איך אני קונה מ e-bay?? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך אני קונה מ e-bay??


maxim22

Recommended Posts

רצית להזמין משם או אייפוד או נעליים ואני רוצה לשאל כמה שאלות:

- איך אני משלם בעצם?

-יש מצב שהמוצר שהזמנתי לא יגיע והכסף ששלחתי אבוד?

-יש סיכון בכך שאני נותן את מספר כרטיס האשראי שלי?

(קראתי קצת באתר שלהם אבל לא הבנתי יותר מדי)

אם למישהו יש עצות או טיפים אני ישמח

תודה רבה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נושא גדול אבל כמה נקודות קטנות. ראשית אתה זקוק לכרטיס אשראי בינלאומי. לא מסובך להוציא כזה בכל בנק בארץ רק שכרוך בתשלום לא גבוה. פעם הייתה לי ויזה רגילה המכובדת רק בארץ אז ניגשתי לסניף הבנק שלי וביקשתי להחליפה לויזה בינלאומית ע"מ שאוכל לבצע קניות בחו"ל ובאינטרנט.

לא כל מוכר מכבד כרטיסי אשראי. כל מוכר מיידע אותך איזה סוגי תשלום הוא מקבל. אתה יכול להרשם לשירות כמו PayPal אשר מאפשר לך לשלם לאנשים פרטיים ואפילו לקבל כספים מהם. לא ניתן למשוך משם כספים לבנק לארץ אבל ניתן להשתמש ביתרה ע"מ לקנות דברים אחרים. בכל מקרה קניות בכרטיס אשראי באינטרנט זה דבר נפוץ ומקובל.

חשוב כשאתה בוחר מוכר להסתכל על אחוזי שביעות הרצון ממנו. ישנם מוכרים רציניים עם אלפי מכירות וביקורות חיוביות. אם אתה קונה ממוכר עם 5000 מכירות ו 99.9 אחוזי שביעות רצון אז אתה מצמצם את הסיכונים שלך מאוד.

אני קניתי זכרון למחשב נייד וסוללה למחשב נייד ועדשה למצלמה ועוד דברים מ ולא נתקלתי בבעיות.

חשוב לזכור שעם הגעת המוצר לארץ אתה תידרש לשלם מיסים. מוצר שמחירו פחות מ 50$ לא כרוך במיסים. למוצר כמו עלול להתווסף מס אותו תדרש לשלם בדואר עם שחרור החבילה.

רבים מהמוכרים לא שולחים לארץ. חשוב לשלוח e-mail ולשאול לפני הרכישה, האם הספק שולח לישראל וכמה זה יעלה בדיוק שלא יהיו הפתעות לא נעימות.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...