בעיית מסך כחול עם Sapphire Radeon X1600pro, אנא עזרתכם. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית מסך כחול עם Sapphire Radeon X1600pro, אנא עזרתכם.


ofirrjd

Recommended Posts

היי,

קודם כל קצת רקע...

הכרטיס עובד, אני משחק משחקים די רציניים והכל בסדר גמור, כמו כן הרצתי 3DMark2005 לאיזה שעתיים ולא היו שום בעיות. הבעיה היא שמדי פעם אני מקבל מסך כחול והמחשב עושה ריסט. תדירות הבעיה מאוד משתנה. הכרטיס נקנה לפני שלושה שבועות ומאז קרו 3 מקרים של מסך כחול. עליי להדגיש שזה לא קורה במשחקים אלא סתם בעבודה רגילה בדסקטופ.

הלכתי למקום ממנו קניתי את המוצר (KSP) ולטענתם אם הכרטיס עבר אצלי 3dMark2005 שעתיים ללא errors אז אין בעיה. מבחינתם שאני אשאיר את הכרטיס לבדיקה אבל רוב הסיכויים שהוא תקין. לטענתם, יש מצב שזה בגלל הספק כוח שלי 400W (בן שנתיים). הם טוענים שיש צורך בספק כוח חזק יותר. אפשרות שניה היא, הבורד שאצלי הוא ASUS P4S800D ובגלל שיש בו צ'יפסט ענתיקה של SIS יתכן ששם מקור הבעיה (אין שום מאמר על זה באינטרנט!).

לאחר יומיים שהכרטיס היה אצלי עדכנתי את הביוס שלו מהאתר של Sapphire. המסך הכחול הראשון היה יומיים אחרי.

לאחר המסך הכחול השני החלטתי להתקין ווינדוס מחדש. ההתקנה בוצעה ללא הדרייברים של הבורד ל AGP אלא רק עם הדרייברים של ATI שבאו עם הכרטיס, גרסא 6.2, ההתקנה היתה של הדרייברים ללא הקונטרול סנטר (זה שדורש .NET 1.1). הכל היה טוב לשבוע וחצי!!! רק שהתוצאה ב 3DMark2005 היתה 3840 במקום 4110 שהושגה עם הדרייבר 6.5 של ATI.

לאחר שבוע וחצי החלטתי לחזור ל 6.5, שוב התוצאה עלתה ל 4110 (דרך אגב, זה מורגש במשחקים) אבל לאחר 4 ימים המחשב קרס, שוב מסך כחול.

כעת אני לא יודע אם זה הדרייבר, הבורד או הספק כוח.

בינתיים החלפתי ספק כוח ל 500W, נראה מה יקרה. כמו כן הוררדתי את המודול SMARTGART מהדרייבר 6.5 של ATI עם התוכנה הייעודית שמסופקת באתר של ATI (גם זו היתה הצעה של הטנאי ב KSP).

אני ממש לא רוצה להגיע למצב של החלפת הבורד....

מה אתם אומרים, יש פתרון? ב KSP, היכן שרכשתי את הכרטיס מתעקשים שהמסכים הכחולים זה בסבירות גבוהה ספק כוח אם כי יש מצב שזה גם הבורד. אני יודע בוודאות כמעט מוחלטת שאם אשאיר את הכרטיס אצלהם לבדיקה הם יעשו (וככה גם אמר לי הטכנאי שם) בדיקה עם ואם הכטיס יעבור את הבדיקות אז מבחינתם הוא תקין (בקיצור, לך חפש...). את הבדיקה הזו כבר עשיתי אצלי וכמו שכבר אמרתי אני משחק במחשב והכל בסדר.

האם לדעתכם יתכן שהכרטיס באמת תקול? מה עושים?!? ??? אנא עצתכם. ב KSP לא מוכנים להחליף את הכרטיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לוח SIS לא אומר כלום, אלא אם זה אותו צ'יפסט.

אני עדיין מחכה לתגובות של אנשים פה אם זה בכלל הלוח.

מעבר לזה, לדעתי אחלה כרטיס.

אני מציע שתעקוב אחרי הת'רד הזה לראות אם יש תשובות, אולי זה נוגע גם לך.

אופיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הספק שלך ג'נרי?

תבדוק גם מעלות של הכרטיס,ואם הקירור עובד טוב

אם לא מצאת משהו בגוגל על בעיות של הלוח והכרטיס אני מאמין שאין שום בעיה בלוח למרות שתמיד יש סיכוי שמשהו ספציפית בלוח שלך לא פועל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני אומר למה לא לשאול את ו Sapphire באתר שלהם באיזור התמיכה הטכנית או לפחות לחפש שם.

בד"כ בעית תאימות צפות ומגיעות ליצרן ואם זאת הבעיה אז אולי כבר יש לה פתרון פשוט - כמו Driver מתאים או .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סידרתה את הבעיה???

כי אני מפחד שיהיה לי שאני יקנה תכרטיס הזה...

לא יכול לומר שסידרתי, המחשב בינתיים עובד אבל מצד שני הוא עבד יפה גם קודם ופתאום משום מקום הוא נפל (לאחר שבוע וחצי!!!), כך שאני באמת לא יכול לומר לך שהבעיה נפתרה.

מה שאני כן מציע, הוא שתברר היטב היטב עם החברה ממנה אתה רוצה לקנות, מה מדיניות ההחזרה שלהם למקרה שהכרטיס לא יעבוד אצלך. כי בתכלס ב KSP עבדו עליי ואני ממליץ לא לקנות משם. לי הוא אמר שבטווח שבועיים אני תמיד יכול להחזיר, לאחר שהתקשרתי אחרי שבוע הוא יעץ לי כל מיני פתרונות ואמר שלא אדאג, אפילו אם יעברו מעל שבועיים הוא עדיין יאשר לי החלפה. חרטא! שקר! בני זו@@ת!! באתי אחרי שלושה שבועות, יום אחרי שנפל המחשב בפעם השלישית והוא לא היה מוכן להחליף כי עבר הרבה זמן! הקיצר שקרנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...