פורסם 2006 במרץ 1419 שנים אולי לא פה אבל בארצות שבהן ספורט מוטורי חוקי יש אופציה כזאת של נסיעה עם האוטו שלך במסלולים מקצועיים....
פורסם 2006 במרץ 1419 שנים נכון אבל בשביל זה קונים מכונית ספורט יעודית.למרות שסדרה 5 של ב.מ.וו יכולה להיות גם מכונית סלון וגם מכונית מסלולים מעולה.
פורסם 2006 במרץ 1419 שנים וגם נראת מדהים...לדעתי כל המכוניות של BMW יפות, זה האוטו האהוב עלי...למרות שהרעיון של העיצוב לא ממש משתנה (במיוחד הגריל והמנורות האחוריות) BMW מפתיעים אותי כל פעם
פורסם 2006 במרץ 1419 שנים ^^1. אולי עכשיו העיצוב אותו דבר אבל מה שקרה בשנת 2001 הוא איום ונורא ( החלפת המעצב) 2. הבדיחה על BMX לא מצחיקה
פורסם 2006 במרץ 1419 שנים זה לא בדיחה.... זה קרה בטעות, כשאני כותב מהר אני מתבלבל (ואני כותב BMX די הרבה)
פורסם 2006 במרץ 1419 שנים מחבר link=topic=170536.msg1460000#msg1460000 date=1142352531]^^1. אולי עכשיו העיצוב אותו דבר אבל מה שקרה בשנת 2001 הוא איום ונורא ( החלפת המעצב) 2. הבדיחה על BMX לא מצחיקה לא מסכים.באנגל זה אחד הדברים הטובים שקרו לBMW בזמן האחרון (לפחות מבחינת עיצוב).תראה את סדרה 7 לפני מתיחת הפנים. באמת לא רעה בכלל. אח"כ הם התקפלו מול הביקורת שזה עיצוב מוחצן ועשו את זה יותר סולידי... סתם חבל...בכל מקרה אנו די סוטים מהנושא...
פורסם 2006 במרץ 1419 שנים סדרה 7 של שנת 99 יותר מרובעת מהנוכחית...אני מעדיף אישית את החדשות הן הרבה יותר מרשימות מאשר הקודמות...נכון שהעיצוב שלהן טיפה מוקצן אבל וואו היא ממש מרשימה!!!http://www.maxituning2000.republika.pl/bmw_760i_2002_01_b.jpg2001+http://www.thhe.dk/biler/BMW_740d_1600.jpg
פורסם 2006 במרץ 1419 שנים מחבר אבל מודל 2006 הוא צעד אחורה מ2001...2001 היה יותר מוחצן... הם סתם התקפלו אח"כ...כמו שאמרתי סתם סוטים מהנושא וינעלו אותו...
פורסם 2006 במרץ 1419 שנים צודק! באמת לקחו צעד אחורה. בדיוק מה שקרה לאלפא רומיאו! איך הם הצליחו להרוס את העיצובים המדהימים של עצמם?!?! 147 לפני היצור שאחרי 156 לפני וניסאן אלמרה 166 לפני תפלץ מוזר
פורסם 2006 במרץ 1419 שנים שמעו אנחנו סוטים מהנושא אז זהו נגמר הדיון הזההה אני מקווה שתערוכת האוטומוטור שבאה עלינו לטובה בע"ה תביא איתה עיצובים חדשים שלא נראו ולא יהוו נסיגה אחורה...אגב ובדגם של שנת 2006 הם לא התקפלו ממש אלא יותר עיגלו אותה
פורסם 2006 במרץ 1419 שנים אתה מדבר על תערוכת אטומוטור כמו על אחת התערוכות הכי חשובות בעולם שמביאות איתן חידושים, איזה חידושים ואיזה בתיך כל המכוניות שתראה בתערוכה כולן כבר הוצגו בעבר ואני בטוח שיותר מתערוכה אחת. אז נכון תמורת ה80 ש"ח שאתה משלם עליה אם אני לא טועה אין שום אופציה אחרת וחבל לפספס אותה אבל לא צריך לחכות לריגושים וחידושים מדהימים וגם כל האמירות שזו תערוכה בינלאומית כמו שמארגנים קוראים לה שיקחו את הדברים בפרופורציות בתארוכת פרנקפורט רצתי ממכונית למכונית מעשר בבוקר עד שבע בערב ואפילו לא הלכתי לאכול באמצע עד שהיא נסגרה, שלא נזכיר את העובדה שצילמתי כמעט 600 תמונות. ושכחתי להזכיר שרוב ההתקהלות של האנשים הייתה ליד התצוגה של פרארי, לאמבורגיני ולצערי הן כולן היו מגודרות ורק מוזמנים יכלו להיכנס ולהתנסות בישיבה בתוכן. השוס היה מכוניות האסטון מרטין שהאזור שלהן גם היה מגודר אבל הכניסו אנשים קבוצות קבוצות וניתן היה לבקש לשבת בהן, כל מכוניות הב.מ.וו. M ( מסדרות שונות 3,5,6 ) שהייתה אליהן גישה חופשית. לפורשות הייתה גישה חופשית חוץ מלGT ולקיימן. היה המון מה לראות וגם המון אכזבות קטנות כאשר הייתי מגלה שלמכונית זו או אחרת אין גישה מלאה.
פורסם 2006 במרץ 1519 שנים אתה מדבר על תערוכת אטומוטור כמו על אחת התערוכות הכי חשובות בעולם שמביאות איתן חידושים, איזה חידושים ואיזה בתיך כל המכוניות שתראה בתערוכה כולן כבר הוצגו בעבר ואני בטוח שיותר מתערוכה אחת. אז נכון תמורת ה80 ש"ח שאתה משלם עליה אם אני לא טועה אין שום אופציה אחרת וחבל לפספס אותה אבל לא צריך לחכות לריגושים וחידושים מדהימים וגם כל האמירות שזו תערוכה בינלאומית כמו שמארגנים קוראים לה שיקחו את הדברים בפרופורציות בתארוכת פרנקפורט רצתי ממכונית למכונית מעשר בבוקר עד שבע בערב ואפילו לא הלכתי לאכול באמצע עד שהיא נסגרה, שלא נזכיר את העובדה שצילמתי כמעט 600 תמונות. ושכחתי להזכיר שרוב ההתקהלות של האנשים הייתה ליד התצוגה של פרארי, לאמבורגיני ולצערי הן כולן היו מגודרות ורק מוזמנים יכלו להיכנס ולהתנסות בישיבה בתוכן. השוס היה מכוניות האסטון מרטין שהאזור שלהן גם היה מגודר אבל הכניסו אנשים קבוצות קבוצות וניתן היה לבקש לשבת בהן, כל מכוניות הב.מ.וו. M ( מסדרות שונות 3,5,6 ) שהייתה אליהן גישה חופשית. לפורשות הייתה גישה חופשית חוץ מלGT ולקיימן. היה המון מה לראות וגם המון אכזבות קטנות כאשר הייתי מגלה שלמכונית זו או אחרת אין גישה מלאה. אני הייתי בתערוכה של ז'נבה בשנת 2004 ותדעו, אין אוטו שאי אפשר להיכנס אליו , הכל פתוח כי לא כמו בארץ, אין שם ערסים שיגנבו את הידית הילוכים כדי לשים על המזדה שלהםאני הולך לאוטומוטור רק בגלל שאני יכול להיכנס חינם, אם זה היה עולה יותר מ 10 שקל לא הייתי הולך
פורסם 2006 במרץ 1519 שנים מחבר אחרי כתבה שהתפרסמה בידיעות היום (ממ שהם כותבים על זה כל הזמן) נסכם את מה שיש לנו. אסכם בקצרה את הדברים יוצאי הדופן לדעתי:מרצדס:-SLR.- מכונית ה"טריי קאר". העתק של המקור - המכונית הראשונה שנבנתה ע"י קרל בנץ ב1886.- מכונית פורמולה 1 מעונת 2001.ב.מ.וו:- רולס רויס פאנטום.אאודי:-למבורגהיני גייארדו ספיידר.לקסטס:-כל המשפחות, כולל הLS החדשה.פורד:- מכונית התצוגה IOSIS.סיטרואן:-C6.יגואר:-XK החדשה.-מיצובישי:זוכה מרוץ ראלי דאקר, חואן רומא, יחלק חתימות.שוב, מי שרוצה לדעת יותר פרטים שיקרא ידיעות מוסף 24 שעות.נ.ב.אני לא מתייחס לתערוכה הזו כחדשנית. זו פשוט הזדמנות לראות מכוניות (בעצם ראיתי את כולם בערך חוץ מהIOSIS) בארץ. גם אני התאכזבתי פעם קודמת מהתמורה למחיר שקיבלתי, אבל הפעם לא רק שאני נכנס בחינם, אלא אני גם נכנס לפני הפתיחה כך שיהיה שקט...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.