התייעצות לגבי מערכת לטווח ארוך - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות לגבי מערכת לטווח ארוך


IG

Recommended Posts

ביקשו ממני עצה למפרט שאמור להריץ משחקים לא כבדים במיוחד, אבל *קצת* יותר רציניים מסוליטר, וכו...

הדבר הכי חשוב, שמחשב אמור להחזיק 4-5 שנים (להריץ משחקים בינוניים...)

יש הגבלה של תקציב (מעבד ב2000 ש"ח לא אופצייה...5K עבור כל המערכת- ללא מסך...)

השאלה שלי היא אם כדאי לחכות לAM2 או עדיף לתכנן מפרט מחלקים שנמצאים כבר היום במלאי? האים כפולי הליבה או אפילו המעבדים בעלי ליבה אחת, בתקציב הנתון יחזיקו מערכת (עם שידרוגים עתידיים: תוספת , שידרוג כ. מסך...), בלי קרטועים במשך הזמן המבוקש?

(לא להתחיל לבנות לי עכשו מפרטים כדי שלא יעבירו את הת'ראד הזה לפורום מפרטים...)

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר היום שי לך מערכות מצויינות.

ואם זה 4 שנים בלי לשדרג אין טעם לחכות למשהו אחר...

לקנות היום מערכת מבוססת 805D פלוס טוב פלוס לוח מבוסס 945P.

2GB זיכרונות וכ.מ. סביר.

זה יותר ממספיק בשביל קצת יותר מ סוליטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AM2 נכון להרגע, לפי מבחנים ראשוניים, לא ייתן שיפור משמעותי לביצועים. אם כבר אז הקונרו, שצפוי לצאת ברבע השלישי של השנה הזאת, כלומר יכול להיות גם סוף אוגוסט.

הבעיה שאז בדיוק ייצא ויסטה וDX10, ואז באוגוסט גם לא יהיה משתלם, כי בינואר-פברואר בטח ייצאו כרטיסים תומכי DX10. סביר להניח שבנקודה הזאת יהיה אפשר לקנות מחשב שיחזיק להרבה זמן בוודאות- אבל לך תדע מה כבר יהיה עד אז.

בכל מקרה מערכת מבוססת 805/820 צריכה להחזיק 3 שנים בקלות(ברמת העיקרון, אם יצא פתאום איזה מעבד שיתן פי 5-10 ביצועים, תרחיש לא סביר אך שיכול לקרות, אז לא...), משם כבר אף אחד לא יוכל להגיד לך...

אם באמת רוצים מפרט של להסתכל קדימה גם במחיר פשרה עכשיו, אולי כדי לקנות גם לוח על בסיס צ'יפס 945G, ווכה להשתמש במאיץ הגרפי של עד לקניית כרטיס מסך DX10...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שם לב שאתם ממליצים על אינטל... אין עם ביצועים דומים ומחיר נמוך יותר? (הבנאדם לא אובר קלוקר, ולא יתעסק עם הקירור... הוא צריך מחשב קריר ככול הניתן...).

יש חשיבות למעבד מבחנית הDX10? לפי מה שהבנתי לא צריך מעבד מיוחד בשביל לעבוד עם DX מסויים... זה תלוי רק בכרטיס מסך, שכמו שכתבתי ישודרג אחרי זמן מסויים (שנתיים- שלוש... מתוך החמש...)

והוא צריך את המחשב בעוד חודשיים מקסימום, ככה שאין טעם דבר על דברים שיצאו בינואר...

העניין הוא שאני רוצה להמליץ לו על מעבד+ לוח שיסחבו 5 שנים ואת השאר הוא יוכל להחליף לפי הצורך (לפי איך שאני מכיר אותו, כרטיס מסך ב1000 ש"ח יחזיק אצלו 5 שנים בקלות...)

ביצועים זה לא הדבר היחיד בשיקול. צריך להתחשב גם בתמיכה להתקנים גם בעוד 3-4 שנים... אם להיות יותר ספציפי, אני תכוון לDDR. לפי מה שהבנתי עוד כמה שנים יהייה בעייה להשיג אותו, והDDR2 יחליף אותו לגמרי. אני לא רוצה שהוא יתקע עם קצת בלי אפשרות לשידרוג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיכה לעתיד בעייתי מבחינת , כי ב6.6.0.6 היא תוציא תושבת חדשה למעבד שתתמוך בDDR2. לא מתוכנן ייצור של מעבדים חדשים לתושבת הנוכחית.

חוצמזה, המעבד הכי זול של , שהוא כפול ליבה (וכפול ליבה זה העתיד) עולה 2000 שקל, שאמרת שאין מצב....

אין קשר בין המעבד לDX10.

בקשר לתמיכה עתיד באינטל, לא נדע עד שהמעבד ייצא. לא שללו עדיין שהוא ירוץ על 945, אבל גם לא אמרו שום דבר שיחזק את הטענה - כלומר ממש אין מידע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...