פורסם 2006 במאי 1419 שנים אתה קצת חיי בסרט..עברו שנתיים, הם לא צריכים לתת לך כרטיס שווה ערך למחיר שבו קנית את הכרטיס לפני שנתיים, אלא שווה ערך לסכום שהכרטיס שלך שווה, פחות או יותר, עכשיו..אם אתה באמת חושב שתקבל Radeon X1600 Pro בתמורה ל-9800SE... אתה בחור אופטימי.
פורסם 2006 במאי 1419 שנים המילה רשאית שציינת קודם מסירה את האחריות מפנדה , רשאית אומר שאם היא מעוניינת היא יכולה היא לא חייבת לך אבל אני מאמין שחנות כזאת גדולה תוכל להגיע איתך לעמק השווה רק אם תתעקש מספיק
פורסם 2006 במאי 1419 שנים מחבר אתה קצת חיי בסרט..עברו שנתיים, הם לא צריכים לתת לך כרטיס שווה ערך למחיר שבו קנית את הכרטיס לפני שנתיים, אלא שווה ערך לסכום שהכרטיס שלך שווה, פחות או יותר, עכשיו..אם אתה באמת חושב שתקבל Radeon X1600 Pro בתמורה ל-9800SE... אתה בחור אופטימי.אני מודה לך על התגובה אך אני בפירוש ציינתי כי אני אצטרך להוסיף סכום מסויים כדי לקבל את המוצר הנל אז בוא לא נסיט את הדברים מהכביש.ZOXS - תודה לך. עשיתי כרגע חקירה לא קטנה בדבר ומצאתי כי יש באפשרותם שתי אפשרויות בלבד :א. לתקן את המוצר הפגוםב. להביא, בהסכמת הצרכן, מוצר אחר השווה ערך למוצר הקודם או מוצר טוב יותר בתוספת תשלום הפרשים.בגלל שלא נראה לי ותהיה באפשרותם לקיים את סעיף א', לפחות כך אני מאמין [ואם לא כך יהיה אפילו עדיף], יהיו הם חייבים ומחוייבים לקיים את סעיף ב'.תודה לכולכם על העצות, העזרה וההערות.אשמח לעדכן אתכם בתוצאות.יום טוב.
פורסם 2006 במאי 1419 שנים תעדכן בשמחה כדי שנוכל לדעת האם בישראל סוף סוף יש חנות שנותן אחריות אמיתית כמו שצריך לתת
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.