עבור לתוכן

עלילות כרטיס המסך והספק ה$#%^%!.....ונסראללה גם.

Featured Replies

פורסם

הכל התחיל לפני שבועות...היו לי בעיות בתצוגה בשלב של ה-POST.

פתחתי את המארז,הוצאתי את הכרטיס מסך (להלן כ"מ),ניקיתי,הכנסתי שוב,העלתי את המחשב ו...אותו דבר :kopfpatsch:

טוב,אין מה לעשות...לקחתי את המחשב לחנות,ושם עשינו בדיקה של הכ"מ,ואכן הכ"מ היה על סף מוות...

זה השלב להזכיר שהכ"מ הינו 6800GT....

כדי שלא אשאר ללא כ"מ עד שיתברר מה קורה עם הכ"מ הכמעט ז"ל,קיבלתי כ"מ תחליפי,9600PRO.

זה מה היה (סלוט AGP...) וזה מה שהיה לו,וזה עדיף על כלום.

וכך אחר כבוד נשלח הכ"מ חזרה לספק.

...וכך,עוברים להם כשלושה שבועות ואז מגיעה אריזה חומה של HP שבתוכה כ"מ עטוף באריזת פצפצים ובתוך שקית אנטיסטטית,כ"מ ללא שום שם של חברה או GPU.

כבר מהרגע הזה,העסק נראה לי קצת מפוקפק.אמרתי לבחור בחנות (שדרך אגב,הוא אחלה בן אדם) שאני רוצה לשים אותו במחשב בחנות כדי לראות בדיוק מה קיבלתי.

כעבור שלושה מחשבים ללא הצלחה,הבחור מהחנות אמר לי לנסות אותו אצלי בבית,ושבכל מקרה,גם אם הכ"מ עובד ואני לא מרוצה,הוא ישלח אותו בחזרה.

הגעתי הביתה,פתחתי מארז,החלפתי כרטיסי מסך,הפעלתי,ו....פסים פסים לאורך המסך ב-POST.אמרתי לעצמי,נו שויין,לפחות נכנס לווינדוס ונראה איזה כ"מ קיבלתי.

אחרי שלוש פעמים ללא הצלחה יתרה להכנס לווינדוס (ועוד בסייף מוד),החלפתי את הכ"מ,והרמתי טלפון לחנות לעדכן.

למחרת החזרתי את הכ"מ ה"חדש" לחנות,ואז התחיל להיות מעניין....הבחור מתקשר לספק,ומספר לו שהוא שלך 6800GT וקיבל כ"מ לא ידוע,שבנוסף לכל,הוא פגום.

הבחור שהוא דיבר איתן אומר לו "לא יכול להיות",ומעביר אותו למחסנאי שיודע בדיוק מה נשלח.

כשמספר לו הבחור מהחנות את כל הסיפור,אומר לו המחסנאי "שלחנו 5950ULTRA,הלקוח לא ירגיש בהבדל" :bash:

יעני,לא רק שלחתם כרטיס שלא עובד,גם שלחתם כרטיס יותר חלש ויותר זול!!!

ופה בערך זה נתקע....הסיפור מאחורי הקלעים הוא שהחנות שממנה קניתי את המחשב,כבר לו ממש עובדת עם הספק הזה,אחרי שהם עשו לחנות יותר מדי קטעים מסריחים.

אז עכשיו,אחרי חודש וחצי,אני עדיין תקוע עם כ"מ חלש,נתון לרחמיו של נסראללה וחבר מרעיו,ולא יכול להתקין משחקים נורמליים (F.E.A.R לדוגמא).

:pissed:

איזה יופי של שירות יש בחברות הישראליות,אה?

פורסם

כמה שחנויות מחשבים פה בארץ סתומים אלוהים יעזור להם :kopfpatsch:

פורסם

לך תתבע להם את התחת יא פראייר

פורסם

לך תתבע להם את התחת יא פראייר

בהחלט אפשר לתבוע, בבית דין לתביעות קטנות.

וההוצאות המשפטיות שלך במקרה זה הן 80 שקל בלחץ.

פורסם
  • מחבר

הבהרה קטנה,אני ביחסים טובים עם החנות,ואני מודע לבעיה שלהם.את הכרטיס הם קנו (לפני שנה וחצי) מספק שהם כבר לא ממש עובדים איתו,ומי שעושה את הבעיות,זה הספק ולא החנות,לכן בשלב זה אני לא רואה שום סיבה לתבוע.בטח לא את החנות,שעושה הכל (לפחות ככה אני מקווה) כדי לסיים את הסיפור הזה.

פורסם

הבהרה קטנה,אני ביחסים טובים עם החנות,ואני מודע לבעיה שלהם.את הכרטיס הם קנו (לפני שנה וחצי) מספק שהם כבר לא ממש עובדים איתו,ומי שעושה את הבעיות,זה הספק ולא החנות,לכן בשלב זה אני לא רואה שום סיבה לתבוע.בטח לא את החנות,שעושה הכל (לפחות ככה אני מקווה) כדי לסיים את הסיפור הזה.

תנסה לתבוע את הספק/יבואן...תבקש מהחנות את המספר

שלהם ותדבר איתם בעצמך.

פורסם

זה טוב ויפה, אבל אתה נתקע בלי כרטיס. תגיד להם: יש לכם שבועיים לפתור את העניין, ואז אני רוצה כרטיס חדש או פיצוי כספי.

פורסם

הבהרה קטנה,אני ביחסים טובים עם החנות,ואני מודע לבעיה שלהם.את הכרטיס הם קנו (לפני שנה וחצי) מספק שהם כבר לא ממש עובדים איתו,ומי שעושה את הבעיות,זה הספק ולא החנות,לכן בשלב זה אני לא רואה שום סיבה לתבוע.בטח לא את החנות,שעושה הכל (לפחות ככה אני מקווה) כדי לסיים את הסיפור הזה.

זה שאתה פרייאר זה משהו אחד, תאמין לי שאם תאיים עליהם בהליכה לעיתון / משפט קטן, תוך יומיים העסק מסתיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים