15 אלף דולרים לילדה בת 10, על קמפיין פרסום - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

15 אלף דולרים לילדה בת 10, על קמפיין פרסום


R0ck

Recommended Posts

יום שני, 6 במרץ 2006, 11:47 מאת: מערכת וואלה!

203387-5.jpg

203388-5.jpg

דניאל לוי בת 10 תוביל את קמפיין הפרסום של "קדס קידס". בנוסף מוציאה הכוכבת החדשה ספר שירים וקליפ לערוץ המוזיקה

בפעם הראשונה בישראל ילדה בת 10, נבחרה כפרזנטורית של חנויות האופנה. דניאל לוי חתמה עם "קדס קידס" על חוזה לשלוש עונות, עבור 15 אלף דולר לעונה.

אורן חורב, סמנכ"ל השיווק של חברת לירם ורשת "קדס קידס" מרגיע את כח מי שדואג ללימודי הילדה ומוסר כי "החוזה של דניאל כולל סעיפים המתנים את המשך העסקתה כפרזנטורית החברה בשמירה על ציוניה הגבוהים, השקעתה בלימודים ותרומתה לקהילה".

לרגל השקת קולקציות הקיץ החדשה, תצא החברה בסוף החודש במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שיערך באמצעות משרד הפרסום אופטימום, ויכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה ודיוור למועדון הלקוחות.

יש לציין כי לוי, המיוצגת על ידי סוכן השחקנים רוברט בן שושן, לא תסתפק רק באופנת ילדים. "המותג" החדש מוציאה בקרוב קליפ שישודר בערוץ 24 בשבועות הקרובים. בנוסף, היא כתבה ספר שירים בשם "מעבר לירח".

צ'מעו חבר'ה, לא צחוק, מדובר ב Lifetime Supply של במבה!!!1 :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הילדה מאוד יפה, ותוכל בעתיד להשתלב בתחום בטוח, אבל בגיל 10 :screwy:...כל הילדות שלה מתבזבזת על יצלומים ונסיעות במקום על חברים ודברים רגילים של ילדים בגיל שלה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]15K $ for a 10 year old?! wtf?!?!? does she has to fuck someone or something cause I don't see how's that worth it, all 10 year old girls look about the same. couldn't they find a less famous good looking* 10 year old girl and pay her 1000 nis or something like that?!

*as much as you can class a 10 year old as good looking[/ltr]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...