פורסם 2006 במרץ 1919 שנים סיימתי כרגע אחד מכמה וכמה שיחות מתסכלות שהיו לי עם נציגי שירות הלקוחות של הכבלים והחלטתי לשתף אתכם על מנת שתבינו את רמת השירות שמקבל שם לקוח. הזמנתי שירות טלוויזיה בכלים של HOT. הגיע טכנאי וסידר נקודה וממיר (הטכנאי התבקש מראש לסדר את שלושת הנקודות בבית שיתאימו לממיר, שילמנו על כך אך בדיעבד התברר שרק נקודה אחת הותאמה לממיר - דבר שעדיין מחכה להיפטר). אחרי לכתו של הטכנאי התגלה שחלק נכבד מהערוצים לא נקלט. תיאמנו שוב הגעתו של טכנאי שהגיע ובדק ומצא שיש צורך במגבר. הטכנאי הכריז כי אין ברשותו מיידית מגבר וכי הוא ישוב לפתור את הבעייה "בהקדם". עבר לו שבוע שלם ואין קול ואין עונה - ובטח לא טכנאי שיפתור את הבעייה. שיחה נוספת לשירות לקוחות של החברה (והמתנה ארוכה כרגיל על הקוו לנציג) והסבר הדילמה לנציגה הוביל לשיחה יזומה של טכנאי אחר שטען בלהט שלא הוא היה אצלי ושבשביל לפתור את הבעייה אני צריך לפנות לטכנאי שהיה אצלי (מה שמוביל לשאלה - את מי מעניין לעזאזל איזה טכנאי היה אצלי ולמה אני צריך להתחיל לאתר מי מהטכנאים של החברה היה אצלי... למה לא פשוט לשלוח מישהו זמין שיפתור את הבעייה במקום לחפש אשמים?!). שיחה נוספת לנציגי שירות של החברה מוביל לשליחת טכנאי נוסף ששוכח לציין שיש צורך בנקודת חשמל בארון תקשורת (ארון תקשורת שלהם להזכירכם) מה ששוב מוביל לדחייה בפיתרון של הבעייה. כרגע המצב הוא כזה, אני משלם על שירות ומקבל שירות חלקי, אני צריך להזמין חשמלאי שיצור נקודת חשמל כאשר עלות הזמנת החשמלאי נופלת עליי בשביל לקבל את השירות עליו אני כבר משלם - נשמע למישהו סביר כהוא זה?! לא יודע מה איתכם, אבל עם הכבלים אני אישית סיימתי את הרומן הקצר ועז הרגשות שהתנהל עד עכשיו - נקווה שב YES יודעים לתת שירות מעט יותר טוב.
פורסם 2006 במרץ 1919 שנים אני רק יכול להזדהות איתך לחלוטין - בכל תחום בארץ - תתקל באותו סיפור... נדיר לצאת מיזה חלק.
פורסם 2006 במרץ 1919 שנים השירות לקוחות שלהם מחפיר... הממיר שלי נדפק כבר 3 פעמים וכל פעם כשביקשתי החלפה לחדש בא איזה מעפן "שתיקן" אותו ואחרי זמן מה הבעיה חזרה על עצמה. :bash:
פורסם 2006 במרץ 1919 שנים אם הם עושים לך כ"כ הרבה בעיות, אז תתנתק מהם.אתה לא מרוצה מהשירות, אתה לא מרוצה מהם, אז אין לך שום סיבה להמשיך לשלם להם.דרוש החזר כספי (שילמת על שירות ולא קיבלת), ותעבור לyes.
פורסם 2006 באפריל 1119 שנים מחבר מסתבר שאני לא היחיד:http://mymoney.nana.co.il/Article/?ArticleID=370151&sid=130
פורסם 2006 באפריל 1119 שנים אני מרוצה חלקית מהשירות.אם יש לי בעיה מחליפים לי את הממיר ומסדרים לי את כל הבעיות, אם אני זוכר נכון הממיר שלי הוחלף פעמיים. אבל ממתי שאני מתקשר ועד שהם באים לוקח לפחות 5 ימים.
פורסם 2006 באפריל 1119 שנים ^^^כנ"לאם כי, שירות הלקוחות והתמיכה שלהם לא כזו מעולה, לפעמים מתנשאת (למרות שנוצר רושם שהם לא מבינים מה שהם אומרים ואני יודע מה לעשות בלעדיהם).כמו כן, לוקח זמן עד שעונים וחבל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.