פורסם 2006 במרץ 1719 שנים כאן רואים שיש גם AA וגם HDR....אז למה אתה אומרים שאין? http://www.firingsquad.com/hardware/bfg_geforce_7900_gtx_oc_7900_gt_oc_review/page6.asp
פורסם 2006 במרץ 1719 שנים אולי אפשר להפעיל, אבל אתה לא מקבל את ה ANTI ALIASING על התמונה או שה HDR ב HL2 הוא לא מלא (משהו כזה )
פורסם 2006 במרץ 1719 שנים מחבר שטויות....הHDR ועוד בLC הוא עוד אף "אמיתי" ובטח שרואים את הAA רשמית ה79GTX/GT תומכים בAA+HDR...אולי משהו בדריוורים? כן הדריוור הוא 84.20 בטח בבדיקות האחרות ישתמשו בדריוור ישן יותר...
פורסם 2006 במרץ 1719 שנים סדרה 6 ו7 של nVIDIA אינם מסוגלים לעשות Multi Sampeling AA על FP16 Render rargets.HL2 לא משתמש באמפלמטציה הזאת, האלגוריתם שהוא משתמש לHDR מאוד מורכב, אומנם בא בפורמט של Integer.שימוש בFP16 היא אחת האמפלמנציות הנפוצות ביותר, וזאת שnVIDIA מנסה לדחוף בכוח מאז השקת סדרה 6.במשחקים כמו Far Cry וSS2 אין אפשרות להשתמש בMSAA וHDR על כרטיסי nVIDIA, עדיין אפשר לעשות software SSAA כמו בAoE3 אומנם הדבר הזה דורש לרנדר את התמונה ברזולוציה כפולה פי 2.25 מהרזולוציה המקורית, דבר שדורש לרנדר ולדגום יותר מפי 4 פיקסלים מגודל התמונה המקורי. ברוב האפליקציות המתודיה הזאת לקבלת SSAA פשוט לא תיהיה ריאלית.מנגד זאת יש את האמפלמנטציה של ATi בפורמט FX10 שלא יוצא מהמגבלה של 32 ביט לפיקסל(שR5XX תומכים בו בנוסף לFP16). ישנם כרגע שני משחקים שכן משתמשים בה, AoE3 וSS2. כמו כן הHDR על הXbox360 יהיה FX10 בלבד, ולכן כנראה האימפלמטציה הזאת תיהיה יותר נפוצה גם בPC בעתיד למרות חוסר תמיכה מוחלט של חומרת nVIDIA בה.R5XX תומכים בFP16 HDR + AA ובFX10 HDR + AA.nV4X/7X תומכים בFP16 HDR.כמובן שישנם צורות נוספות ליישם HDR שלא קשורות לשני הפונקציות האלה, אומנם הם דורשות המון עבודה יחסית, ולכן כנראה שכמעט ולא נראה אותם.
פורסם 2006 במרץ 1719 שנים סדרה 6 ו7 של nVIDIA אינם מסוגלים לעשות Multi Sampeling AA על FP16 Render rargets.HL2 לא משתמש באמפלמטציה הזאת, האלגוריתם שהוא משתמש לHDR מאוד מורכב, אומנם בא בפורמט של Integer.שימוש בFP16 היא אחת האמפלמנציות הנפוצות ביותר, וזאת שnVIDIA מנסה לדחוף בכוח מאז השקת סדרה 6.במשחקים כמו Far Cry וSS2 אין אפשרות להשתמש בMSAA וHDR על כרטיסי nVIDIA, עדיין אפשר לעשות software SSAA כמו בAoE3 אומנם הדבר הזה דורש לרנדר את התמונה ברזולוציה כפולה פי 2.25 מהרזולוציה המקורית, דבר שדורש לרנדר ולדגום יותר מפי 4 פיקסלים מגודל התמונה המקורי. ברוב האפליקציות המתודיה הזאת לקבלת SSAA פשוט לא תיהיה ריאלית.מנגד זאת יש את האמפלמנטציה של ATi בפורמט FX10 שלא יוצא מהמגבלה של 32 ביט לפיקסל(שR5XX תומכים בו בנוסף לFP16). ישנם כרגע שני משחקים שכן משתמשים בה, AoE3 וSS2. כמו כן הHDR על הXbox360 יהיה FX10 בלבד, ולכן כנראה האימפלמטציה הזאת תיהיה יותר נפוצה גם בPC בעתיד למרות חוסר תמיכה מוחלט של חומרת nVIDIA בה.R5XX תומכים בFP16 HDR + AA ובFX10 HDR + AA.nV4X/7X תומכים בFP16 HDR.כמובן שישנם צורות נוספות ליישם HDR שלא קשורות לשני הפונקציות האלה, אומנם הם דורשות המון עבודה יחסית, ולכן כנראה שכמעט ולא נראה אותם.שתהיה לי בריא מאיפה כל הידע הזה?
פורסם 2006 במרץ 1719 שנים מחבר שתהיה לי בריא מאיפה כל הידע הזה? לדעתי google.com חיפוש של כמה שניות נתן לי בדיוק כזה הסבר...
פורסם 2006 במרץ 1719 שנים לדעתי דוגמה לומד הנדסת חומרה וביחד עם הידע בהנדסת חומרה הוא קורא מאמרים על כרטיסי מסך
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.