שאלה: ביצועי כרטיס מסך במנועים של UT 2007 וכו.... - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה: ביצועי כרטיס מסך במנועים של UT 2007 וכו....


goku4ever

Recommended Posts

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא ניראה מרשים הסירטון הזה

וכתוב PS3 וידוע שרוב ה"מישחקים שלו"הם לא אמיתים ובסך הכל בגרפיקה ממוחשבת

אני רוצה ליראות דברים אמיתים ולא סתם סרט שנירא חצי אנריל חדש וחצי הגירסה הקודמת של אנריל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אותי לא הרשים במיוחד. אותו אנריל 2004 החביב בגרפיקה שלי דעתי טובה כמו של 2004 רק בצורה אחרת. באנריל 2004 הרובים מלוכלים ושבורים פה הרובים הם נקיים והפלדה ישרה. פשוט יש פה את כל האפקטים של הצל האור התזוזה וכל השטויות האלה שלא עוזרים לאף אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ווואי כמה שאתם מגזימים.. אני מפעיל את fear

על הכל maximum (לא ניסיתי פילטרים או רזולוציה מעל 1024x768 אבל לא צריך אותם.. לפחות אני לא..)

וזה יותר חלק מחמאה (עוד דימוי מבריק)

בקשר לאנריל אני לא יודע מה יהיה.. מה שבטוח זה שלפי התמונות זה לא כזה משחק יפה (לטעמי לפחות) ואם הוא יתמוך בdx10 תהיה לו גם תמיכה לאחור לdx9 ככה שלא נראה לי תהיה בעיה לשחק אותו על איכות טובה+.. (שוב אני לא יודע לגבי פילטרים כי אני בקושי משתמש בהם.. רק בבאטלפילד 2 אני שם פילטרים וזה עובד חלק 1024x768 הכל על high 4xaa)

זה בקשר לתגובה האחרונה שלי ?

כי אם כן ...

זה מה שהבן אדם כתב אחרי שהוא הריץ את הדמו הזה ...

והחלק המפחיד יותר הוא שהדמו הזה אפילו לא קרוב לעומס האמיתי של U3.

הוא בא להראות את השיפור כתוצאה מכפולי הליבה של .

כי הרי המנוע הזה הוא הראשון שבנוי מהתחלה לכפולי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב בקשר לX360 ו48 צינורות עיבוד זה נכון (מי לא יודע את זה...... נו באמת)

ובקשר למנוע הגרפי החדש של UT אל תקטלו את ה7800GT כבר ..... אנחנו כבר נראה ..... :smile1:

חוץ מזה אני לא מתלהב מהמנוע הזה כמוכם ויש לי סיבה טובה.....

זה כולה מודלים מודלים משקעים טקסטורות יפות ופיסיקליות מרשימה אבלללללללל........ :screwy:

זה עדיין צבעים ברמה של 32BIT ...... :lol:

אז על תתלהבו מ48 צינורות או 4GB בכרטיס מסך או DX10 או מעבד עם 10 ליבות........

כאשר יגיע הזמן וייצאו כרטיסים תומכים 64BIT אז תתלהבו כי זו היא בעצם הקפיצה האמיתית במדרגה.

אני מעריך שעוד 5 שנים ולא יותר מ5 שנים כבר נהייה נגישים לזה. :xyxthumbs: :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב בקשר לX360 ו48 צינורות עיבוד זה נכון (מי לא יודע את זה...... נו באמת)

ובקשר למנוע הגרפי החדש של UT אל תקטלו את ה7800GT כבר ..... אנחנו כבר נראה ..... :smile1:

חוץ מזה אני לא מתלהב מהמנוע הזה כמוכם ויש לי סיבה טובה.....

זה כולה מודלים מודלים משקעים טקסטורות יפות ופיסיקליות מרשימה אבלללללללל........ :screwy:

זה עדיין צבעים ברמה של 32BIT ...... :lol:

אז על תתלהבו מ48 צינורות או 4GB בכרטיס מסך או DX10 או מעבד עם 10 ליבות........

כאשר יגיע הזמן וייצאו כרטיסים תומכים 64BIT אז תתלהבו כי זו היא בעצם הקפיצה האמיתית במדרגה.

אני מעריך שעוד 5 שנים ולא יותר מ5 שנים כבר נהייה נגישים לזה. :xyxthumbs: :xyxthumbs:

הכרטיסים הטובים מיזמן עברו ת64 ביט וכימאת כל מעבד ביתי היום תומך ב64 ביט :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בילבלתה פה 3 דברים שונים ...

1 64 ביט שהם עברו זה רוחב פס לזיכרון.

2 ביט שהוא דיבר עלי זה העומק של הצבע ( :-\?) אבל בקושי רואים הבדל בין 24 ל 32 ולכן זה חסר טעם.

3 64 ביט למעבדים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן זה יפה והכל אבל השאיפה בסופו של דבר לעשות משחק שלא תוכל להבדיל בו אם הוא מציאותי או לא ובשביל זה צריך 64B או אפילו יותר

קודם כל צריך יותר פוליגנים אפקטים וטקסטורות יותר טובות כדי שהמישחקים יראו יותר אמיתים

גם עוד פיזיקה לא תזיק

בישביל עוד צבע צריך גם מסכים תומכים וזה לא יהיה בקרוב ביכלל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, במסך שלך מציג תמיד ב24 ביט: 8אדום-8ירוק-8כחול-8 שקובע את רמת השקיפות

לעומת זאת בגראפיקה זה נמדד שונה, ויש לי חדשות בשלך, ההוראות שנותנים לצבעים של הפיקסל עומדות של 128ביט (לא שהמסך שלך יכול להציג יותר מ24, אבל זו לא הנקודה).

ומה אתה חושב שזה HDR?

נותן לך לקבוע גוונים של אפור ברזולוציה יותר גבוהה: ביטים...

ובקשר למנוע של אנריל, הוא באמת מדהים, הוא לא רק פוליגונים יפים, להפך, הרעיון במנוע ליצור דמות יפה מאוד עם מעט מאוד פוליגונים ע"י הכלאה של שתי דמויות שהן אותו דבר אחת עם מעט מאוד פוליגונים ואחת עם הרבה מאוד.

בנוסף הוא רץ בHDR מלא, משתמש בDISPLACEMENT MAPPING לטקסטורות, אלגוריתמים מאוד מרשימים להצללה, ועוד שללים.

ובשבל שיהיו לך יותר פוליגונים במשחק במירוץ לצינורות עיבוד חייב להפסק מאחר והוא מזניח את החישוב הגיאומטרי לטובת חישוב אפקטים על פיקסלים.

מה לעשות, זה ההבדל המהותי בין אנימציית מחשב לאנימציית .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תיראה לא מיזמן ראיתי תסרט מילחמת הכוכבים 3 (מהחדשים)והסרט היה יחסית לחדשים מאוד טוב בימיוחד ביגלל הגרפיקה הממוחשבת

אבל הגרפיקה לא היתה כזות טובה ואני חושב שהגרפיקה בחלק מסוים מהמישחקים הכבדים מתחילה מאוד ליתקרב לגרפיקה של הסרטים

ואני מאמין שיתחילו לפתח מישחקי מרוצים לדוגמה בימיוחד בישביל הקונסולות החדשות והPC החזקים של היום ההבדלים בין סרט למישחק יהיו עוד יותר קטנים

דרך אגב מישחקי המרוצים של ה360 הם פורטים ורימקים מהקונסולות הישנות וגם NFSMU לא פותח בימיוחד למחשב אז בתחום הזה

ובמישחקי מכות לדוגמה אני חושב שתהיה קפיצה גדולה בגרפיקה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...