פורסם 2006 ביוני 1820 שנים מחבר אין נפגעים... חבר שלי צילם את זה, לא שאלתי יותר פרטים, אם תרצו אני אעדכן כשזה יתאפשר.
פורסם 2006 ביוני 1820 שנים איזה נפגעים?, זה לא מטען - זה סה"כ האמר שעלה באש - ואני מתאר לעצמי שהחיילים פרקו משם הרבה לפני שהוא התלקח (לפני שרכב מתלקח הוא מתחמם ונתקע...).
פורסם 2006 ביוני 1820 שנים ד?ימ?ש??ק?י, תתקשרו עם האתר www.hnn.co.il, הוא בד"כ מפרסם כאלה חדשות. מי יודע, אולי תרוויחו כמה גרושים . אחלה תמונות ד"א. חבל רק על הג'יפ :\.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.