פורסם 2006 באפריל 2119 שנים יש לי iaudio X5L כשמונה חודשים (עם אחריות לשנה). לפני כחודש וחצי הבאתי אותה לחנות כי הייתה בעיה בשמיעה (הייתי שומע רק באוזן אחת). מילא העובדה שחזרו אלי הרבה אחרי "21 ימי עבודה" כמו שכתוב, אבל אומרים לי שאני חייב לשלם על התיקון "הספציפי הזה" כי זה "תיקון מיוחד שלא מכוסה ע"י האחריות". למה שאני אשלם על תיקון שאמור להיות מכוסה ע"י האחריות?? אשמח לדעת אם זה פשוט חוסר מזל בצד שלי או אם לעוד אנשים היו בעיות אם האחריות ו/או המכשיר. למרות שהמכשיר עצמו מעולה, לא שווה לי להחזיק אותו אם האחריות שווה לקליפת השום!
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים במקרה כזה לא שווה לקנות בארץ...מה בדיוק הבעיה שהייתה במכשיר?והאם זה נגרם בגלל היצרן או מנפילה או משהו כזה..וכמה אמרו לך לשלם בכלל
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים קודם כל אולי זה באמת לא במסגרת האחריותאם תזרוק את הנגן בקיר והוא לא יעבוד אף אחד לא חייב לך כלום אבל אני בטוח שזה לא מה שקרהזה גם תלוי מי נותן את האחריותיכול להיות שקנית מחנות שדופקת את הרוכשים ממנה מבחינת אחריות
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים מחבר לגבי הבעיה - אמרו לי שנסדק משהו בחיבור של האוזניות (בתוך המכשיר עצמו). על זה רוצים שאני אשלם 150 ש"ח. ולא, המכשיר לא נזרק או הופל (יש לו גם כיסוי). רוב הזמן הוא בכיס או במגירה. המכשיר נקנה מבאג.
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים 10 אחוז מעלות המכשיר זה 150 שקל וזה די מבאס תאמין לי.. אחרי שקנית את המכשיר עם שנה אחריות איפה האחריות בדיוק?
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים מחבר נראה לי שזה במעבדה שלהם. אני אברר ביום ראשון, אבל את המכשיר לא אקבל בלי לשלם!
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים תגיד להם שאתה רוצה לראות את המכשיר ואל תחזיר להם אותו.. דוגרי ככה אני הייתי עושה
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים נראה לי שזה במעבדה שלהם. אני אברר ביום ראשון, אבל את המכשיר לא אקבל בלי לשלם! כאשר הם זיהו את הבעיה הם ישר תיקנו את המכשיר בידיעה שתחוייב לשלם על התיקון?הם לא אמורים לשאול את הלקוח או ליידע אותו שהוא יצטרך לשלם לפני התיקון ולא להעמיד אותו במצב של חוסר ברירה כמו עכשיו?
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים מחבר גם אם היו מודיעים לי, אז הברירה החידה שהייתה לי זה להישאר עם מכשיר פגום. אז אני יוצא קרח באוזן או קרח בכיס...האמת, אם הייתי יודע שדבר כזה יכול לקרות, לא נראה לי שהייתי קונה אותו
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים אם הם תיקנו את המכשיר על דעת עצמם אל תשלם להם..אחי דוגרי קח את המכשיר ולך.. אל תשלם להם שקל..
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים שמע תנסה להגיע לדרגים גבוהים בחברה (יש מס' טלפון באתר באג) תמיד יש מישהו נחמד שמבין עניין ויכול לעזור.תתעקש, תסביר את המצב שלך. זה שהם לא הודיעו לך לפני התיקון שתצטרך לשלם זה לא מובן לי.
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים חחחחחחחחחחחחחחחחחח אם הם תיקנו לך ומחייבים אותך לשלם בלי שנתת הסכמה לתיקון ולעלותו אתה לא חייב להם שקל תיקח תנגן ותילך אתה תיראה שלא יעשו לך כלום כי מה שהם עשו הוא לא חוקי...... וגם מקסימום תדבר עם מנהל החנות ותעשה קצת רעש ותיראה איך גם תקבל תנגן וגם יבקשו סליחה
פורסם 2006 באפריל 2119 שנים לגבי הבעיה - אמרו לי שנסדק משהו בחיבור של האוזניות (בתוך המכשיר עצמו). על זה רוצים שאני אשלם 150 ש"ח. ולא, המכשיר לא נזרק או הופל (יש לו גם כיסוי). רוב הזמן הוא בכיס או במגירה. המכשיר נקנה מבאג.קרה לי אותו דבר עם הקריאטיב שלי זה מצער מאוד..(אבל לי החליפו לחדש)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.