פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים למה, היום לניקון אפשר לעשות אחלה סט עדשות כמו שיש ל-RockFord: עדשת הקיט+הסיגמא 70-300 APOII.
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים בנוגע לעדשות אקזוטיותאני מאמין שזאתי היא נחשבת כזאת-http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=333966&is=REG&addedTroughType=categoryNavigationבנוגע לשירות של ניקון קאנון-אני בטוח שאם רק תחפש תמצא הרבה בעיות עם השירות(למשל התלונות על בית הצילום)ודבר הכי חשובהמחיר של המצלמה עם עדשת הקיט ועם עדשתZoom Telephoto AF D 100-300mm f/4.5-5.6 APO Autofocus Lensיותר זול בכמאתיים דולר מהD70S עם עדשת קיט בלבד
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים למה, היום לניקון אפשר לעשות אחלה סט עדשות כמו שיש ל-RockFord: עדשת הקיט+הסיגמא 70-300 APOII.ברור שאפשר, השאלה היא כמה משלמים על זה. חוץ מזה, אם בסוף קונים סיגמה, אז מה כל ההתלהבות מהמערכת של ניקון?אני מאמין שזאתי היא נחשבת כזאת-http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=333966&is=REG&addedTroughType=categoryNavigationלא, זאת סתם עדשת דרעק עם צמצם סגור באופן מגוחך. אבל בכל מקרה, כתבתי כבר שיש עדשות אקזוטיות ואיכותיות למינולטה (לא זאת!), אבל שהמבחר יותר קטן מלניקון וקאנון.בנוגע לשירות של ניקון קאנון-אני בטוח שאם רק תחפש תמצא הרבה בעיות עם השירות (למשל התלונות על בית הצילום)אני לא מדבר על השירות שחובבים מקבלים מחנות כזו או אחרת, אלא על שירות שצלם מקצועי עם תקציב ו-deadline יכול לקבל בכל חור בעולם לניקון או קאנון שלו. לא יעזור כלום, לחברות הקטנות אין את אותו מערך שירות ומחוייבות לצלמים מקצועיים, ואפשר לראות את זה במיעוט הגופים שהם מוציאים לשוק הזה. אולימפוס הוציאו לפני כמה שנים את ה-E1 ומאז כלום. פנטקס, סיגמה ומינולטה לא הוציאו עדיין מצלמות DSLR מקצועית באמת (עם כל הכבוד, ה-ist-D וה-7D לא מקצועיות ומאסיביות כמו ה-1D/1Ds וה-D2X).המחיר של המצלמה עם עדשת הקיט ועם עדשת Zoom Telephoto AF D 100-300mm f/4.5-5.6 APO Autofocus Lensיותר זול בכמאתיים דולר מהD70S עם עדשת קיט בלבדזה בדיוק העניין, ושכחת שבמינולטה מקבלים גם Anti-Shake בדרך. בניקון או קאנון צריך לקנות עדשות מאוד יקרות בשביל זה.
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים ה 350D מצלמה שמרגישה כמו צעצוע ולא כוללת דברים בסיסים כמו מד-אור נקודתי, אבל אם אהבת אותה, לך על זה! חוץ ממדידת אור נקודתית, פחות נקודות A.F, גודל (אם כי מרגישה יותר חזקה ויציבה מקודמתה. ה 300D היתה ממש שברירית. בכל אופן, לי היא ממש קטנה) אילו עוד חסרונות "עקרוניים" קיימים ב 350D?... זהו. ומה נגיד על הניקון D50, ללא כפתור ה DOF?... בכל גוף תמצא חסרון. שלושת הגופים המומלצים לצלם מתחיל בעולם ה DSLR הם ה Minolta Dynax 5D, הניקון D50/D70s והקנון 350D. אין צורך יותר. מי שירצה להתמקצע יחליף את הגוף אחרי זמן-מה בכל מקרה, כך שזה לא ממש משנה. בתור סיפתח, הייתי ממליץ להשקיע כמה שפחות בגוף, ולהוציא את האלפיות על עדשות AllAround שפויות (אם כי הקיט של הניקון למרות המראה הפלסטיקי והזול, מספקת את הביצועים האופטיים הטובים ביותר, אפילו יותר מה 18-70 של ה D70, בהשוואה לעדשת הקיט של קנון), כדוגמת הסיגמא F/2.8 18-50.
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים בית הצילום-זה לא חות עלובה אלא המעבדה הרשמית של קאנון ארץ ככה שיש מה לדאוגובנוגע לעדשות -135 2.8 STF פשוט חייהובנוגע לגופים מקצועיים-תסתכל מה רייכמן אומר בנוגע ל1D ולמרות שמינולטה עולה פחות 6.5K מה1DS היא מפקסת יותר טוב ממנה במצבי אור לקויים
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים אה, פרט חשוב ששכחתי לציין...ה D70 שלי נמצאת שוב פעם בתיקון. בדומה לפעם הקודמת, מד-האור שלה שוב פעם התחרפן.אני כבר התחרפנתי, ועברתי לא מעט בלאגן עם פוטו-הדר. יכול להיות "שאדרדר" את עצמי ל D50 מהאריזה.למה, הינכם שואלים? יש בה קצת דברים שיותר קורצים לי.רמות רעש נמוכות יותר, באיזו 200-800 היא לוקחת אפילו את ה 350D. תענוג.JPEG מוכן הרבה יותר איכותי.NEF לא דחוס (ב D70/D70s הוא דחוס) - הללויה!מערכת מדידת-אור חדשה ומשופרת.מערכת מיקוד משופרת ומהירה יותר, שהוכיחה את עצמה אל מול ה D70/D70s.את כפתור ה DOF אינני צריך, אני כבר יודע להעריך את עומק השדה שאקבל עם כל אחת מהעדשות שלי - לא היסטרי.מסך יותר גדול (וברור), בהשוואה ל D70 בלבד - חשוב.אולי היא מרגישה פחות "מצלמה" מה D70/D70s, אבל מבחינתי היא ממש חמודה ובנויה חכם ויציב, כמו שאני אוהב.בתקווה שהיא לא תסבול מ"מחלות הילדות" של ה D70 שלי.
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים חוץ ממדידת אור נקודתית, פחות נקודות A.F, גודל (אם כי מרגישה יותר חזקה ויציבה מקודמתה. ה 300D היתה ממש שברירית. בכל אופן, לי היא ממש קטנה) אילו עוד חסרונות "עקרוניים" קיימים ב 350D?... זהו.כל הדברים שציינת + התחושה הצעצועית מספיקים. אבל כשמוספים את ה-killer features של אולימפוס (anti-dust) ומינולטה (anti-shake) אז הבחירה נעשית עוד יותר קלה.ומה נגיד על הניקון D50, ללא כפתור ה DOF?... בכל גוף תמצא חסרון.היא באמת מאוד לא אטרקטיבית מול ה-E500 והמינולטות.שלושת הגופים המומלצים לצלם מתחיל בעולם ה DSLR הם ה Minolta Dynax 5D, הניקון D50/D70s והקנון 350D. מסכים איתך לגבי המינולטה, אבל הסיבה היחידה שאני רואה לצלם חובב לבחור בקאנון או בניקון היא שיש לו כבר עדשות ממצלמת פילם של אותה חברה. אם מוציאים את הנושא הזה מהמשוואה, אז המינולטה והאולימפוס יהיו בחירות יותר טובות, וכך גם ה-DS2 של פנטקס אם הייתה נמכרת בארץ.בתור סיפתח, הייתי ממליץ להשקיע כמה שפחות בגוף, ולהוציא את האלפיות על עדשות AllAround שפויות קודם כל, הייתי ממליץ לחובב לא להוציא בכלל "אלפיות" *נוספות* על ציוד אלא אם הוא מוצא לזה סיבה ממש טובה.(אם כי הקיט של הניקון למרות המראה הפלסטיקי והזול, מספקת את הביצועים האופטיים הטובים ביותר,dpreview חושבים אחרת, עד כדי כך שהם ציינו את עדשת הקיט בטור החסרונות של הביקורת שלהם על ה-D50:??"Kit lens performance is pretty average, corner soft, light fall-off"http://www.dpreview.com/reviews/nikond50/page26.aspבית הצילום-זה לא חות עלובה אלא המעבדה הרשמית של קאנון ארץ ככה שיש מה לדאוגאני לא שומע צלמים מקצועיים מתלוננים.ובנוגע לעדשות -135 2.8 STF פשוט חייההתבטאות מאוד מוזרה בקשר לעדשת הפורטרטים הזו, שמתמחה בתאורה רכה.תגיד, אתה ברצינות טוען שמינולטה מציעים מערכת מגוונת באותה מידה כמו אלה של ניקון וקאנון?ובנוגע לגופים מקצועיים-תסתכל מה רייכמן אומר בנוגע ל1D ולמרות שמינולטה עולה פחות 6.5K מה1DS היא מפקסת יותר טוב ממנה במצבי אור לקוייםלא ראיתי שהוא כותב דבר כזה, אלא רק שהוא פרסם רשימת תכונות שהיה רוצה לראות במצלמה. אפשר לכתוב רשימת פנטזיות דומה (זיהוי קולי?) על כל מצלמה ועל כל מוצר, מוצלח ככל שיהיה.
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים תראה, את Dpreview אני נוטה להשוות ל TomsHardware, הם נוטים לחרוץ גורלות בצורה שתספק את המיינסטרים.עדשת הקיט של ה D50 לא רעה בכלל!ואני יותר נוטה להאמין ליוסי קרמר היקר - http://www.kramery.com/DUarticles/detail.asp?iArt=298&iType=32וגם אצל kenrockwell, חושבים דומה -http://www.kenrockwell.com/nikon/1855.htm
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים ^מה קשוררוקפורד-תנחומייבית הצילום-http://d-spot.co.il/forum/index.php?showtopic=55270אתה מוזמן להתחיל לספור עדשות מינולטה- מה הם לא היו קיימים בעידן הפילם??? הייתה להם סדרה מאוד טובה(ויש שמחישיבים אותה לטובה בעולם) 7135-תחפש בגוגל לגבי תמונות שלה , תראה שבזכות הצמצם המושלם יש לה בוקה מדהיםרייכמן-זה שהוא צריך לבקש דברים שקיימים במצלמות יותר נחותות מהמצלמת דגל זה כבר אומר משהומגוון- בוא תגיד לי מה חסר לך ברשימה הבאה(ואני לא מכליל צד ג')פורטרטים:למינולטה שלוש עדשות מהטובות בתחום (כולל השוואה מול ניקון וקנון): 100/2, 85/1.4 ו-100/2.8 Soft-Focusנוף: מבחר העדשות של מינולטה בתחום הרחב-זוית לא נופל מאף חברה אחרת, כשהכוכבות: 24/2.8 ו17-35Gקצת ציפורים:70(80)-200 /2.8300/4, G300/2.8, 400/4.5G, 600/4Gמקרו:50/2.8, 50/3.5 ו-100/2.8 שבהרבה בדיקות שהתפרסמו מקבלת את הציון הגבוה ביותר מבין המקבילות לה מחברות אחרות.צילומי לילה:50/1.4 ו- 35/1.4G דוגמנות:28-70/2.8G, 80-200 /2.8 G SSM, 200/2.8ציטוט של משתמש מינולטה
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים קודם כל, הייתי ממליץ לחובב לא להוציא בכלל "אלפיות" *נוספות* על ציוד אלא אם הוא מוצא לזה סיבה ממש טובה.תסכים איתי שלזרוק 8000 צבעוניים על גוף כדוגמת ה 20D ולהתפשר על עדשת הקיט (18-55) זה קצת יותר טפשי, מאשר ללכת על גוף כדוגמת ה D50 וסיגמא 18-50 (פחות מ 8000 צבעוניים). או שמא אולי עדיף ללכת על 300D משומשת ועדשת 17-85 IS. גם מכסה יופי של טווח וגם מספקת ביצועים טובים מאוד לצילום כללי, שלא לדבר על הסטעבעלייזר.הדגש הוא כמובן על משתמש חדש בעולם ה DSLR, ולא על אחד עם ארסנל עדשות של חברה זו או אחרת.
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים אני כבר התחרפנתי, ועברתי לא מעט בלאגן עם פוטו-הדר. יכול להיות "שאדרדר" את עצמי ל D50 מהאריזה. עוד אפשרות: למכור את הציוד ולעבור לחברה אחרת. רמות רעש נמוכות יותר, באיזו 200-800 היא לוקחת אפילו את ה 350D. תענוג. אל תשכח שאסור להשוות אותן ב-100% קרופ. לקאנון יש עוד שני מגה-פיקסל, מה שאומר שעבור אותו גודל הדפסה תצטרך להגדיל פחות (ולכן הרעש יהיה פחות בולט). בכל מקרה, תסתכל על שני הקרופים הבאים (שניהם ב-ISO 800) ותגיד לי איזה מהם טוב יותר (בשקלול של פרטים, רעש וכל השאר): עכשיו תעשה קליק ימני על התמונות ותראה מאיזה מצלמות הן הגיעו. מדהים לא? ואת התמונה שלמטה אפשר עוד להקטין קצת (לגודל של זו שמעליה) כדי לקבל פחות רעש. JPEG מוכן הרבה יותר איכותי. "הרבה יותר"? לא נסחפת קצת? NEF לא דחוס (ב D70/D70s הוא דחוס) - הללויה! א. שתי המצלמות דוחסות ב. הדחיסה חוסכת מקום בכרטיס, מאיצה את זמן הכתיבה (כי הקובץ יותר קטן) ולא משפיעה כלל על האיכות (היא משתמשת באלגוריתם lossless, לא lossy) ג. ה-D50 מצפינה את ה-WB בתוך ה-NEF. זה חיסרון, לא יתרון. מערכת מדידת-אור חדשה ומשופרת. כשה-D70 שלך כן תקינה, כמה מדוייקת (או לא) מדידת האור שלה? מערכת מיקוד משופרת ומהירה יותר, שהוכיחה את עצמה אל מול ה D70/D70s. זה מעניין. לינק לאותה הוכחה? את כפתור ה DOF אינני צריך, אני כבר יודע להעריך את עומק השדה שאקבל עם כל אחת מהעדשות שלי - לא היסטרי. לא היסטרי, אבל לדברים מדוייקים בהחלט חשוב. אתה לא באמת יכול להעריך נכון את עומק השדה במרחקים שונים במקרו, מנוסה ככל שתהיה. האלטרנטיווה המדוייקת היחידה היא להשתמש בטבלאות עומק שדה. מסך יותר גדול (וברור), בהשוואה ל D70 בלבד - חשוב. כמות הפיקסלים זהה (130,000) ובגודל יש הבדל קטן מאוד של חמישית אינצ'. אם אתה באמת רוצה לראות מסכי LCD ברמה, תסתכל על אלה של ה-E500 ו-7D, יש להם 2.5 אינצ' ומעל 200,000 פיקסלים, בדומה לגופים המקצועיים יותר של ניקון. עדשות מינולטה- מה הם לא היו קיימים בעידן הפילם??? לא מבין מה הפואנטה שלך. כן, היו עדשות בימי הפילם, אז מה? רייכמן-זה שהוא צריך לבקש דברים שקיימים במצלמות יותר נחותות מהמצלמת דגל זה כבר אומר משהו איזה דברים? איפה הוא כותב את זה? מגוון- בוא תגיד לי מה חסר לך ברשימה הבאה(ואני לא מכליל צד ג')<רשימה ארוכה של עדשות...> הכל טוב ויפה, אבל זה פחות ממה שיש לניקון ולקאנון להציע. אין ספק שזה לא קריטי כמעט לאף אחד מלבד לצלמים מקצועיים עם ארנק עמוק במיוחד, אבל בוא לא נסלף את המציאות ללא צורך. אפשר פשוט להסתפק בזה שכל נושא ה"מערכות" מנופח מעבר לכל פרופורציה. תסכים איתי שלזרוק 8000 צבעוניים על גוף כדוגמת ה 20D ולהתפשר על עדשת הקיט (18-55) זה קצת יותר טפשי, זה בהחלט טפשי לצלם חובב, אלא אם יש לו הורים עשירים עם כסף מיותר ורצון לחסוך קצת במשקל. מאשר ללכת על גוף כדוגמת ה D50 וסיגמא 18-50 (פחות מ 8000 צבעוניים). זאת גם קנייה לא הגיונית במיוחד. או שמא אולי עדיף ללכת על 300D משומשת ועדשת 17-85 IS. גם מכסה יופי של טווח וגם מספקת ביצועים טובים מאוד לצילום כללי, שלא לדבר על הסטעבעלייזר. מצלמת DSLR מוגבלת ומעצבנת במיוחד + עדשה יקרה? לא יותר פשוט לקנות מינולטה 5D (שהיא מצלמה מצויינת עם מייצב מובנה) ועדשה לפי בחירתך/תקציבך?
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים עוד אפשרות: למכור את הציוד ולעבור לחברה אחרת.בחיים לא, ההפסד שאיאלץ לספוג ביום שאמכור את ה D50 (במידה ואחליט ללכת על אחת), אפסי לעומת ההפסד של האופטיקה שרכשתי עבור הניקון שלי (ועם כל הכבוד, יופי של אופטיקה, למינולטה ייקח עשור עד שהיא וחברות צד-שלישי יספקו שוק דומה וגמיש).זאת גם קנייה לא הגיונית במיוחדנכון, אבל זה מה יש לדורשי קנון חנוקים אשר דורשים - קנון, סטעבעלייזר ועדשה "מרותכת" לביונט בתקציב חנוק, בלי להתפשר על האיכות האופטית יתר על המידה.לא יותר פשוט לקנות מינולטה 5D (שהיא מצלמה מצויינת עם מייצב מובנה) ועדשה לפי בחירתך/תקציבך?פשוט. לכל המעוניין, בשמחה.
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים בחיים לא, ההפסד שאיאלץ לספוג ביום שאמכור את ה D50 (במידה ואחליט ללכת על אחת), אפסי לעומת ההפסד של האופטיקה שרכשתי עבור הניקון שלי (ועם כל הכבוד, יופי של אופטיקה, למינולטה ייקח עשור עד שהיא וחברות צד-שלישי יספקו שוק דומה וגמיש).אתה יכול לפרט מהי אותה אופטיקה שיש לך ושאם הייתה לך מינולטה לא הייתה בהישג יד?
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים הציוד שלי כרגע הוא :Nikkor 85/1.8Sigma 70-300 APO DGSigma 105 MacroTamron 28-75ובחודשים הקרובים בשאיפה ללכת על ה Sigma 10-20mm, או ה Tokina 12-24 לכסות את הטווח הרחב. רוב הסיכויים שזו תיהיה הסיגמא.אשמח אם תראה לי גמישות לכל אלו בעולם המינולטה (גם בטווחי מחירים נמוכים למדי), מלבד הסיגמא.
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים Nikkor 85/1.8יש למינולטה 85/1.4, אבל כעדשת פורטרט הייתי ממליץ לך ללכת דווקא על 50/1.7. היא הופכת בדיגיטלי ל-85/1.7, אבל עולה רבע מחיר מהניקון שלך (ששימשה כעדשת פורטרט קלאסית בימי הפילם, אבל מאז דברים השתנו).Sigma 70-300 APO DGקיימת עבור מינולטה.Sigma 105 Macroקיימת עבור מינולטה.Tamron 28-75קיימת עבור מינולטה.ובחודשים הקרובים בשאיפה ללכת על ה Sigma 10-20mm, קיימת עבור מינולטה.או ה Tokina 12-24 לכסות את הטווח הרחב. רוב הסיכויים שזו תיהיה הסיגמא.לא קיימת למינולטה, אבל בעצמך אמרת שאתה מעדיף את הסיגמה :-)אשמח אם תראה לי גמישות לכל אלו בעולם המינולטה (גם בטווחי מחירים נמוכים למדי), מלבד הסיגמא.לפחות מהמקרה האישי שלך, אני לא רואה שום בעיה. אולי אם תתן לי דוגמאות טובות יותר.אגב, שכחת להתייחס ליתרון של ה-Anti-Shake. תגיד לי כמה לדעתך היו עולות כל העדשות שלך אם היה להן פתאום צמצם פתוח יותר בשני סטופים? כמה הייתה למשל עולה הסיגמה DG שלך אם במקום שהייתה 4.0-5.6 הייתה הופכת ל-2.0-2.8? סביר להניח שלא פחות מה-$2600 שעולה ה-300/2.8. וכמה היא הייתה שוקלת? ואיפה משיגים עדשת 85/0.4? הגדולה של ה-AS, היא שלא צריך עדשות סופר מהירות. כל עדשה הופכת למיוצבת, גם עדשות שניקון וקאנון לעולם לא ישחררו בגירסה מיוצבת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.