פורסם 2006 בינואר 119 שנים לא ניראה מרשים הסירטון הזה וכתוב PS3 וידוע שרוב ה"מישחקים שלו"הם לא אמיתים ובסך הכל סרטים בגרפיקה ממוחשבתאני רוצה ליראות דברים אמיתים ולא סתם סרט שנירא חצי אנריל חדש וחצי הגירסה הקודמת של אנריל
פורסם 2006 בינואר 119 שנים יש לך פה הסברים על המנוע:http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml
פורסם 2006 בינואר 119 שנים גם אותי לא הרשים במיוחד. אותו אנריל 2004 החביב בגרפיקה שלי דעתי טובה כמו של 2004 רק בצורה אחרת. באנריל 2004 הרובים מלוכלים ושבורים פה הרובים הם נקיים והפלדה ישרה. פשוט יש פה את כל האפקטים של הצל האור התזוזה וכל השטויות האלה שלא עוזרים לאף אחד.
פורסם 2006 בינואר 119 שנים ווואי כמה שאתם מגזימים.. אני מפעיל את fearעל הכל maximum (לא ניסיתי פילטרים או רזולוציה מעל 1024x768 אבל לא צריך אותם.. לפחות אני לא..)וזה יותר חלק מחמאה (עוד דימוי מבריק)בקשר לאנריל אני לא יודע מה יהיה.. מה שבטוח זה שלפי התמונות זה לא כזה משחק יפה (לטעמי לפחות) ואם הוא יתמוך בdx10 תהיה לו גם תמיכה לאחור לdx9 ככה שלא נראה לי תהיה בעיה לשחק אותו על איכות טובה+.. (שוב אני לא יודע לגבי פילטרים כי אני בקושי משתמש בהם.. רק בבאטלפילד 2 אני שם פילטרים וזה עובד חלק 1024x768 הכל על high 4xaa)זה בקשר לתגובה האחרונה שלי ?כי אם כן ...זה מה שהבן אדם כתב אחרי שהוא הריץ את הדמו הזה ...והחלק המפחיד יותר הוא שהדמו הזה אפילו לא קרוב לעומס האמיתי של U3.הוא בא להראות את השיפור כתוצאה מכפולי הליבה של אינטל .כי הרי המנוע הזה הוא הראשון שבנוי מהתחלה לכפולי ליבה .
פורסם 2006 בינואר 119 שנים טוב בקשר לX360 ו48 צינורות עיבוד זה נכון (מי לא יודע את זה...... נו באמת) ובקשר למנוע הגרפי החדש של UT אל תקטלו את ה7800GT כבר ..... אנחנו כבר נראה ..... חוץ מזה אני לא מתלהב מהמנוע הזה כמוכם ויש לי סיבה טובה..... זה כולה מודלים מודלים משקעים טקסטורות יפות ופיסיקליות מרשימה אבלללללללל........ זה עדיין צבעים ברמה של 32BIT ...... אז על תתלהבו מ48 צינורות או 4GB זיכרון בכרטיס מסך או DX10 או מעבד עם 10 ליבות........ כאשר יגיע הזמן וייצאו כרטיסים תומכים 64BIT אז תתלהבו כי זו היא בעצם הקפיצה האמיתית במדרגה. אני מעריך שעוד 5 שנים ולא יותר מ5 שנים כבר נהייה נגישים לזה. :xyxthumbs:
פורסם 2006 בינואר 219 שנים טוב בקשר לX360 ו48 צינורות עיבוד זה נכון (מי לא יודע את זה...... נו באמת) ובקשר למנוע הגרפי החדש של UT אל תקטלו את ה7800GT כבר ..... אנחנו כבר נראה ..... חוץ מזה אני לא מתלהב מהמנוע הזה כמוכם ויש לי סיבה טובה..... זה כולה מודלים מודלים משקעים טקסטורות יפות ופיסיקליות מרשימה אבלללללללל........ זה עדיין צבעים ברמה של 32BIT ...... אז על תתלהבו מ48 צינורות או 4GB זיכרון בכרטיס מסך או DX10 או מעבד עם 10 ליבות........ כאשר יגיע הזמן וייצאו כרטיסים תומכים 64BIT אז תתלהבו כי זו היא בעצם הקפיצה האמיתית במדרגה. אני מעריך שעוד 5 שנים ולא יותר מ5 שנים כבר נהייה נגישים לזה. :xyxthumbs: הכרטיסים הטובים מיזמן עברו ת64 ביט וכימאת כל מעבד ביתי היום תומך ב64 ביט
פורסם 2006 בינואר 219 שנים בילבלתה פה 3 דברים שונים ...1 64 ביט שהם עברו זה רוחב פס לזיכרון.2 ביט שהוא דיבר עלי זה העומק של הצבע ( :-\?) אבל בקושי רואים הבדל בין 24 ל 32 ולכן זה חסר טעם.3 64 ביט למעבדים .
פורסם 2006 בינואר 219 שנים בכל מיקרה הצבע ב64 ביט זה לא מהפכה גדולה ביכללכבר היום יש מיליוני גוונים ואני לא רואה צורך אמיתי ביותר
פורסם 2006 בינואר 319 שנים כן זה יפה והכל אבל השאיפה בסופו של דבר לעשות משחק שלא תוכל להבדיל בו אם הוא מציאותי או לא ובשביל זה צריך 64B או אפילו יותר
פורסם 2006 בינואר 319 שנים כן זה יפה והכל אבל השאיפה בסופו של דבר לעשות משחק שלא תוכל להבדיל בו אם הוא מציאותי או לא ובשביל זה צריך 64B או אפילו יותרקודם כל צריך יותר פוליגנים אפקטים וטקסטורות יותר טובות כדי שהמישחקים יראו יותר אמיתיםגם עוד פיזיקה לא תזיק בישביל עוד צבע צריך גם מסכים תומכים וזה לא יהיה בקרוב ביכלל
פורסם 2006 בינואר 319 שנים דבר ראשון, במסך שלך מציג תמיד ב24 ביט: 8אדום-8ירוק-8כחול-8 שקובע את רמת השקיפות לעומת זאת בגראפיקה זה נמדד שונה, ויש לי חדשות בשלך, ההוראות שנותנים לצבעים של הפיקסל עומדות של 128ביט (לא שהמסך שלך יכול להציג יותר מ24, אבל זו לא הנקודה).ומה אתה חושב שזה HDR?נותן לך לקבוע גוונים של אפור ברזולוציה יותר גבוהה: ביטים...ובקשר למנוע של אנריל, הוא באמת מדהים, הוא לא רק פוליגונים יפים, להפך, הרעיון במנוע ליצור דמות יפה מאוד עם מעט מאוד פוליגונים ע"י הכלאה של שתי דמויות שהן אותו דבר אחת עם מעט מאוד פוליגונים ואחת עם הרבה מאוד.בנוסף הוא רץ בHDR מלא, משתמש בDISPLACEMENT MAPPING לטקסטורות, אלגוריתמים מאוד מרשימים להצללה, ועוד שללים.ובשבל שיהיו לך יותר פוליגונים במשחק במירוץ לצינורות עיבוד חייב להפסק מאחר והוא מזניח את החישוב הגיאומטרי לטובת חישוב אפקטים על פיקסלים.מה לעשות, זה ההבדל המהותי בין אנימציית מחשב לאנימציית סרטים.
פורסם 2006 בינואר 319 שנים תיראה לא מיזמן ראיתי תסרט מילחמת הכוכבים 3 (מהחדשים)והסרט היה יחסית לחדשים מאוד טוב בימיוחד ביגלל הגרפיקה הממוחשבתאבל הגרפיקה לא היתה כזות טובה ואני חושב שהגרפיקה בחלק מסוים מהמישחקים הכבדים מתחילה מאוד ליתקרב לגרפיקה של הסרטיםואני מאמין שיתחילו לפתח מישחקי מרוצים לדוגמה בימיוחד בישביל הקונסולות החדשות והPC החזקים של היום ההבדלים בין סרט למישחק יהיו עוד יותר קטניםדרך אגב מישחקי המרוצים של ה360 הם פורטים ורימקים מהקונסולות הישנות וגם NFSMU לא פותח בימיוחד למחשב אז בתחום הזהובמישחקי מכות לדוגמה אני חושב שתהיה קפיצה גדולה בגרפיקה
פורסם 2006 בינואר 319 שנים הוא יעבוד על המחשב הזה: amd3200 1gb 7800gt יעבוד? אה ומתי המשחק יוצא? מאיזה כוכב באתה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.