פורסם 2006 בינואר 2119 שנים O.D מושך הילוך ואם יש צורך מוריד ומושך את הקודם להילוך הנוכחי.ההילוך השני בקורולה 1.6 מודל 2001 סוגר 110 קמ"ש ב 6500 סל"ד, ללא O.D אין מצב למשוך אותו למצב הזה כשהידית נמצאת על D, רק אם תוקעים אותה על 2.
פורסם 2006 בינואר 2119 שנים סיבכתם פה עיניינים לגמריאז בעצם כפתור HOLD = overdirve-off?כי בוודאות הוא מדבר על כפתור HOLDוגם תופיע לו נורית חיווי של HOLD בלוח שעונים.
פורסם 2006 בינואר 2219 שנים לא קראתי את כל העמודים כי אין לי כחאבל הכפתור הזה הוא פשוט כדי להוריד הילוך ידניתזה התפקיד הבסיסי שלויש יצרניות שמרחיבות את הפונקציה שלו ועושות שהוא יהפוף את הגיר ליותר "אגרסיבי" ויכניס הילוך ב RPM יותר גבוהאבל עדיין לא ראיתי שהכפתור מונע שילוב של הגיר האחרון!!יכול להיות שיש דבר כזה אבל:1 אף פעם לא ראיתי כזהו2 זה יהיה דבילי כי אין לזה שימוש!!לפי שיקפצו עלי ויגידו לירידות או לשמור על מהירות נמוכה אז בשביל זה יש הילוך 1!!!!ולבחור שאמר בעמודים הראשונים שזה נועד לשמור על RPM נמוך:אתה בכלל נוהג??? יש לך אוטו??זה עושה בדיוק הפוך!!בוא נגיד אתה נוסע על 50 ואתה בהילוך שלישי ואתה לוחץ על הכפתורהמנוע יכנס להילוך שני וירים את הטורים כדי לקבל יותר מהירות!!!
פורסם 2006 בינואר 2219 שנים לא קראתי את כל העמודים כי אין לי כחאבל הכפתור הזה הוא פשוט כדי להוריד הילוך ידניתלא, בשביל זה יש לך דוושה.
פורסם 2006 בינואר 2219 שנים לא ממש, לא חסרות תיבות אוטומאטיות טיפשות/עצלות שלא משנה כמה שתסחט את הדוושה, הן תתעשקנה למשוך את ההילוך השלישי/רביעי, כשאתה נמצא באיזה 2200 סל"ד.
פורסם 2006 בינואר 2219 שנים בחלק מהרכבים הוא גם מקשר אותך ישירות עם ה McDrive הפרוסים ברחבי הארץ, אבל זה באמת לא מידע רלוונטי.
פורסם 2006 בינואר 2219 שנים לי יש ניסאן אלמרה פרפקט 1.8 (חדשה), ושם ה O/D באמת סוחב את ההילוכים עד שהוא מגיע לגבול, ואז מעלה הילוך.. זה נועד בעיקר למצבים למשל כמו בגרמניה, ששם אתה צריך לסוע כאילו בספורט כדי להגיע לניצול מלא של הדלק (עם כל הכבוד, הילוך חמישי ב 80 קמ"ש זה כלום... עדיף להחזיק שלישי או רביעי)... וזה ממש ממש ממש לא מנטרל את ההילוך האחרון.... אחרת מה הקטע?בארץ הכפתור הזה משמם רק לקיקים.... בנוסף באוט' יש אפשרות להוריד את הסטיק גם למצב של 2 ו 1. זה בעצם הגבלה של ההילוכים, כלומר להשאיר את האוטו במצב של הילוך כחו.. זה טוב בעליות לירושלים, וזה טוב גם כשרוצים להאט לפני סיבובים (ים המלח..... מניסיון...) ואין כוח לסחוט את הברקס כל פעם.....בקיצור, ברטון צודק.......
פורסם 2006 בינואר 2219 שנים לא ממש, לא חסרות תיבות אוטומאטיות טיפשות/עצלות שלא משנה כמה שתסחט את הדוושה, הן תתעשקנה למשוך את ההילוך השלישי/רביעי, כשאתה נמצא באיזה 2200 סל"ד. :lol:
פורסם 2006 בינואר 2219 שנים טוב, לכל המגיבים האחרוניםשטענו שזה לא מבטל את ההילוך האחרוןצר לי אבל אתם טועים.HEYDADO, פשוט תסתכל בספר הרכב ותראה מה עושה כפתור ה OD OFF.ואם לא הבנת מה הקטע עדיין אז פשוט לא הבנת מה זה OD (הילוך יתר בעברית)והביטול הזה מן הסתם מושך את ההילוך השלישי (בתיבה של 4 הילוכים) כי הוא פשוט לא עולה לרביעי.וכאשר אתה ברביעי ולוחץ עליו הוא יורד לשלישי ולכן הטורים עולים.אבל כשאתה בשלישי ולוחץ עליו, לא קורה כלום (וכנ"ל בהילוך שני)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.