פורסם 2006 במאי 2620 שנים ספוילר:בסצינה האחרונה שהסרט מראים את מגנטו נטול הכוחות שלו משחק עם עצמו שח... בסוף הוא מצליח להזיז את החייל במעט.לדעתכם היוצרים יעשו עוד סרט או ישתמשו בקטע הזה כדי לספק לנו קטעים חדשים ?
פורסם 2006 במאי 2720 שנים מחבר על איזה 2 סרטים? 2 ו-3 ? למה שיאבד ב2?ב3 הוא איבד כי הזריקו לו את הקיור הזה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.