פורסם 2006 באפריל 119 שנים קראו את המכתב בבקשה, האם המכתב בסדר? אני לא כ"כ לבטוח בקשר לזה.Dear madam\sir,I am writing in order to receive actual information regarding to how I can realize my warranty options.Firstly, on 18 December 2003, I bought the Hercules Redeon 9800SE AIW video card from the Israeli located company called "Pandas", which is, if I may say, an excellent and satisfying product. However, last year it stopped working. Therefore, I sent it to "Pandas" to hopefully execute the warranty I have for it. A few days later I received back the non-working video card back from "Pandas" with a response letter from the company claiming that you have stopped producing video cards and as a result, I will probably have to contact your web-support in order to execute the warranty.Never have I heard about this kind of warranty operating, yet, this may be the only way to get a working video card.Please send me the instructions and details about this way of warranty to the Email address *******@013.net.ilYours sincerely,**********
פורסם 2006 באפריל 119 שנים אתה מנסה לעבוד עלינו בגלל 1 באפריל? הכרטיס נקנה ב2003 והפסיק לעבוד ב2004 ועכשיו אתה שולח להם אימייל?
פורסם 2006 באפריל 119 שנים מחבר חחחחח אני רציני, זה לא על אחד באפריל אפילו שזה היה דיי נחמד אם זה כן היה ;D פשוט לא היה לי כוח לשלוח את זה ... לא ממש היה אכפת לי מהכרטיס אבל מצאתי אותו פתאום בארון כולל מכתב שרשום שהביטוח הוא עד העשירי 2006 אז חשבתי לעצמי - למה לא?!
פורסם 2006 באפריל 119 שנים מחבר עדיין יש אחריות. הכוונה היא גם שהאם המכתב עצמו בסדר באנגלית ובפורמליות שבו. באתר של פנדה רשום PANDAS. תודה, אני אשנה ל PANDA
פורסם 2006 באפריל 119 שנים צריך לשנות את הניסוח של המשפט הראשון, לפי מה שכתוב שם פנדס זה מוצר מצוין ומספק ולא הכרטיס...אה, ובסוף תשנה את זה מ Yours sincerely , ל Sincerely yours, אולי זאת לא טעות אבל לי אישית זה מציק כשכותבים ככה...
פורסם 2006 באפריל 119 שנים מחבר ואללה צודק אפילו לא קראתי את מה שרשמתי... יאללה אני שולח עכשיו את המכתב תודה לכולכם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.