דיסקים לצריבה של BENQ - למישהו יש נסיון או מכיר אותם?? (הם ממש זולים..) - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיסקים לצריבה של BENQ - למישהו יש נסיון או מכיר אותם?? (הם ממש זולים..)


ice2k

Recommended Posts

אני לא אפרסם את שם החנות כאן אבל יש אחת שמוכרת דיסקים לצריבה של BENQ מהירות 32X בגודל 700 MB, במחיר של 1.36 ליחידה בחבילת ספינדל של 50. זה המחיר הכי זול שראיתי המהירות לא רעה והחברה הכי חשוב מוכרת.

אני בחיים לא קונה מחברות לא מוכרות או עלובות - לא לוקח סיכון. כאן זה נישמע ממש מפתה....

מישהו כאן הישתמש איתם, או אולי יודע איך הם או אפילו אולי יש למישהו ביקורת עליהם ?? (או על דיסקים כל שהם של ACER)...

לפי האתר : http://www.cdr-forum.de/detailcdr.php?ID=1082

הם מיוצרים ע"י המפעלים של עצמה.....

(BENQ זה השם החדש של חברת למי שלא ידע...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה על הבורות אבל מה איכות נותנת ? הרי על כל מדיה אפשר לצרוב היום לא כך?

אתה מוזמן לקרוא את שלל הטופיקים כאן בפורום כדי להבין יותר טוב על מה מדובר... אבל באופן בסיסי, מדיה טובה נחשבת למדיה שעוד הרבה שנים גם תוכל לקרוא ממנה. היום יש דיסקים לצריבה כמו זבל בשוק, והם לא שווים יותר מהערך שלהם. על דיסקים מסויימים החומר שלך לא יחזיק גם שנה אחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי 2 spindles של 50 של BenQ המוזהבים 32x certified. ה- Lite-On 32123S שלי צורב אותם ב 3:30-3:40 דקות לדיסק (מהירות 32x) ללא שום בעיות. בדיקה מדגמית של כ-10 דיסקים מתוך כ-50 שצרבתי עד כה בעזרת Nero CD-Speed העלתה 100% קריאה טובה. לשם השוואה, DCD Vertigo x32 certified אני לא מעיז לצרוב ביותר מכפול 16 אחרת יש להם כ 7-8% damaged באופן קבוע (בסוף הדיסק איפה שהמהירות עולה למקסימום). ה BenQ נראים לי באיכות טובה, בינתיים אלו הדיסקים שאני אמשיך להשתמש בהם (מכיוון שלא ניתן להשיג Taiyo Yuden בארץ למיטב ידיעתי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PSIBEAST:

חיפשתי לא מזמן מידע על הדיסקים האלה בפורומי הצריבה של האתרים הגדולים ורוב מה שמצאתי זה הודעות שלך :) כנראה הם לא ממש רצים בעולם.

איזה עוד דיסקים צרבת על הלייטאון שלך ואיזה תוצאות קיבלת ??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית קיבלתי את המידע שלי בקשר לדיסקים לפני שקניתי אותם מקריאה בפורומים של CDFreaks. אחת הסיבות שאתה כנראה לא מוצא מידע עליהם זה שהם רצו תחת השם עד לא מזמן. גם אני לא מצאתי עליהם הרבה מידע, אבל הבן אדם הכי תותח שם בפורום כלל אותם בין 10 הדיסקים הטובים ביותר שהוא מכיר, ובאופן כללי לא מצאתי תלונות עליהם, ומכיוון שבארצנו הרבה מבחר אין, הלכתי עליהם. בשמחה הייתי קונה פוג'י אם הייתי יכול למצוא, או דיסקים אחרים של Taiyo Yuden, אבל כמה שחיפשתי, לא מצאתי :'(

אח"כ ביצעתי עליהם בדיקות איכות בעצמי והתוצאות יצאו מצויינות, אז אני לא מאוכזב מהם. המחמירים גם עושים להם בדיקות שהם משאירים אותם בשמש ובודקים כמה זמן לוקח להם להתקלקל, אבל אני לא עד כדי כך פנאטי :)

ה Lite-On שלי חדש יחסית. קניתי אותו לפני פחות מחודש, אז לא יצא לי לבדוק עליו הרבה סוגים אחרים של דיסקים.

בדקתי עליו את ה BenQ, DCD, x16.

ה היו לא רעים. לעיתים הם נצרבו אפילו במהירות גבוהה מ-x16 למרות שהם מאושרים רק ל x16. גם בהם לא היו שגיאות C1/C2 בצריבה במהירות המותרת. יש לי גם קופסא אחת של GPT 90min שאני מפחד לבדוק כי שמעתי עליהם סיפורי בלהות. אבא שלי קנה אותם בלי לדעת מה הוא עושה :) אבל בהזדמנות אני אבדוק אותם.

אולי כדאי שנפתח פה איזה Thread של Reviews של דיסקים לצריבה. בארץ אין הרבה מודעות לאיכות של דיסקים לצריבה, וזאת אחת הסיבות שכל כך קשה למצוא דיסקים טובים בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...