צריך עזרה ב Paypal - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה ב Paypal


Da-Funk

Recommended Posts

אני צריך לקבל לשם תשלום ממשהו אני רוצה לדעת איך אני יכול למשוך את הכסף לכסף מזומן אם יש לי כ.אשראי בינלאומי ? יש אפשרות לעשות את זה זה הגיוני אבל אני לא מצליח לבחור בנקים מישראל... יש למשהו מושג ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש כמה אפשרויות:

1- אתה מבקש ממישהו שיש לו אפשרות לעשות את זה בעזרת חשבון בחו"ל אבל אז סביר להניח שהוא ייקח לך איזשהו סכום סימלי על ההעברה הזו.

2- אתה פותח חשבון בנק בחו"ל (לא קשה מדיי ולא כסף גדול - יש איזה ספר אלקטרוני שמסביר על זה ועולה משהו כמו 17 דולר, אני לא זוכר את האתר אבל אם תרצה אני אפנה אותך אליו) ואז מעביר אל החשבון הזה ואז מעביר מהחשבון הזה אל החשבון שלך בארץ.

3- אתה פותח כרטיס prepayd שהוא כרטיס "אשראי" כביכול שאתה מעביר אליו כספים מהפאיפאל ואז בארץ מושך את הכסף מכספומט (יש כמה עשרות כספומטים בארץ שתומכים בזה). הבעיה היא שהריבית אצלם גבוהה מאוד, כמעט 10% מהסכום ילקחו לך בסיכום הכללי.

4- אתה רוכש בחו"ל משהו שאתה יודע שתוכל למכור בארץ בקלות. זה מה שאני עושה. אני קונה בחו"ל דברים ואז מוכר אותם בארץ בכמה שזה עלה לי +50 שקלים על הכאב ראש של להתעסק עם הרכישה, העברת כספים, משלוחים, מכס, וזה שאני לוקח את הסיכון של לרכוש מוצר שלא בטוח תקין (אני בודק אותו לפני שאני מוכר אותו הלאה). זו דרך שבה אין לך איבוד כספים בדרך על כל מניי עמלות, אבל יש פה בעיה שזה לא מיידי אלא לוקח שבועיים-שלושה וגם יש פה קצת עבודה של למצוא מוצר ולרכוש אותו.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה שם כסף בחשבון על ידי משיכה מכרטיס האשראי שלך לחשבון. אין לך שום סיבה לשים שם כסף. ברגע שתבצע קנייה הכסף יימשך מהאשראי שלך לבד.

לא הבנתי את השאלה השנייה. מה זאת אומרת איך אני מרויח כסף משם? מפאיפאל אי אפשר להרוויח כסף, רק להפסיד אותו בגלל העמלות שלהם (למוכרים בלבד).

אתה קונה על ידי נתינת פרטי החשבון שלך בעת ביצוע רכישה בחנות שמאפשרת לשלם בפאיפאל.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...