עבור לתוכן

בעייה עם החנות זול 4 יו

Featured Replies

פורסם

שלום חברה,

אני רוצה לשתף אתכם בבעיה קטנה שיש לי. לפני כמה שבועות קניתי מהחנות זול 4 יו www.zol4u.co.il נגן אם פי 3. הוא הגיע, אבל לא עבד. החזרתי אותו - וכמובן, ביקשתי את כספי בחזרה. אבל מה - אין לנו את הקבלה... והם לא מוכנים לתת לנו את הכסף.

מותר להם לעשות כזה דבר בכלל?

ואיך אני עכשיו משכנע אותם להחזיר את כספי?!!

תודה רבה!

פורסם
  • מחבר

מצטער, נא לנעול...

פורסם

הוא לא מדבר על החנות עצמה.....הוא שואל מה הוא צריך לעשות אם זה קרה לא

פורסם

בעיקרון מותר להם אבל.....

לכל חנות ו או מוכר חייבת להיות מה שנקרה "מדיניות החזרה" פחות או יותר בעל העסק יכול לכתוב שם מה שהוא רוצה אבל

זה חייב להיות כתוב או מוסבר באתר וכו'

תבדוק מה המדניות

תבקש מחבר שיתענין במוצר או משהו כזה ושישאל מה המדיניות שלהם-תקליט

אם זה נוגד את מה שהם אמרו לך יש לך אחלה קייס לזמבר אותם

וטיפ קטן : מי קונה במקום שקוראים לו "זול 4 יו"????

אין שום דבר חינם וזול זה הכי יקר-חוק ברזל

פורסם

היום לכל חנות כמעט יש בסיס נתונים ממוחשב של לקוחות (במיוחד אם העסקאות נעשות דרך האינטרנט) וכל עסקה נרשמת במחשב.

לכן התירוץ הזה של "אין לך קבלה - אני לא מכיר אותך" הוא כנראה בולשיט.

פורסם

אם עשית את הקניה דרך האינטרנט אז מותר לך לבטל את הקניה תוך שבועיים לפי החוק...

פורסם

:nono: זה לא נכון

שוב כמו שאמרתי זה מה שהמוכר קובע אבל הוא חייב לפרסם את זה על פי חוק

אם כתוב אצלו אין החזרות דקה אחרי שקנית זה מותר לו

תמיד צריך לברר "מדיניות החזרה"

פורסם

תקרא את זה שוב בבקשה

בעל העסק חייב לפרסם את המדיניות-חייב לפרסם

את התוכן שלה הוא קובע

לגבי פגום או לא-זה משהוא אחר

אבל חובת ההוכחה היא אצל הצרכן בכל מקרה

ובמקרה הזה בגלל שאין לא קבלה בעל העסק ינגן על זה

אגב קבלה זה בולשיט חייבת להיות לך חשבונית שאם לא אתה בכלל יכול לזמבר אותו

פורסם

מדובר שם על שני הצעות חוק... אחת מהם היא שחייבים לפרסם את המדיניות... השניה:

ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעות החוק של יור ועדת הכלכלה ח"כ שלום שמחון וח"כ איתן כבל, הקובעות כי בעת החזרת מוצר לחנות יקבל הצרכן החזר כספי.

מטרת החוק של ח"כ שמחון וכבל היא להרחיב את זכותו של הצרכן לבטל עסקה מעבר לעסקאות ולתנאים המופיעים היום בחוק הגנת הצרכן. לדברי שמחון, כעת יתאפשר ביטול העסקה גם בלא צורך להצהיר על סיבה מיוחד ותמורתה יינתן כסף מזומן ולא זיכוי שייתכן ויפוג תוקפו.

הצעת החוק של שמחון וכבל קובעת, כי צרכן יוכל להחזיר מוצר שקנה ב ולקבל בתמורה החזר כספי או זיכוי שאינו מוגבל בזמן, כבחירתו. פרק הזמן, כמו

גם סוגי המוצרים והעיסקאות, יישארו לשיקולו של שר התמ"ת.

פורסם
הצעת החוק של ח"כ אורית נוקד ואופיר פינס-פז קובעת כי עוסק יציג במקום הנראה לעין ובאותיות ברורות מודעה המפרטת את מדיניות העסק לגבי החזרת טובין שלא עקב פגם (על פי החוק בהחזרת מוצר פגום זכאי הצרכן להחזר כספי ממילא). הוועדה אישרה כי במידה והעוסק לא הציג שלט מפורט, הוא יידרש להחזיר כסף מזומן תמורת החזרת המוצר באופן אוטומטי. במידה והסוחר לא יחזיר את הכסף, הצרכן יוכל לתבוע את העוסק בבית המשפט.
קובעת הצעת החוק כי המוצר יוחזר במידה ולא נעשה בו שימוש ובתנאי שלא נפגם. על פי ההצעה פתיחת אריזה לא תחשב לפגימה במוצר

יש עוד משפטי מפתח בכתבה הזו.

The Grey Havens, תקרא אותה בעיון.

מגיע לך החזר מלא בלי תירוצים מפגרים.

איך הסכמת לקבל את התירוץ הזה שאין לך קבלה? הם בכוונה לא שלחו לך אחת!

אגב, מתוך האתר:

אנו שמים בראש מעיינינו את צרכיו של הלקוח, ולכן אנו נותנים את השירות הטוב ביותר לפני ואחרי הרכישה, וכן נותנים ייעוץ מקצועי ורחב.

שלא לדבר על זה שאתה לא מבריק במיוחד ( :-\). העיצוב של האתר + שגיאות הכתיב הרבות שיש בתקנון שלו פשוט צועקות נוכלים.

עריכה 3:

אמינות

3. קיים תיעוד מלא של כל מכירה המתבצעת באתר

יאללה! תן להם בראש!

עריכה 4:

האם יש אחריות על המוצרים הנרכשים דרך האתר?

כמובן. כל המוצרים באים עם אחריות מקורית של היצרן ע"י היבואן. בכל תקלה או בעיה תמיד ניתן לפנות לנותני השרות.

האם ניתן להחזיר מוצר או להחליפו באחר.

כן. מוצר שיוחזר באריזתו המקורית מבלי שנשה בו שימוש בתוך 14 יום יוחלף באחר או שיינתן ללקוח זיכוי כספי מלא על פי רצונו של הלקוח. (ההחזר אינו כולל דמי משלוח)

זהו, חוץ מלהתקשר אליהם בעצמי עשיתי לך הכול.

פורסם

LazyBoy

תקרא שוב ושוב ושוב

בחלק מן הציטוטים כתוב בפרוש שועדת הכלכלה אישרה להוציא את החוק לקריאות במליאה-כלומר היא אישרה את המימון שלו

החוק כמו שהוא מוצע לא עבר עוד ומן הסתם גם לא יעבור

עכשיו יותר מכך כי עיצבנתם אותי >:( אני הולך לשאול עורך דין(שכן שלי......!)

:smile1:

עידכון בקרוב

הבקרוב הגיע:

אין חובה מבעל העסק להחזיר כסף

ואני חוזר על מה שכבר כתבתי:

בעל עסק חייב לפרסם "מדיניות החזרה" ועל פי מדיניות זו עליו לפעול

אין שום חוק שמחייב אותו להחזיר כסף, זיכוי וכו', הוא יכול לכתוןב במדיניות פחות או יותר מה שבא לו אבל זה צריך להיות ליד הקופה או באתר

כך שהצרכן לא יפספס את זה.

lazyboy

עריכה נעימה לך --------------->

פורסם

אני מכיר הרבה אנשים שקיבלו את כספם בחזרה..

שלא לדבר על זה שגם לפי המדיניות של "העסק" הזה הם מצהירים שהם נותנים מוצר חלופי או זיכוי כספי.

ומעבר לזה, החוק אומר

הוועדה אישרה כי במידה והעוסק לא הציג שלט מפורט, הוא יידרש להחזיר כסף מזומן תמורת החזרת המוצר באופן אוטומטי. במידה והסוחר לא יחזיר את הכסף, הצרכן יוכל לתבוע את העוסק בבית המשפט.

הדיון פה זה הסירוב שלהם לעזור לו בכל צורה שהיא.

הם מפרסמים שהם נותנים מוצר חלופי או זיכוי כספי. (אבל לא עושים את זה)

והחוק אומר שהם חייבים לפרסם מדיניות (ולעמוד בה) ואם לא אז הם צריכים להחזיר לו את הכסף.

התירוץ שלהם כאילו אין לו קבלה (ז"א תיעוד לרכישה) הוא עלוב מאחר ובטוח אפשר לראות בכרטיס אשראי שלו את העסקה, שלא לדבר על זה שהם כותבים בתקנון שלהם

קיים תיעוד מלא של כל מכירה המתבצעת באתר

אבל מצד שני, גם כתוב שהם מחליפים את המוצר. :-\

פורסם

lazyboy :pissed: :pissed: :pissed: :pissed: :pissed:

שכן זה גם בעבודה :bash:

לגבי הכסף החזרה זה עדיין ההחלטה שלהם - זה לא אומר שלא מחזירים אבל הם לא חייבים

ובגלל שקשה לך להודות וכנראה גם לערוך :lol: הנה המספר של הרשות להגנת הצרכן

03-6921280

03-6921281

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים