פורסם 2006 בינואר 919 שנים האים אפשר לעמוד בפס תאוצה בכביש (עם האוטו כמובן) ולחכות למכוניות אשר יוצאות מן הצומת (רמזור) או שחייב לעשות זאת עוד בפניה ,זה פס תאוצה בדיוק אחרי פניה בצומת גדולה אבל בתוך העיר.אז השאלה בגדול היא האם אפשר לעמוד שם ולתת לכל המכוניות לעבור או שצריך לעשות זאת לפני הפניה מול סימן משולש..??תודה מראש
פורסם 2006 בינואר 919 שנים במקרה שתיארת צריך לחכות אחרי התמרור "תן זכות קדימה" במקום שממנו תוכל לראות את המכוניות שבאות ולהשתלב בקלות, כמובן שאם באות מכוניות אתה צריך לעצור שם ולחכות עד לרגע שבו תוכל להשתלב.
פורסם 2006 בינואר 919 שנים מחבר במקרה שתיארת צריך לחכות אחרי התמרור "תן זכות קדימה" במקום שממנו תוכל לראות את המכוניות שבאות ולהשתלב בקלות, כמובן שאם באות מכוניות אתה צריך לעצור שם ולחכות עד לרגע שבו תוכל להשתלב.אז תיאורטית צריך לשים לב לפני?יענו מול התמרור ולהימנע מן המצב של לעמוד בפס התאוצה..
פורסם 2006 בינואר 919 שנים פס תאוצה?אתה מתכוון במקרה לנתיב האצה?הרעיון הוא פשוט לא להפריע לתנועה שיש לה זכות קדימה.אתה יכול להיכנס כמה שיותר לתוך הנתיב כל עוד אתה לא גורם לתנועה שנוסעת בו להאט או לזוז ממסלולה.
פורסם 2006 בינואר 919 שנים לא בדיוק, אתה אמור לעמוד שם עד לרגע שבו יתפנה הכביש שלו זכות קדימה ואז להמשיך בנסיעה, בזה שאתה עומד שם אתה תוקע את כל המכוניות שמאחוריך.אז תיאורטית צריך לשים לב לפני?יענו מול התמרור ולהימנע מן המצב של לעמוד בפס התאוצה..לא נכון. אתה צריך להסתכל בכביש השני ורק אם יש מכוניות לעצור לפני נתיב ההאצה במקום שתוכל לצאת ממנו במהירות.והנא תמונה להמחשה למי שעוד לא הבין[attachment deleted by admin]
פורסם 2006 בינואר 919 שנים נראה לי פותח התארד מתכוון להשתלבות בכביש מהיר בנתיה האצה.(כמו למשל ירידה לאילון או משו כזה..)לרוב - נתיב האצה יתחבר עם הכביש המהר ויסגר אחרי כמה מטרים.ולכן עלייך להאיץ ולהשתלב בחוכמה בתנועה.אתה לא יכול לעצור סתם ככה כדי לתת זכות קדימה שם. כי זה נתיב האצה.אתה חייב להגביר מהירות ולהיות יחד עם התנועה על מנת שתוכל להשתלב.לזה התכוונת?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.