פורסם 2006 בפברואר 319 שנים שלום לכולם,הרכבתי ללקוחה שלי מחשב חדש( Athlon XP 2400 על לוח של ECS).על איז תוכנות אתם ממליצים על מנת לבדוק שהכל עובד כשורה וסוגים שונים של בנצ'מרקים?ועוד שאלה אחת קטנה...האם יש תוכנות שיודעות לאתר תקלות ובעיות שונות בלוחות אם?תודה מראש!
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים +memtest86 - לבדיקת הזיכרון.S&M או Prime95 - לבדיקת יציבות המערכת במאמץ/עומס.לבדיקת הדיסק הקשיח - בד"כ יש תוכנה מתאימה מאתר היצרן.את הבדיקות האלו בד"כ עושים כאשר יש בעיה כלשהי, בעיקר מפני שהן לוקחות הרבה זמן.בקשר לתוכנות Benchmark - תלויה בחומרה, אבל בד"כ משתמשים בתוכנות ה 3DMARK השונות. את התוצאה שקיבלת תשווה מול מחשבים בעלי מפרט דומה ותראה האם התוצאה שלך מתאימה לתוצאות האחרות או שהיא נמוכה יותר.אגב, למה אתה מרכיב ללקוחות מחשבים מבוססי AXP מיושנים שכבר מזמן בכלל לא מיוצרים? לא היה עדיף להרכיב מחשב מבוסס סמפרון לסוקט 754 שעולה כמעט אותו דבר, אבל נותן ביצועים עדיפים?
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים מחבר כשהלקוחות שלך קמצנים בצורה קיצונית, ורוצים סתם אינטרנט עם וורד מדי פעם, זה מה שהם מקבלים. לפי הספק שאני עובד איתו, מעבד סמפרון 2600 יוצא שם הכי זול: 74 דולר. תוסיף לכך לוח אם סביר שיוצא עוד 70-60 דולר. וקיבלת תוצאה של בערך 140 דולר ללא מע"מ. לעומת זאת אני קונה AMD 2400 יחד עם אחלה לוח של ECS שיש לו כבר כ.מסך(ככה שחוסכים על הכרטיס), קול ורשת ב 100 דולר. ככה אני יוצא מרוצה כי אין לי כוח להרכיב הרבה והלקוח יוצא מרוצה שקיבל קצת פחות טוב בקצת פחות מחיר תודה רבה לך על התוכנות אגב, האימיול כבר טוחן
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים [סקרזם] אז באמת הפתרון הוא מעבד שהפסיקו לייצר, אין לו יותר תמיכה מ AMD, והוא מעבד חמים ונעים [/סרקזם]
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים מחבר אין לי שום בעיה עם הסרקזם לדעתי במחיר שהוא רוצה אני נותן לו את התמורה הטובה ביותר. אני נותן ללקוח שלי אחריות מלאה לשנתיים. אני שם ללקוח גריז טרמי ומוודא ובודק שהטמרטורה לא עולה על 50! מסדר את הכבלים בפנים עם באנדים שתהיה סירוקולציה כמו שצריך. ולסופו של דבר בודק את המחשב. בסופו של דבר מבחינת הלקוח הוא צריך מחשב פשוט שישרת אותו, וזה מה שכל מי שהצביע על סרקזם לא מבין. לא אכפת לה ש AMD או לא משנה מי נותן לה את התמיכה, אלא רק אני. היא לא תתקשר ל AMD אלא אלי במידה ותהיה בעיה ואני כמובן אטפל בזה מול הספק.
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים מחבר למה שאני אפשוט רגל?טפו טפו טפו הכל הולך טוב.חוצמיזה, תמיד אפשר ללכת ליבואן הראשי.
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים אתה משלה את עצמך ויותר גרוע - אותם שאתה נותן להם מחשב טובגם אם נלך לפי החשבון (המעוות קצת) שלך ההבדל הוא 40$ (כלומר 200 שקל אחרי מע"מ) בין מחשב עם רכיבים ישנים שלא מיוצרים כברלבין מחשב עם רכיבים חדשים שנמצאים בייצור ויש להם תמיכה עד סוף 2006 (זה אומר 10 חודשים)
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים למה שאני אפשוט רגל?טפו טפו טפו הכל הולך טוב.חוצמיזה, תמיד אפשר ללכת ליבואן הראשי.ואם תלך ליבואן, מה אתה חושב שיקרה? שיביאו לך אותו דגם? הם, או אתה(כמו שאמרת אתה מספק להם את "האחריות") יתקעו עם סיפור שלם הרבה יותר יקר מ200 שקל.
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים מחבר זה המחיר של הספק איתו אני עובד.הלוואי ויכולתי לשים להם משהו יותר טוב באותו מחיר.אם אי פעם התעסקת עם לקוחות ישראלים והיית מביןאת הדרישות שלהם, היית פועל בדיוק כמוני.כשלקוח בא אלי ומבקש ממני מחשב אין לו שמץ בחומרה ומה לא.אני שואל אותו מה הוא צריך וכמה הוא מוכן להשקיע בשביל זה.כמובן שאני מגלם את הרווח שלי בסיפור.כאשר אני מציע לבנאדם את האופציה של להוסיף כמה גרושים, אז בשמחה אני מוסיף. במקרההזה ספציפי לא היה רצון מצד הלקוחה להוסיף עוד את ה 200 שקלים האלה.רוצה לשמוע משהו יותר אבסורדי? המחיר בין 17 ל 15 אינץ' LCD הוא בסביבות ה 150 שקל.היה לי לקוח שבגלל זה לקח 15...אין מה לעשות ואלו הם הישראלים ואת זה לא תשנה ידיד.
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים מחבר מנסיון שלי זה לא קורה.אם החלק אותו רכשתי והתקלקל במסגרת האחריות, היבואן מחוייב לספק לי ציוד.אם הוא לא יכול לספק זאת, הוא פשוט מביא לך חלק חדש יותר.כך היה לי לא מזמן עם HD 20 ג'יגה שנפל, והחליפו לי ל 40.ככה שאין עם זה שום בעיה.
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים זאת כבר בעיה שלך ושל הלקוחות שלךד"א נראה אותך מקבל בעוד שנתיים (נגיד, חודש לפני סוף האחריות) A-XPאולי אולי תקבל סמפרון בסוקט 754ואז מה תעשה איתו? תוריד לו 292 רגליים בשביל שיכנס לסוקט?
פורסם 2006 בפברואר 419 שנים מחבר אני אגיד לך בדיוק מה אני אקבל.הבאנדל הוצע כך מהספק שמקבלים לוח אם עם מעבד מובנה.כלומר הספק אחראי על כל החלקים. במידה והוא מחליף מעבד שלא קיים בשוק,הוא מחוייב לספק לוח תואם. ואת הנושא הזה גם בדקתי, וקיבלתי חדש.הספק שלי הוא באמת מהרציניים, אם מישהו רוצה פרטים אשמח לספק במייל.אגב, לפי כל השאלות והבעיות שאתה מציג נראה שאין לך נסיון ממשי במכירה ושיווק של מחשבים.אפשר לדעת מאיפה הידע והרקע?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.