עבור לתוכן

דיאבלו 2006 קונספט.

Featured Replies

פורסם

הכל התחיל משיעור לשון משעמם שגרם לי להתחיל לצייר.

אחר כך עברתי לפלאש.

אחרי זה למיאה.

קונספט דיאבלו 2006, הרעיון היה לשמור על הקוו החדש (נקי, עגול, וחד) של המורצ'לגו בעיצוב הקיצוני של הדיאבלו שהם די פיספסו לדעתי עם הדגמים החדשים (גרמנים @#% >:( ).

הכנתי שני סקיצות, אבל הראשונה היתה...לא מספיק קונספטית :), בשנייה השתמשתי קצת בפרופורציות של הפאגני, פאגני + למבו, זה לא יכול להיות רע...

diablos6ah.th.jpg

3diablo0ds.th.jpg

3diablo28zi.th.jpg

הבעיה היא שאין לי שום ידע במאיה, כל מה שאני יודע זה לעצב פוליגונים במרחב :P אולי יום אחד אני ילמד איך מרנדרים ואולי יצא מזה משהו...

פורסם

יפה יש עתיד.. :xyxthumbs:

תשלח למישהו שירנדר לך ונראה איך יצא..

פורסם

נראה ממש נחמד, אבל נראה לי שאתה עובד קשה מדי.

א. בגלל שאתה עושה את זה במאיה. (מקס כ"כ הרבה יותר קל ואינטואיטיבי)

ב. בגלל שאתה עושה הרבה חלוקות שלא ממש נדרשות, ואז יש לך הרבה יותר עבודה לסדר כל קודקוד בנפרד. נראה לי שיהיה לך להתחיל עם פחות חלוקות, ואז לעשות smooth איפה שצריך.

נראה לי ששווה לך לנסות לעבוד עם NURBS שאיתם אתה יכול לעבוד עם משטחים קמורים וחלקים עם בדיוק מספר ה- control points שאתה צריך.

פורסם
  • מחבר

תאמת זה לא קשה, וגם די מהיר (לקח לי חצי שעה לבנות את מה שבתמונה) , אני מתחיל ממשטח עם 4 פאות שאותו אני מחלק רק איפה שצריך כל פעם.

אחרי שעובדים קצת זה נראה כאילו יש הרבה מאוד חלקים, אבל בזמן שעובדים זה זורם.

הבעיה שלי עם NURBS היא שזה די מבלבל ולא גמיש (אני יודע שבעיקרון זה לא נכון) וכל החיבורים האלה בין החלקים משגעים אותי :P

מה יותר קל במקס (אף פעם לא עבדתי איתה ברצינות) ? אני עובד עם מאיה אולי ~10 שעות בסך הכל, כשהתחלתי לא ידעתי מה זה פוליגון אפילו, עכשיו אני עובד איתה די מהר, אז לא נראה לי שיכל להיות יותר קל מזה :)

למרות שראיתי איך מרנדרים במאיה (עם הצבעים והתאורה) זה נראה לי מסובך, מאוד! :(

שאלה: אפשר להעביר קבצים ממאיה למקס?

פורסם

מה שאתה מתאר זה low-polygon modelling שזו באמת אחת הדרכים היותר נוחות למדל.

הייתרון במידול עם NURBS הוא שהם ייתנו לך משטחים חלקים באמת. זה משמעותי אם אתה בונה על השתקפויות שיהיו רציפות.

כשאתה עובד עם NURBS אתה בדר"כ עובד על ה- splines שנמצאים עליהם או מגדירים את השפה שלהם.

התחלתי לעבוד עם מאיה לפני כמה חודשים, אחרי בערך 8 שנים שאני עובד עם 3D Studio (ואח"כ מקס).

היה אפשר להגיד שאני משוחד, אבל גם המדריך שלי במאיה התחיל לעבוד עם מקס והיא נראית לו הרבה יותר נוחה.

אני לא יודע אם תעזור לך ההשוואה מעולם התכנות, אבל מקס מול מאיה זה כמו Visual Studio מול Emacs. כלומר - מאיה מאפשרת כניסה לפרטים טכניים יותר קטנים, וניתנת יותר להרחבה, אבל במחיר של ממשק משתמש נוראי, שמאוד קשה ללמוד אותו.

במקס הרבה יותר קל לך להגיע אל הפונקציות השימושיות מאשר במאיה שתוקעת לך בפנים את כל התפריטים ביחד ואז מתלוננת שהכלי שבחרת לא מתאים לבחירה שלך.

להעביר קבצים ממאיה למקס אתה יכול דרך פורמט Wavefront (obj)

פורסם
  • מחבר

אני ינסה לעבוד עם מקס.

עכשיו עם המעבר לאוטודסק אין שינוי משמעותי בתוכנה נכון?

אני ינסה גם לעבוד קצת עם NURBS במאיה נראה אם אני יצליח לבד.

פורסם

בלאט חח חשבתי המישחק מממ :silly:

פורסם

נראה מאוד מסובך... יפה!

:xyxthumbs:

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

יש שיפור קל.

אני עדיין עובד במאיה כי את מקס אני עדיין לא ממש מבין.

היום ישבתי שעה ושיפרתי את המודל קצת.

אפשר לקרא לזה רינדור גס מאוד ;D

diablo067rk.th.jpg

פורסם

נחמד! :xyxthumbs:

פורסם

יפה מאוד...

תרשום פטנט ותמכור ללמבורגיני...

פורסם

טוב זה נראה כבר יותר כמו חללית

תנסה לשנות את השמשה הקדמית שלא תראה כאילו היא גם הגג

פורסם

מה שהשיעמום יכול לעשותתתתתתתת

כל הכבוד :yelclap::xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים