פורסם 2006 ביולי 719 שנים זה לא משנה אם מותר לשתות או לא, הכוונה היא שעדיף שלא תשתה בכלל, כי לך תדע איך זה ישפיע עליך, או שתזמין נהג תורן (אני מוכן להיות הנהג שלך RULE THE PC.... בכיף לנסוע על האוטו שלך!
פורסם 2006 ביולי 719 שנים טוב עשיתי בדיקה קצרה ואין לי מושג איפה זה, אני כמעט בטוח שזה היה באתר של המשטרה אבל עכשיו אני לא מוצא את זה. בכל מקרה מה שכן מצאתי זה זה: http://news.walla.co.il/?w=//742670 כנראה שזה יהיה בחודשים הקרובים כמה כיף שכבר יש רישיון , אגב, אני לא מבין מה קטע לשתות אלכוהול שאתה נוהג, גם אם זה בירה אחת שלא מזיזה לך, אז היום אתה נוהג אז אל תשתה, אתה לא תמות מזה שלא תשתה. פעם הבאה חבר ינהג ואתה תשתה, לא סוף העולם. לגבי זה שאמר על זה שחברים שלו ישתו באוטו והוא לא, במה שפורסם אומרים שאם ימצא בקבוק פתוח יהיה חובה על הנהג להוכיח שהוא לא שתה, סבבה, תבקש לעשות בדיקת אלכוהול וככה תוכיח להם שאתה לא שתית אלא רק חברים שלך.
פורסם 2006 ביולי 719 שנים א. זה חוק אידיוטי מאוד (תוכיח שלא שתית? ח"כ מטומטם שלא יודע מה זאת דמוקרטיה והעיקרון של חף מפשע עד שלא הוכחה אשמתו)ב. זאת רק קריאה טרומית, עד שנדבר על חוק כזה שיהיה פעיל מדובר על זמן ארוך (ואז לי כבר לא אכפת כי אני לא אהיה נהג חדש)ג. זה חוק אידיוטי מאודד. למי ברור שהאלכוהול הוא הגורם מס' 1 לתאונות? שבוע שעבר זה היה רכבים משופרים ולפני שבועיים מירוצי מכוניות, שבוע הבא אולי מכוניות עם טורבוה. זה חוק אידיוטי מאוד
פורסם 2006 ביולי 719 שנים תמיד זה היה הגורם מספר 1 לתאונות דרכים.אני לא יודע איפה אתה חי, אבל תמיד אמרו שזה נהיגה בשכרות, לפחות בשנים האחרונות.
פורסם 2006 ביולי 719 שנים אהלןנגמר לי ביום ראשון ה9/7 המלווה מותר לי לנהוג בלי מלווה ביום ראשון?למי שלא הבין כתוב לי ברישיון שדרוש מלווה עד ה9/7 אז זה כולל את יום ראשון או לא?נראה לי שמהשעה 00:00 מותר לך.. אבל האמת לא נראה לי יעשו לך משהו.... קודם כל, הסבירות שיעצרו אותך לבדיקה דווקא באותו יום היא שואפת לאפס! [אלא אם כן אתה מתכוון והתפרע]גם אם יעצרו אותך לבדיקה יום לפני שנגמר המלווה, אני לא מאמין שיעשו לך משהו.. מקסימום אתה יכול לטעון שהמורה שלך אמר לך שמותר לך כבר [זה עובד מנסיון עם שוטר מניאק שבסוף סלח]
פורסם 2006 ביולי 719 שנים הגורם לתאונות לרוב הוא תשתית מחורבנת, למשל מישהו מגיע למצב שהוא נתקע בגדר ביטחון והגדר במקום לעצור את המכונית מלעוף לתעלה חותכת את המכונית ל-2.דבר שני, מה לא מובן? שותים- לא נוהגים. אני לא רוצה שאף מסטול יסכן אותי שאני על הכביש.דבר שלישי צריך לשפר את התשתית ולעלות את המהירות המותרת, ככה נגיע למקום שחפצנו להגיע אליו בפחות זמן וככה לא נהיה עייפים מכיוון שננהג פחות.
פורסם 2006 ביולי 719 שנים אם יעלו את המהירות המותרת ל-120 נגיד, אז כולם יסעו 140-150 וזה לא יגמר.פשוט צריך לאכוף את החוק בצורה טובה יותר ביחד עם האלעת המהירות.היום החוק הוא המלצה, לא חובה.
פורסם 2006 ביולי 719 שנים תמיד זה היה הגורם מספר 1 לתאונות דרכים.אני לא יודע איפה אתה חי, אבל תמיד אמרו שזה נהיגה בשכרות, לפחות בשנים האחרונות.שבוע שעבר זה היה רכבים משופרים ולפני שבועיים מירוצי מכוניות, שבוע הבא אולי מכוניות עם טורבושכחת כבר את הנאום של אדון מופז והמעצר של הבחור שעבד במוסך בירושלים ונעצר על זה ש"שיפר מעל 100 מכוניות"?
פורסם 2006 ביולי 719 שנים הגורם לתאונות לרוב הוא תשתית מחורבנת, למשל מישהו מגיע למצב שהוא נתקע בגדר ביטחון והגדר במקום לעצור את המכונית מלעוף לתעלה חותכת את המכונית ל-2.דבר שני, מה לא מובן? שותים- לא נוהגים. אני לא רוצה שאף מסטול יסכן אותי שאני על הכביש.דבר שלישי צריך לשפר את התשתית ולעלות את המהירות המותרת, ככה נגיע למקום שחפצנו להגיע אליו בפחות זמן וככה לא נהיה עייפים מכיוון שננהג פחות.תשתית מחורבנת זה גורם ממש ממש נמוך לתאונות, הגורם מספר אחד זה אך ורק טעויות אנוששזה כמו שאתה אמרת למשל אלכוהול, ועייפות, וזה עוד כלמני דברים, נגיד גם סתם נהיגה רשלנית וכו,אבל להאשים את התשתית זה ממש לא נכוןולגבי המהירות לכל אלה שמשייכים מהירות לתאונות דרכים, מהירות מופרזת מהווה בערך 5 אחוז מתאונות הדרכים
פורסם 2006 ביולי 919 שנים הגורם לתאונות לרוב הוא תשתית מחורבנת, למשל מישהו מגיע למצב שהוא נתקע בגדר ביטחון והגדר במקום לעצור את המכונית מלעוף לתעלה חותכת את המכונית ל-2.דבר שני, מה לא מובן? שותים- לא נוהגים. אני לא רוצה שאף מסטול יסכן אותי שאני על הכביש.דבר שלישי צריך לשפר את התשתית ולעלות את המהירות המותרת, ככה נגיע למקום שחפצנו להגיע אליו בפחות זמן וככה לא נהיה עייפים מכיוון שננהג פחות.אהם, לא.אם מישהו עשה נתקע בגדר ביטחון, זה לא התשתית שגרמה לתאונה. התשתית הגרועה מחמירה את התאונה (בדיוק כמו מהירות מופרזת), אבל בכל זאת התאונה נגרמת מטעות של הנהג.יש מקרים בודדים שבהם תשתית גרועה היא הגורם לתאונה (נניח, אם מישהו נכנס במהירות גבוהה לבור בדרך ואיבד שליטה על הרכב).הנקודה השלישית שלך פשוט טיפשית... ההבדל בין 20 דקות נסיעה ל-15 דקות נסיעה (או בין שעתיים לשעה וחצי) הוא לא מה שישפיע לך על העייפות בצורה משמעותית.מה לעשות, הגורם העיקרי לתאונות - הגורם האנושי. אנשים שחצנים מדי. חושבים שהם נהגים מצויינים, לא יכולים להיפגע. זה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש שאני נוסע בכביש ב-90 - 100 קמ"ש, ומישהו נוסע במרחק בקושי שני מטר מאחורי, כך שאם במקרה אני צריך לבלום בפתאומיות, הוא ייתקע בי עוד לפני שהוא שם לב שאורות הבלם שלי נדלקו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.