עבור לתוכן

מה זה הכפתור הזה שיש ברכב אוטומטי בהילוכים?

Featured Replies

פורסם

What Have i done OMG OMG plz make it stop :o :'(

  • תגובות 112
  • צפיות 20.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יש לי רעיון,

si-nom עם איזה רכב אתה מדבר ומה בידיוק כתוב על הכפתור?

פורסם

Mazda 323 שנת 2001,לא כתוב כלום.

פורסם

O.D מושך הילוך ואם יש צורך מוריד ומושך את הקודם להילוך הנוכחי.

ההילוך השני בקורולה 1.6 מודל 2001 סוגר 110 קמ"ש ב 6500 סל"ד, ללא O.D אין מצב למשוך אותו למצב הזה כשהידית נמצאת על D, רק אם תוקעים אותה על 2.

פורסם

סיבכתם פה עיניינים לגמרי

אז בעצם כפתור HOLD = overdirve-off

?

כי בוודאות הוא מדבר על כפתור HOLD

וגם תופיע לו נורית חיווי של HOLD בלוח שעונים.

פורסם

לא קראתי את כל העמודים כי אין לי כח

אבל הכפתור הזה הוא פשוט כדי להוריד הילוך ידנית

זה התפקיד הבסיסי שלו

יש יצרניות שמרחיבות את הפונקציה שלו ועושות שהוא יהפוף את הגיר ליותר "אגרסיבי" ויכניס הילוך ב RPM יותר גבוה

אבל עדיין לא ראיתי שהכפתור מונע שילוב של הגיר האחרון!!

יכול להיות שיש דבר כזה אבל:

1 אף פעם לא ראיתי כזה

ו2 זה יהיה דבילי כי אין לזה שימוש!!

לפי שיקפצו עלי ויגידו לירידות או לשמור על מהירות נמוכה אז בשביל זה יש הילוך 1!!!!

ולבחור שאמר בעמודים הראשונים שזה נועד לשמור על RPM נמוך:

אתה בכלל נוהג??? יש לך אוטו??

זה עושה בדיוק הפוך!!

בוא נגיד אתה נוסע על 50 ואתה בהילוך שלישי ואתה לוחץ על הכפתור

המנוע יכנס להילוך שני וירים את הטורים כדי לקבל יותר מהירות!!!

פורסם

לא קראתי את כל העמודים כי אין לי כח

אבל הכפתור הזה הוא פשוט כדי להוריד הילוך ידנית

לא, בשביל זה יש לך דוושה.

פורסם

לא ממש, לא חסרות תיבות אוטומאטיות טיפשות/עצלות שלא משנה כמה שתסחט את הדוושה, הן תתעשקנה למשוך את ההילוך השלישי/רביעי, כשאתה נמצא באיזה 2200 סל"ד.

פורסם

יו איזה דיון על כלום!

בקיצר הכפתור הזה זה הכסא המפלט של האוטו...

פורסם

בחלק מהרכבים הוא גם מקשר אותך ישירות עם ה McDrive הפרוסים ברחבי הארץ, אבל זה באמת לא מידע רלוונטי.

פורסם

לי יש ניסאן אלמרה פרפקט 1.8 (חדשה), ושם ה O/D באמת סוחב את ההילוכים עד שהוא מגיע לגבול, ואז מעלה הילוך.. זה נועד בעיקר למצבים למשל כמו בגרמניה, ששם אתה צריך לסוע כאילו בספורט כדי להגיע לניצול מלא של הדלק (עם כל הכבוד, הילוך חמישי ב 80 קמ"ש זה כלום... עדיף להחזיק שלישי או רביעי)... וזה ממש ממש ממש לא מנטרל את ההילוך האחרון.... אחרת מה הקטע?

בארץ הכפתור הזה משמם רק לקיקים.... בנוסף באוט' יש אפשרות להוריד את הסטיק גם למצב של 2 ו 1. זה בעצם הגבלה של ההילוכים, כלומר להשאיר את האוטו במצב של הילוך כחו.. זה טוב בעליות לירושלים, וזה טוב גם כשרוצים להאט לפני סיבובים (ים המלח..... מניסיון...) ואין כוח לסחוט את הברקס כל פעם.....

בקיצור, ברטון צודק.......

פורסם

לא ממש, לא חסרות תיבות אוטומאטיות טיפשות/עצלות שלא משנה כמה שתסחט את הדוושה, הן תתעשקנה למשוך את ההילוך השלישי/רביעי, כשאתה נמצא באיזה 2200 סל"ד.

:lol: :lol: :lol:

פורסם

החד משמעית הכפתור הזה מושך אילוכים. אין על מה להתווכח.

פורסם

נו מה,לא ברור מה עושה הכפתור? :kopfpatsch:

זה מפעיל כיסא מפלט.

פורסם

טוב, לכל המגיבים האחרונים

שטענו שזה לא מבטל את ההילוך האחרון

צר לי אבל אתם טועים.

HEYDADO, פשוט תסתכל בספר הרכב ותראה מה עושה כפתור ה OD OFF.

ואם לא הבנת מה הקטע עדיין אז פשוט לא הבנת מה זה OD (הילוך יתר בעברית)

והביטול הזה מן הסתם מושך את ההילוך השלישי (בתיבה של 4 הילוכים) כי הוא פשוט לא עולה לרביעי.

וכאשר אתה ברביעי ולוחץ עליו הוא יורד לשלישי ולכן הטורים עולים.

אבל כשאתה בשלישי ולוחץ עליו, לא קורה כלום (וכנ"ל בהילוך שני)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים