פורסם 2006 ביולי 1119 שנים זה מוצר מעניין לישומי שרתים ותחנות עבודה - ישומים שבהם החלוקה לנימים מובנת מאליה והביצועים שנובעים ממנהקרובים ללינארים... אבל מאוד מאכזב אם זה גם הכיוון למחשבים שולחניים...אתה צודק במה שאמרתאבל מתישהוא גם השוק הביתי יעבור לריבוי נימיםהנה כבר כפולי ליבה נפוצים מאודומרובעי ליבה מגיעים שנה הבאהאז אפשר לראות את המגמהאבל אחרי הכל יכול להיות שזה בכלל סתם השווצה של אינטל לא בטוח שהם יעמדו בזה
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים אבל אחרי הכל יכול להיות שזה בכלל סתם השווצה של אינטל לא בטוח שהם יעמדו בזהפחות מעניין אם אינטל יעמדו בזה , יותר מעניין מה אנחנו נעשה עם היכולות עיבוד האלה ? , האמת אין לי מושג
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים מגניב, עכשיו כל הורדה באמיול יהיה לה מעבד משלה והיא תרגיש מיוחדת.סוף סוף יש כינוי חדש "מבזבזי ליבות"
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים או יותר מגניב, לכל process שרץ לי על המחשב (כרגע ה task manager מדווח על 38) יהיה מעבד משלו, ואז בכלל יהיה פה חגיגה... רגע, יהיה רק 32 ליבות ? שיט.. אז יהיו איזה 10 תהליכים שיצטרכו לריב ביניהם על מי יקבל מה... אני כבר רואה את הדרמה בין alg.exe ל daemon.exe על הליבה ה 32
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים חחחחח אל תשכח שזה יצא ב2010 וזה לא לשוק ביתי אלא לשרתים אז עד שזה יגיע לשוק הביתי יהיה 2012 בערך זה עוד 5-6 שנים עד אז יהיה הרבה תוכנות ואפליקציות שונות רק אלוהים יודע מה יהיה אפשר לעשות עם זה דרך אגב לי יש 32 processes [attachment deleted by admin]
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים אני ממש בספק שבשוק הביתי ב 2012 תראה מעבדים עם 32 ליבות (אפילו לא 16 וגם פחות...).הסיבה שאני רואה שזה יהיה פרקטי, זה רק אולי בגלל עצלנות של מפתחים... במקום לכתוב תוכנות יעילות, יתחילו לכתוב חרא של קוד כי יש מספיק משאבים, ואז לצערי יהיה צורך....זה כמו במשחקי מחשב שיש היום, למשל BF2, חרא של מנוע, חרא של דרישות, למה ? כי EA יודעים שמי שקונה את זה בעיקר, זה חבורה של ילדים קטנים עם יותר מדי זמן בידיים ויותר מדי כסף להורים.. אז עושים פיתוח מהיר ולא יעיל של כמה חודשים, וכך מי שרוצה לשחק, שיקנה מחשב חדש....לעומת HL2 למשל, משחק שפיתחו את המנוע שלו במשך שנים, ועל הגורטאה הכי ישנה עדיין נראה מדהים...
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים הסיבה שאני רואה שזה יהיה פרקטי, זה רק אולי בגלל עצלנות של מפתחים... במקום לכתוב תוכנות יעילות, יתחילו לכתוב חרא של קוד כי יש מספיק משאבים, ואז לצערי יהיה צורך....זה כמו במשחקי מחשב שיש היום, למשל BF2, חרא של מנוע, חרא של דרישות, למה ? כי EA יודעים שמי שקונה את זה בעיקר, זה חבורה של ילדים קטנים עם יותר מדי זמן בידיים ויותר מדי כסף להורים.. אז עושים פיתוח מהיר ולא יעיל של כמה חודשים, וכך מי שרוצה לשחק, שיקנה מחשב חדש....לעומת HL2 למשל, משחק שפיתחו את המנוע שלו במשך שנים, ועל הגורטאה הכי ישנה עדיין נראה מדהים...מילים כדורבנות!!!! (או איך שלא כותבים את זה)ואם כבר, צריך שמערכת ההפעלה תיהיה יעילה, ומיקרוסופט רחוקים מאוד מזה.... (ויסטה לוקחת כימעט ג'יגה זיכרון!!!!)
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים אני ממש בספק שבשוק הביתי ב 2012 תראה מעבדים עם 32 ליבות (אפילו לא 16 וגם פחות...).הסיבה שאני רואה שזה יהיה פרקטי, זה רק אולי בגלל עצלנות של מפתחים... במקום לכתוב תוכנות יעילות, יתחילו לכתוב חרא של קוד כי יש מספיק משאבים, ואז לצערי יהיה צורך....זה כמו במשחקי מחשב שיש היום, למשל BF2, חרא של מנוע, חרא של דרישות, למה ? כי EA יודעים שמי שקונה את זה בעיקר, זה חבורה של ילדים קטנים עם יותר מדי זמן בידיים ויותר מדי כסף להורים.. אז עושים פיתוח מהיר ולא יעיל של כמה חודשים, וכך מי שרוצה לשחק, שיקנה מחשב חדש....לעומת HL2 למשל, משחק שפיתחו את המנוע שלו במשך שנים, ועל הגורטאה הכי ישנה עדיין נראה מדהים...נכון יש בזה משהו אבל אל תשכח ש1. זאת ההתקדמות של הטכנולוגיהו2. אף אחד לא אמר שזה באמת יתממשזאת סתם יכולה להיות הצהרה של אינטל
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים במשחקים תמיד יש מה לשפר - ולדרוש עוד ביצועים - ולכן גם לשוק הביתי זה צריך להיות חזק.אם נניח לרגע שאת חישובי הפיסיקה של משחק יעשה כרטיס ייעודי, או לפחות שבב ייעודי (וזה סביר, עם מגמת השוק היום) אז הרי מה שצריך להתחלק בין הליבות זה הלוגיקה של המשחק. עם בינה מלאכותית אין בעיה, שהרי ניתן לחלק את החישוב, כך שלכל ליבה יהיו כמה "שחקנים" שהיא דואגת לבינה שלהם. אני בטוח שלכל משאב יימצא השימוש. ככה זה עם מחשבים. ההבדל הוא שבדר"כ משחקי מחשב היו "מובילים את השוק" - מהבחינה שהחומרה התאימה את עצמה לעמוד בדרישות של משחקים. במקרה הזה זה יהיה קצת להיפך (כי הרי אי אפשר לבנות משחק שמתבסס על 32 ליבות כשיש 2 ליבות בשוק, נכון?).
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים זה כמו במשחקי מחשב שיש היום, למשל BF2, חרא של מנוע, חרא של דרישות, למה ? כי EA יודעים שמי שקונה את זה בעיקר, זה חבורה של ילדים קטנים עם יותר מדי זמן בידיים ויותר מדי כסף להורים.. אז עושים פיתוח מהיר ולא יעיל של כמה חודשים, וכך מי שרוצה לשחק, שיקנה מחשב חדש....לעומת HL2 למשל, משחק שפיתחו את המנוע שלו במשך שנים, ועל הגורטאה הכי ישנה עדיין נראה מדהים...תמיד היה לי הרגשה שבמשחקים הדבר נעשה במכוון (הדרישות הגבוהות) , לגרום לנו לשדרג
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים ליאור וליפא...מה זה בדיוק "עידן העיבוד המקבילי" שאתם כ"כ חולמים עליו?אם אתם חושבים שיש שם איזה פתרון קסם בחומרה או בתוכנה בעתיד שיגרוםלמשחק מחשב לרוץ פי 32 יותר מהר על מעבד עם 32 ליבות מאשר על מעבד עם ליבה אחתאז אתם טוענים.יש ישומים שהחלוקה שלהם לנימים פשוט מוגבלת מטבע הישום.
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים 1. אם התקדמות של טכנלוגיה משמעותה לכתוב חרא של קוד, אני פורש היום.2. אינטל לא מהריצה סתם דברים, גם אם דברים לא יוצאים בסוף, בהנחה שמדובר בהודעה אמיתית שלה, מדובר במשהו שהיא כבר עושה מו"פ ארוך עליו ולא גחמה.---במשחק שבו צריך תגובתיות מהירה מצד המערכת למה שהמשתמש עושה, אם תפצל את העבודה יותר מדי בין הליבות, תשלם בצורך לסנכרן את העובדה ביניהם, דבר שיכול להיות לא אופטימלי במבנה המעבדים היום (יתכן, לא בהכרח).---ועוד חוק חכם (אם כי משפיע רק חלקית על הבעיה):http://en.wikipedia.org/wiki/Amdahl's_law
פורסם 2006 ביולי 1119 שנים במשחקים תמיד יש מה לשפר - ולדרוש עוד ביצועים - ולכן גם לשוק הביתי זה צריך להיות חזק.אם נניח לרגע שאת חישובי הפיסיקה של משחק יעשה כרטיס ייעודי, או לפחות שבב ייעודי (וזה סביר, עם מגמת השוק היום) אז הרי מה שצריך להתחלק בין הליבות זה הלוגיקה של המשחק. עם בינה מלאכותית אין בעיה, שהרי ניתן לחלק את החישוב, כך שלכל ליבה יהיו כמה "שחקנים" שהיא דואגת לבינה שלהם. אני בטוח שלכל משאב יימצא השימוש. ככה זה עם מחשבים. ההבדל הוא שבדר"כ משחקי מחשב היו "מובילים את השוק" - מהבחינה שהחומרה התאימה את עצמה לעמוד בדרישות של משחקים. במקרה הזה זה יהיה קצת להיפך (כי הרי אי אפשר לבנות משחק שמתבסס על 32 ליבות כשיש 2 ליבות בשוק, נכון?).מה כ"כ פשוט בזה... למרות שהדוגמא שלך מפושטת מאוד הנה הבעיה - כל דמות תלויה בפעולת הדמויות האחרות ומתנהגת בהתאם אליהם ולשחקן - מה שאומר שאי אפשר לחלק את ההתנהגות של כל דמות לנים שרץ במקביל כי הם תלויים ומגיבים אחד לשני כל הזמן... זה יהיה אלגורתים מאוד מאוד מורכב שהשיפור בביצועים שלו יהיה מוגבל. זה לא סרט שאפשר להגיד למעבד א' להמיר כל פריים זוגי ומעבד ב' כל פריים אי זוגי וסגרנו את העניין.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.