פורסם 2006 באפריל 2219 שנים התנגדות של האוזניות.ככל שהמספר יותר גבוה, ככה המגבר יצטרך להתאמץ יותר על מנת לדחוף את האוזניות והוא יצטרך יותר הספק (וואט).אוזניות בעלות התנגדות נמוכה (16-32), יהיו קלות לדחיפה ע"י רוב הנגנים הניידים, בעוד אוזניות בעלות התנגדות גבוהה יותר (בדר"כ מעל 60) הווליום יהיה חלש, הבאס חלש והבטריה של הנגן תיגמר מהר יותר.
פורסם 2006 באפריל 2519 שנים בהתנגדות...הכוונה היא להתנגדות חשמלית???או שפשוט יותר קשה להזיז את הדריבר מבחינה פיזית, ולכן צריך יותר כוח לאותה עוצמת שמע???
פורסם 2006 באפריל 2519 שנים התנגדות חשמלית מן הסתם (לכן היא מצויינת באוהם).בואו נעשה קצת סדר:impedance (בדר"כ מצויין המספר הנומינלי) מציין התנגדות חשמלית של האוזניות, יותר גבוה אומר שיידרש יותר הספק לדחוף אותן.frequncey response הוא תחום התדרים התיאורטי אותו האוזניה מסוגלת להשמיע (שמיעה של אדם ממוצע היא בין 20hz עד ל16,000)weight פה אין יותר מדי מה להסביר, משקל האוזניה.SPL או sensitivety, הנצילות של האוזניות - כלומר כמה דציבל האוזניה תפיק מכל וואט בודד, ככל שיותר גבוה יותר ווליום מכל וואט של המגבר.THD או Distortion אחוז עיוות, ככל שיותר נמוך, יותר טוב. התחום שבני אדם מפסיקים לשמוע הבדל הוא בערך אחוז.יש אוזניות המציינות גם Headbend pressure, כלומר הלחץ של האוזניה על הראש)
פורסם 2006 באפריל 2519 שנים כרגיל... כשמנסים לעשות סדר הכל מתבלגן...התנגדות חשמלית...של מה?? ולפי הבנתי התנגדות גבוהה נותנת דיוק גדול יותר - למה?לפי הבנתי requncey response לא מציין את תחום שהאוזניה מסוגלת להוציא אלא איזה עוצמה של צליל בכל תדר - לא?משהו כמו פה... http://www.etymotic.com/ephp/er4-ts.aspxנצילות - ממה נגזר?Distortion - ממה נגרם?\נגזר?כבד הא?
פורסם 2006 באפריל 2519 שנים התנגדות - של הדרייבר בתוך האוזניה כמובן, אם התנגדות גדולה יותר נותנת יותר דיוק אינני יודע.תחום תדרים - מייצג את ההיענות של האוזניות לאורך תחום התדרים, עדיף כמובן גרף כמה שיותר שטוח, אחרת האוזניה מדגישה תחום תדרים אחד על פני אחר.ממה נגרמת הנצילות? מתכנון של האוזניות, מהחומרים מהם הדרייבר עשוי ועוד.עיוות - לכל מכשיר חשמלי יש עיוות, לרמקולים ואוזניות העיוות הוא הגדול ביותר, ממה נגזר ואיך זה משפיע זה תורה שלמה.שכחתי לציין גם S/N RATIO או יחס אות לרעש, כלומר כמה רעש נכנס על כל דציבל של אות.
פורסם 2006 באפריל 2519 שנים לא שאני מומחה גדול לחשמל, אבל אם אני לא טועה אז כן, מדובר בסליל של הדרייבר - יותר ליפופים של הסליל=יותר התנגדות אם אני זוכר נכון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.