פורסם 2006 ביוני 720 שנים האייקונים שנמצאים בתחתית המסך נעלמים לפעמים אחרי הפעלה מחדש למרות שהתוכנות נטענו לזכרון. ניתוק וחיבור מחדשגורם להם לחזור. מישהו יודע מה גורם לבעייה הזו?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.