עבור לתוכן

81.5% מהשוק הקמעונאי (מעבדים למחשבים שולחניים) בארה"ב של AMD

Featured Replies

פורסם

37% מהשוק הקמעונאי לניידים בארה"ב של AMD, כך עלפי נתונים שמתייחסים ל 7 השבועות

הראשונים של 2006. צריך לציין שהשוק הקמעונאי מהווה 9% מהשוק העולמי.

AMD's surge can be seen most strongly in the U.S. retail market, which accounts for about 9 percent of global PC shipments. In the first seven weeks of 2006, AMD's share in desktops in that area climbed to 81.5 percent, while Intel's has slid to 18.5 percent, Baker said. That's almost a complete reversal of their typical relative positions.

In notebooks, Intel's share has declined to 63 percent

בשוק השרתים, האופטרון הזניק את AMD מכמעט 0% לפני מספר שנים ל 14.3% בשוק העולמי.

מקור

http://news.com.com/Strike%20three%20for%20Intel/2100-1014_3-6045843.html?tag=nefd.top

הערה

מסתבר שהרוב חכם, לפחות בארה"ב.

פורסם

37% מהשוק הקמעונאי לניידים בארה"ב של AMD, כך עלפי נתונים שמתייחסים ל 7 השבועות

הראשונים של 2006. צריך לציין שהשוק הקמעונאי מהווה 9% מהשוק העולמי.

AMD's surge can be seen most strongly in the U.S. retail market, which accounts for about 9 percent of global PC shipments. In the first seven weeks of 2006, AMD's share in desktops in that area climbed to 81.5 percent, while Intel's has slid to 18.5 percent, Baker said. That's almost a complete reversal of their typical relative positions.

In notebooks, Intel's share has declined to 63 percent

בשוק השרתים, האופטרון הזניק את AMD מכמעט 0% לפני מספר שנים ל 14.3% בשוק העולמי.

מקור

http://news.com.com/Strike%20three%20for%20Intel/2100-1014_3-6045843.html?tag=nefd.top

הערה

מסתבר שהרוב חכם, לפחות בארה"ב.

ולמה זה?? אתה רומז שכל בעלי האינטל טיפשים?

פורסם

another useless AMD VS. Intel debate

פורסם

עים amd לא תמצא פטרון מהיר ל-יונה של intel באמת לא יהיה לה שום סיכוי אבל אני סומך על amd יש לה איזה שפן בשרול.

פורסם
  • מחבר

another useless AMD VS. Intel debate

בפעם הקודמת שהנתונים הללו ייצרו כותרות היה מדובר על 50% בשוק השולחני קמעונאי, כעת זה מעל ל 80%,

זה מאוד מעניין כידיעה בפני עצמה, הנתונים הללו מאוד מרשימים. אם היו מבקשים ממני לנחש, לא הייתי מעיז

לטעון של AMD יש מעל ל 80% בשוק הנ"ל אבל מסתבר שזאת המציאות כיום.

לא חייב להיתפתח מזה דיון על AMD מול אינטל, אפשר לראות בנתונים הללו תמונת מצב של תום עידן האתלון 64

מול הפנטיום 4 (הנורא) כאשר בעוד מספר חודשים AMD תציג K8 משופר קמעה (שקע AM2 עם DDR2) ב 90 ננו מטר

מול הגרסא השולחנית הראשונה של מעבד מזן הפנטיום M של אינטל.

עים amd לא תמצא פטרון מהיר ל-יונה של intel באמת לא יהיה לה שום סיכוי אבל אני סומך על amd יש לה איזה שפן בשרול.

בתחילת חודש 4 אמור לצאת טיורון X2

תפוחים/ענבים/דובדבן

עם כל הכבוד לAMD ולחדשות שאתה מביא לנו

(ואלו חדשות טובות)

ביקשתי ממך כבר בעבר, הקפד על חוקי הפורום

פה זה לא פרש, יש לך כפתור עריכה, תשתמש בו

אלו לא חדשות טובות או רעות, אלו חדשות וחדשות מאוד מענינות ובקריאה ראשונה אפילו מפתיעות על גבול המהממות.

פורסם
  • מחבר

למחוק

פורסם

תפוחים/ענבים/דובדבן

עם כל הכבוד לAMD ולחדשות שאתה מביא לנו

(ואלו חדשות טובות)

ביקשתי ממך כבר בעבר, הקפד על חוקי הפורום

פה זה לא פרש, יש לך כפתור עריכה, תשתמש בו

פורסם

לא חייב להיתפתח מזה דיון על AMD מול אינטל

ברור שלא, אבל זה מה שהולך להיות :P

פורסם

אתם ביקשתם:P

AMD או לא, האינטל כיום נותן תמורה טובה יותר למחיר: אפשר היום כבר לקנות את האינטל 805 שהוא כפול ליבה בפחות מ1000 שקל, מעבדי ה900 הרבה פחות מתחממים וצורכים חשמל, כולם מתעופפים בOC על אוויר (ה805 שהוא 2.6GHZ מגיע על אוויר ובלי יותר מידי מתח ל3.7GHZ וה920 ל4GHZ), ואם התקציב לא ענק - אין יותר מידי למה לקנות AMD שהאינטל יותר זול ולא בהכרח פחות טוב. ובשוק חדי הליבה - הAMD בהחלט עדיפים. אבל היום כבר לא מוכרים חדי ליבה כמעט ;)

פורסם

מזה "קמעונאי" :s05: ??? :s05: ???

פורסם

הערה

מסתבר שהרוב חכם, לפחות בארה"ב.

אם כבר אז אתה לא חכם כי 37% זה לא הרוב :hat:

פורסם

מזה "קמעונאי" :s05: ??? :s05: ???

שוק ה Retail

מוצרים שנמכרים בקופסה

או מחשבים לפי הזמנה (לא מחשבים של Dell וכו' שאתה מזמין דגם ובו יש הכל)

פורסם
  • מחבר

שוק ה Retail

מוצרים שנמכרים בקופסה

או מחשבים לפי הזמנה (לא מחשבים של Dell וכו' שאתה מזמין דגם ובו יש הכל)

סוג האריזה איננו משמעותי, גם כאשר אתה קונה מעבד "oem" זאת עדיין רכישה קמעונאית.

הגדרה מילונית ל "קמעונאי"/"retail"

to sell in small quantities directly to the ultimate consumer

כלומר מכירה ללקוח קצה, כלומר מי שקונה את המוצר לא מוכר אותו הלאה אלא זה שצורך את

המוצר ומישתמש בו. בפועל, בארה"ב הכוונה לחנויות הגדולות בקניונים וברשתות השיווק הגדולות

שמוכרות מחשבים מורכבים ומחשבי מותג לצרכנים הפרטיים. בארץ זה מתייחס לחנויות השכונתיות

והאזוריות שהן אלה שמוכרות את רוב המחשבים לצרכן הפרטי (כך נדמה לי), בארץ פשוט אין יצרני

מותג גדולים כמו בארה"ב שמוכרים מחשבים שולחניים לשימוש ביתי, למשל HP או DELL כמעט

ולא פעילות בשוק הקמעונאי בארץ, לגבי מחשבים ניידים זה שונה.

אם כבר אז אתה לא חכם כי 37% זה לא הרוב :hat:

אף פעם לא טענתי שאני חכם.

לגופו של ענין, 81.5% זה רוב מארץ הרוב.

פורסם

התכוונתי בקופסה כהיפוך של יצרן OEM

פורסם
  • מחבר

התכוונתי בקופסה כהיפוך של יצרן OEM

אני מבין למה היתכוונת, אנחנו רגילים להישתמש במושג retail במקום במושג box לתיאור

מעבד בקופסא+מפזר חום באריזה חתומה היישר ממפעל היצרן, אבל כמובן שסוג האריזה לא

מגדיר את המכירה כקמעונאית או סיטונאית אלא היותו של הקונה צרכן סופי או לא.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים