עבור לתוכן

עזרה במפרט ב9000 ש"ח בבקשה:)

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

וואו זה כבר נורא מבלבל, בעיקרון התקציב שלי במזומן הוא 7400 ש"ח.

נגיד והגענו ל 7,000 יחד עם הספק שכרגע הצעת לי, על מה היית מוסיף עוד 400 ש"ח?:) במידה ואלו דברים הכרחיים זה שווה בדיקה.

אוקיי שוב מצטער והפעם על שני הטרדים...אני מרגיש כמו עבריין פה :-\

עריכה:

אגב אתה בטוח שהספקים האלה יחזיקו את המערכת כמו צריך? הרי מדובר פה על זללנים לא קטנים ה 3800+ וה 7900GT.

  • תגובות 90
  • צפיות 5.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא הייתי מבזבז על שום דבר שלא מביא לי תועלת.

כן, הספקים האלה יחזיקו בלי שום בעיה. רוצה מרווח עוד יותר יותר גדול כדי לישון בשקט גם אם תוסיף עוד כמה דיסקים ותעשה OC למעבד ולכרטיס המסך? שים ספק יותר חזק כמו ה TAGAN מקודם או את האנרמקס 535.

ותשים לב שבד"כ המארז הזה בא רק עם מאוורר אחד מקדימה.

אתה לא צריך להרגיש כמו עבריין, אבל כדאי שתקרא את החוקים. מטרתם היחידה היא לשמור על רמת הפורום.

אני סלחן כי אתה חדש אבל כעיקרון:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=59714.msg1224084#msg1224084

פורסם
  • מחבר

אוקיי קודם כל תודה על הכל:)

אני אקח בחשבון את הנושא של הספק כוח...יתכן שאני אקח אחד חזק יותר...

וזה הכל אני אעדכן לגבי איך הכל רץ:) ואצרף תמונות.

תודה רבה שוב ולילה טוב!

פורסם

מה שכן, הקירורים של כרטיסי המסך 7600/7900 די רועשים אז אולי כדאי לקנות קירור סביר אחר בשבילם או לקנות כרטיס ללא הקירור סטוק.

פורסם

תתחדש :) אני מאמין שתרגיש קפיצה קטנה מהפנטיום 3 :smile1:

עריכה:

מה שכן, הקירורים של כרטיסי המסך 7600/7900 די רועשים אז אולי כדאי לקנות קירור סביר אחר בשבילם או לקנות כרטיס ללא הקירור סטוק.

כנ"ל הקרורים האקטיביים של הציפסטים של NF4 וקרור הסטוק של המעבד.

פורסם

אני חייב פשוט להסביר משהו כי עברתי על הת'רד וראיתי שהייתה לך חוסר הבנה שלא תוקנה:

כל הלוחות שתמכו בSLI רגיל הם בעצם לוחות NFORCE 4 רגילים שהוסיפו להם סלוט לPCIE X16 נוסף, על אותו גשר צפוני של הצ'יפסט. זה אומר שני דברים: א- אם יש שני כרטיסי מסך הם שניהם עובדים על X8 ולא X16 מלא. יש לזה השפעה מאוד מינורית על הביצועים כי אין הגבלה משמעותית על רוחב הפס בין הכרטיסים לצ'יפסט על ביצועי הכרטיסים. למען האמת גם AGP X8 נתן הרבה מאוד רוחב פס שלא היה מנוצל, אבל הוא פשוט לא נתן מספיק מתח אז הוא הוחלף. מצחיק, כי היום גם PCIE כבר לא נותן מספיק מתח, והוא לא נמצא בשוק כל כך הרבה זמן.

ב- זה אומר שכל לוח NFOCE 4 פשוט נותן מהירות X16 לסלוט PCI-E ולא X8 כמו שאמרת. זה לא אומר שאתה צריך לשנות לוח SLI X32 כדי שיהיה לך X16 לכרטיס בודד, זה אומר שאתה יכול לקנות את הלוח שאינטגרל הציע לך של אלבטרון ב460 שקל ותקבל אותו דבר.

בכל מקרה, אני שמח לראות שהתמתנת וירדת במחיר לתקציב שפוי.

חבל שאתה לא מוכן להשקיע עוד 100 שקל על המארז, כי תוכל לקבל דברים הרבה יותר עדכניים, מבחינת עיצוב ואיכות בניה, בעוד 100 שקלים עלובים.

המערכת האחרונה שהרכבת יפה, והנה שני התיקונים האחרונים שיהפכו אותה למושלמת:

כמות. מוצרים סה"כ

1 HEC ACE580 580W 20/24PIN 520 ש"ח

1 CoolerMaster Centurion 5 CAC-T05 410 ש"ח

1 Arctic Cooling Freezer 64 Pro 145 ש"ח

1 DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D 789 ש"ח

1 AMD Athlon 64 X2 Dual-Core processor 3800+ (2.0GHz) Retail BOX 1,850 ש"ח

1 eVGA GeForce 7900GT 256MB PCI-E 1,990 ש"ח

1 LG GSA-4167B DVDRW Bulk Black 265 ש"ח

2 PQI 1GB DDR400 PC3200 998 ש"ח

1 Western Digital 250GB SATA II KS 16MB 7200RPM 625 ש"ח

סה"כ 7,592 ש"ח

על מה הוצאתי את הכסף שלך:

* הארדיסק גדול יותר משמעותית, וגם עם 16MB מטמון. לדעתי שווה את ההפרש, בסך הכל 150 שקל.

* קירור למעבד, שמשום מה לא לקחת. זה חשוב כי א- הוא הרבה יותר יעיל מהקירור הבסיסי, וב- הוא יותר שקט. אינטגרל אמר וצדק שיש עוד שני מקורות רעש במארז, אבל אם זה באמת יפריע לך, תמיד תוכל להחליפם בעתיד. למעבד זה פשוט הכי קריטי.

* מארז מאיכות בניה מצויינת, נוח ואלגנטי. הוא גם בא מראש עם שני מאווררים בחזית ומאחור (אחד 80 ואחד 120), אז אחרי שאתה מקזז את הפרש מחיר המאוורר מזה של הקומפיוקייס, כל ההבדל בינהם יוצא 70 שקל. כל ההתקנה שלו היא ללא כלים, והוא פשוט להיט, לדעתי: http://www.coolermaster-europe.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=CAC-T05&other_title=+CAC-T05+Centurion%205

* ספק - זה ספק שנותן VALUE מצויין לכסף. הוא הרבה יותר חזק מהאנרמקס, הוא יפה יותר (עניין אישי), קניתי אותו לחבר ואני מרוצה ממנו עד השמיים. אם תקרא ביקורות עליו תיווכח לדעת שהוא מספיק חזק להחזיק כל מערכת ולעולם לא יהווה בעיה בשדרוגים. אפילו אם יום אחד תשקול מערכת SLI (אני בספק), גם בה הוא יתמוך.

זהו למעשה. תתחדש.

פורסם

למה שלא תלך על המארז הזה :

http://hwzone.co.il/reviews/SunbeamTransformer/

הוא זול וטוב ויספיק למה שאתה רוצה רק תחליף לו את הסט מאוררים ל TT אם זה רועש לך מידי והרווחת מארז מצוין במחיר מצחיק .

פורסם

כי הוא מכוער ונראה כמו משהו מטויס אר אס. אה כן, הוא גם לא זול, הוא עולה כמו הקולרמאסטר (שהרבה יותר איכותי ממנו) או הסווינג.

פורסם
  • מחבר

לגבי המארז, צודקים, לא יאה כזה מארז לכזו מערכת:)

תמליצו לי להחליף מאווררים גם אם אני לא מתכנן אוברקלוקינג כל כך מהר? כלומר ישנו שיפור בטמפ' הצ'יפים גם כאשר לא קורעים אותם?

תודה!

עריכה:

אולי המארז הזה? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_402&products_id=12196

רק שלא יהיה משעמם, אם כבר החלטתי להשקיע עוד במארז אז שיהיה גם מעוצב מעניין.

פורסם

ועכשיו, אם כבר יש לך כל כך הרבה עודף מהתקציב המקורי, איזה מסך יש לך? :)

פורסם

כי הוא מכוער ונראה כמו משהו מטויס אר אס. אה כן, הוא גם לא זול, הוא עולה כמו הקולרמאסטר (שהרבה יותר איכותי ממנו) או הסווינג.

רק שכחת שהוא TOWER וה CM לא :cool2:

מבין הטווארים הוא הכי זול שיש ואל תגיד שאין הבדל בנוחות בין TOWER ל MIDI כי יש והרבה .

פורסם
  • מחבר

מסך הא?:)

LG FLATRON L1720P.

פורסם

כמה אי דיוקים:

1) אם אתה רוצה לדאוג לשקט אז:

- קרור הציפסט הכי בעייתי. הקרורים הפסיביים "הרגילים" לא ממש מספיקים ל NF4 במיוחד באוברקלוק. קרור פסיבי איכותי יש על הלוח פרימיום של אסוס ואם שקט פקטור קריטי אז זו ה"בעיה" מספר אחת שצריך לדאוג לה לפני שקונים את המחשב כי להחליף לוח זה יהיה בעייתי.

- רצוי מאוד מאווררי 120 ולא 80. גם זה צריך להיפתר בזמן בחירת המארז.

- התקנה של קרור כמו ה BT דורשת פירוק הלוח (כדי לתפוס טוב את המפלצת). קרור כמו הפרו לא דורש פירוק. בכל מקרה אותו ניתן להוסיף יחסית בקלות מאוחר יותר.

- כנ"ל קרור לכרטיס המסך.

2) עם כל הכבוד לספק של HEC הוא לא ברמה של הספקים שחשבת עליהם. טוב, אבל רמה מתחת. אני לא בטוח בכלל שהוא נותן יותר מהליברטי על ה 12 וולט. אני חושב שפחות. אז מה אם כתוב עליו 580. אני הייתי נשאר עם אנרמקס או TAGAN.

3) לגבי הטרנספורמר - תתרחק ממנו. סתם צעצוע.

4) שלא תטעה. רמת הבניה בקומפיוקייס לא נופלת מהרבה מארזים יקרים יותר. השחור נראה סולידי ונחמד מאוד. אם אתה רוצה קפיצה אמיתית אז קח את הגיגבייט שעשוי מאלומיניום.

פורסם

מאחר והוא מסך 12MS יש סיכוי שתראה מריחות במשחקים אז אולי ב1600 שקלים הנותרים+100 שקלים נוספים תקנה מסך חדש?

יש סמסונגים וLG מעולים בתקציבים האלו.

עריכה:

אינטגרל, שלא תעליב את הקומפיוקייס הלבן שלי, הוא גם מדהים! פשוט מארזים זולים וטובים שנותנים best value for muny, ועולים כמו מארזים עם ספקים גנריים...

פורסם

לי יש 6919 לבן, אבל השחור של אמא שלי יותר יפה :smile1:. ה 6920 נחמד מאוד גם רק שצריך לודא שהוא בא עם מאווררי 120 כי היו ורסיות אם אני זוכר נכון שבאו עם 80 מ"מ מקדימה.

עריכה: ולא הייתי מחליף את ה 1720P. מסך מצויין. אם כבר להחליף אז ל 19" איכותי כמו ה VP של וייוסוניק או ה DELL. אבל הם יקרים ובאמת שאני לא חושב שהוא יסבול מה LG. אל תשכח שחלק גדול מה 2 ו 4 מילישנייה שאתה רואה זה לא ממש מה שמוצהר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים