עבור לתוכן

RADEON 9700 לא תומך בOPEN GL?

Featured Replies

פורסם

בדקתי באתר של ATI וגם בGIGABYTE ולא ראיתי שיש תמיכה בOPEN GL

ואם באמת אין זה חסר וןענק

למי שיש את הRADEON 9700, במה אתם בוחרים במשחקים?

OPEN GL

DIRECT3D

או משהו אחר?

פורסם

התשובה שלילית.

Radeon 9700 תומך תמיכה מלאה ב-OpenGL 1.4, כולל התוספת החדשה יחסית הידועה בשמה ARB_FRAGMENT_PROGRAM, שממלאת תפקיד דומה ל-Pixel Shader של Direct3D.

פורסם
  • מחבר

תודה, פשוט לא ראיתי איפה זה כתוב

פורסם

זה לא כתוב, אני חושב, כי הכרטיס יצא לפני שפורסמו הספציפיקציות של OpenGL 1.4.

בד"כ, יש תמיכה לגרסאות חדשות יותר של OpenGL בגרסה הבאה של הדריברים שיוצאת אחרי פרסום הספציפיקציות.

פורסם

מה זה Pixel Shader ?

תודה.

פורסם

ה Pixel Shader שולט על הדרך בה כל פיקסל אינדיבידואלי מצוייר על המסך.

פורסם

או קצת יותר לעומק, Pixel Shader היא תוכנית קטנה שתפקידה לחשב את צבעו הסופי של כל פיקסל על ידי ערבול צבעים של טקסטורות וכל מני חישובים מתמטיים נוספים.

פורסם

אמרת בנושא קודם שאנריל טורנמנט 2003 לא משתמש בPixel Shader בגלל שאז המשחק יהיה כבד מדי.

יש משחקים שכן משתמשים בזה?

פורסם

אמרת בנושא קודם שאנריל טורנמנט 2003 לא משתמש בPixel Shader בגלל שאז המשחק יהיה כבד מדי.

יש משחקים שכן משתמשים בזה?

MORROWIND משתמש בזה הכי טוב שראיתי

פורסם

לא, זה פשוט בגלל שרק gf3 ומעלה ו-Radeon 8500 ומעלה תומכים באופציה הזו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים