדפוק אותם

אני בגולדה,

עם תותח תפוחי אדמה ומזל אני אולי אפגע בהם ;D

בכל מקרה >:(

זה ממש מרתיח אותי, הרי חיפה היא עיר מופגזת, אז הם רואים מה קורה פה ועוד מעיזים----

אררר!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה הכל מסתכם בכך שארגון 4 הסמרטוטות ואנשי השמאל הקיצוני דוקא עכשיו צריכים להצדיק את התפיסה המעוותת שלהם

ולצעוק אנחנו צודקים כי אם לא יצעקו הם בעצם מודים שהם טעו בשתיקתם.

דעה אישית שלי היא שדבר לא מעניין אותם חוץ מחייהם באזור גוש דן ובית הקפה מתחת לבתיהם וכוס הקפה המאוד אנין שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...