פורסם 2002 בספטמבר 523 שנים לדעתי לא כדאי שכן אין הרבה הבדל במחיר ותשלם דמי משלוח יקרים ואתה מסתכן ברכישה ללא אחריות.ממילא אין מכס על מחשבים.
פורסם 2002 בספטמבר 523 שנים הבדל במחירים יש, ותהומי. לפעמים אתה משלם בארץ 150% - 250% מהמחיר שהיית משלם בחו"ל. אם אתה נוסע לשם אז אתה גם חוסך בדמי המשלוח (שבאמת עלולים להיות יקרים מדי... לפעמים אפילו לכסות את ההפרש במחיר המוצר!).ה-Issue היחיד הוא אחריות. יש למישהו פתרון לבעיות כאלה? יש סיכוי שמישהו ייתן בארץ אחריות למוצרים שנקנו בחו"ל?
פורסם 2002 בספטמבר 523 שנים ספק אם מישהו יתן לך אחריות בארץ. מדוע להם?קנית את זה אצלהם שהם יתקנו לך בחינם?אני נוסע לשם אז אני כנראה יקנה וגם כרטיס מסך... וזכרונות.
פורסם 2002 בספטמבר 623 שנים למה שאינטל וAMD לא יתנו אחריות בארץ? זה לא משנה איפה קנית, זה אותו מוצר.אני חושב שאפשר להחליף אצל היבואן, צריך לבדוק...
פורסם 2002 בספטמבר 623 שנים אוקי שלחתי מייל לאזטק ול AMD ובינתיים קיבלתי תגובה מ AMD:Hello AMD,My name is Rubi I'm from Israel and my question is simple: If I will buy an AMD processor from USA (boxed=with warranty), is it possible to use my warranty in Israel?Thanks anyway,R.Thank you for your email and your interest in AMD. As you can find on our Warranty Information page on our website at: www.amd.com/support, regarding to AMD PIBs you can claim your direct extended warranty to AMD only after the initial warranty period (provided from the reseller) has expired. We cannot accept any warranty issue from PIB before (at least) three months after the date of purchase. After thi period AMD provide the 3 years (from the date of purchase) limited warranty on every PIB.For further questions please do not hesitate to contact me again.Yours sincerely,Giuseppe Damiano Technical Support Engineer AMD European Technical Support Centre Sorry but that was not my question, I asked if I can claim my warranty from your distributor in Israel (Aztek Distribution) after I have purchased it in USA?Thank you for your email and your interest in AMD. In your previous email you mentioned the word "warranty" without specifying the period. Anyway, as it's stated by law, the warranty on every product must be claimed on the same reseller in where the product was bought that simply means that you can't buy a product on a reseller and then claim your warranty on another one. This is the official information provided by AMD. For further questions please do not hesitate to contact me again.Yours sincerely,Giuseppe Damiano Technical Support Engineer AMD European Technical Support Centre
פורסם 2002 בספטמבר 623 שנים חדשות רעות עכשיו אני לא יודע אם לבקש מחבר שלי שנוסע לניו יורק השבוע להביא לי מעבד וזכרונות או לא...
פורסם 2002 בספטמבר 623 שנים האמת שגם אני שקלתי לקנות חומרה בארה"ב אבל ההפרש במחירים של: זכרונות, מעבדים ולוחות אם הם בכלל לא גבוהים! גם לא שווים את המאמץ וחוסר האחריות!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.