מה ההבדל בין מגנז לג'נט רגיל? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה ההבדל בין מגנז לג'נט רגיל?


HiperPsY

Recommended Posts

בין היתר.. החומר שממנו הם עשויים.. אם יצא לך פעם לגעת בג'אנט הוא ממש נוקשה עשוי משגשוגת ומחומרי פלדה אחרים אני לא יודע להיות ספציפי, בניגוד לטסות רגילות שעשויות מפלסטיק פשוט ומעפן.. =\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אומרים שהקירור של הברקסים יותר טוב עם מגנזיום, אבל אני לא יודע אם זה נכון...

כמו כן, אי אפשר לגנות את זה, בניגוד לטסות רגילות (כמובן שאפשר, כי יש מקרים שמורידים גלגלים, אבל זה יותר נדיר).

לא מצאתי בעברית, אבל הנה באנגלית:

http://en.wikipedia.org/wiki/Custom_wheel

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גאנט עשוי מסגסוגת של מגנזיום.

גאנט מגנזיום מקרר את הברקסים יותר טוב,נותן מראה יפה לרכב ועמיד יותר,וקל יותר.

גאנט רגיל עשוי מפלדה,לא מקרר את הברקסים כמו מגנזיום ומכוער.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואו נעשה סדר.

יש גאנט ברזל = הגאנט המגעיל השחור עם החורים מסביב ששמים עליו טסה שיראה נורמלי.

טסה = עיגול פלסטיק שנועד לתת לגלגל מראה נורמלי.

יש גאנט "מגנזיום" בשפת העם, אבל הטעות הנפוצה היא שלא כל הגאנטים עשויים ממגנזיום!

מגנזיום, טיטניום, אלומניום - המכנה המשותף למתכות וסגסוגות אלה ועוד כמה הוא חוזק מתכת ומשקל נמוך יחסי.

שרושמים במפרט של "גאנט מסגסוגת קלה" לא ישר מתכוונים למגנזיום!

מה היתרונות לעומת גאנט ברזל.

- יופי מין הסתם

- הרבה יותר חזק ועמיד שלא יתעקם או משהו כזה

- יותר קל וזה אומר פחות משקל של הרכב ותאוצה חזקה יותר וגם יציבות טובה יותר כמו שכבר הוכח בתרד אחר.

- בגלל שיש שטח פנים גדול הרבה יותר ביין האויר לבלמים בגאנט פתוח מאשר גאנט ברזל שהוא סגור

אז טוענים שבזמן נסיעה האויר נכנס לגאנט ועוזר בקירור הבלמים, או אחרי מאמץ האוויר עושה "הסעה" לחום כלפי הסביבה.

זה לא שהגאנט עצמו מקרר את הבלמים! הוא פשוט פתוח ונותן לאוויר להיכנס, אם תשים גאנט יפה אבל סגור, ויש כאלה.

זה לא יתן לאוויר להיכנס ולא יעזור בקצת בקירור הבלמים.

ובקשר ל SLR אני פרשתי מפיסיקה מתישהו, אז שמישהו פה שמבין יותר יגיד אם זוית הלהבים הזו נראית לו

כשואבת את האויר לבפנים כאשר הרכב בנסיעה קדימה, כי לי זה לא נראה ככה.

בחיים לא שמעתי את הטענה הזו לגבי הגאנטים שלה, אבל אני אבדוק אותה.

ובלי קשר הברקסים שלה קרמיים ואמורים לעבוד בחום גבוהה מאד מאד, עד כדי כך שהקאליפר ממש מאדים ואף עולה באש!

תראו את הפרק של TOP GEAR שהמונד העלה את הברקסים באש.

צירפתי תמונה של הSLR, של סגסוגת קלה, של ברזל, ושל משהו מיוחד אבל זה כבר סיפור אחר ;)

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...