עבור לתוכן

הסבר על מצלמת רפלקס?...:

Featured Replies

פורסם

א-ה-ל-ן :D :D :yelclap: :yelclap:

אני רוצה להחליף מצלמה...לא בזמן הקרוב...אבל אני רוצה לדעת כמה דברים לפני שאני קונה:

מה ההבדלים בין מצלמה דיגיטלית רגילה למצלמת רפלקס?(דיגיטלית...)

איך ה NIKON D70? D70S? איך ה MINOLTA DYNAX 7?

פורסם

ברפלקס יש מנגנון של מראות שלא קיים במצלמות קומפקטיות. על היתרונות והחסרונות של המנגנון הזה תוכל לקרוא כאן.

אחרי שתחליט איזו סוג של מצלמה אתה מחפש, פתח דיון חדש וכתוב את כל הדרישות שלך מהמצלמה, ולא פחות חשוב - את התקציב.

פורסם

ממה ששמעתי מאנשים, הדיינקס 7די של מיולטה על הפנים... אנשים שקנו אותה אותה קנו אותה רק בגלל שהיה להם פלאשים ועדשות של מינולטה לפני שהם עברו לדיגילית שלהם... אם כבר הניקון D70's עושה את העבודה בצורה טובה יותר

אבל אם אתה שואל אותי? לך כבר על ה350D של קנון אחלה מצלמה, אהבתי אותה

פורסם
  • מחבר

אם אני לא טועה...יש מצלמות יותר חדשות של קנון...

פורסם

בינתיים תקרא ותלמד.

אל תשבור את הראש מה לקנות עכשיו, כשיגיע הזמן תתלבט.

פורסם

ממה ששמעתי מאנשים, הדיינקס 7די של מיולטה על הפנים...

היא כל כך על הפנים שבכל הביקורות מהללות אותה וש-82 ביקורות משתמשים ב-dpreview נתנו לה את הציון הממוצע 4.54 (שזה מקביל ל-9.08 מתוך 10).

אנשים שקנו אותה אותה קנו אותה רק בגלל שהיה להם פלאשים ועדשות של מינולטה לפני שהם עברו לדיגילית שלהם...

זאת אחת הסיבות העקריות שאנשים קונים DSLR של קאנון או ניקון, אבל במקרה של מינולטה יש יתרון אחד ענק שמושך הרבה קונים חדשים: Anti-Shake מובנה שעובד עם כל העדשות (כולל ישנות) וחוסך קניה של עדשות IS מיוחדות ויקרות. סיבה אחרת היא נוחות השימוש - כמעט כל שינוי במצלמה ניתן לבצע באמצעות כפתור ייעודי ולא בחפירה בתפריטים.

אם כבר הניקון D70's עושה את העבודה בצורה טובה יותר

קשקוש. ה-D70s מצלמה טובה, אבל מול ה-7D היתרונות שלה לגמרי זניחים. הסיבה העקרית לפופולריות שלה היא שיש הרבה צלמים שכבר מחזיקים בציוד של של ניקון.

אבל אם אתה שואל אותי? לך כבר על ה350D של קנון אחלה מצלמה, אהבתי אותה

מצלמה שמרגישה כמו צעצוע ולא כוללת דברים בסיסים כמו מד-אור נקודתי, אבל אם אהבת אותה, לך על זה! :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

פעם צילמתי ב MINOLTA DIMAGE A200 כדי לנסות את ה ANTI SHAKE...

:kopfpatsch: זה מתקן את המריחה קצת או שהרבה? כי לי נראה שזה היה מעט!

איך זה עושה את זה?

פורסם

התיקון מתבצע ע" הזזה של חיישן ה-CCD בזמן הצילום. הוא משמעותי מאוד ונותן בד"כ יתרון של שניים עד שלושה סטופים.

כמובן שתמונה בחשיפה של שתי שניות עדיין תצא דרעק מוחלט, אבל זאת מגבלה של כל מייצב תמונה. כדי לראות בדיוק כמה המייצב משפיע, עדיף לקרוא ביקורות שבודקות אותו במהירויות תריס שבהן יש לו סיכוי לעשות הבדל לא במהירויות כל כך איטיות שבהן זה קרב אבוד. שיא האפקטיביות של מייצבי תנועה נמצאת בדרך כלל באיזור של מהירויות תריס של 1/אורך המוקד של העדשה עד כמה סטופים פחות מזה. כלומר, בעדשה 28mm, מדובר על 1/30 עד בערך 1/4.

פורסם

ממה ששמעתי מאנשים, הדיינקס 7די של מיולטה על הפנים... אנשים שקנו אותה אותה קנו אותה רק בגלל שהיה להם פלאשים ועדשות של מינולטה לפני שהם עברו לדיגילית שלהם... אם כבר הניקון D70's עושה את העבודה בצורה טובה יותר

אבל אם אתה שואל אותי? לך כבר על ה350D של קנון אחלה מצלמה, אהבתי אותה

אז האנשים ששמעת מהם כנראה לא נגעו בD7

יש לה את העינית הכי טובה ורק ה5D מתקרבת אליה

יש לה מייצב מובנה מה שאומר שאתה לא צריך לקנות עדשות מיוצבות שעולות יותר

היוא מאוד מסיבית

הנה מבחנים לD7

http://www.imaging-resource.com/PRODS/MAX7/D7A.HTM

http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/maxxum7d.html

http://www.dpreview.com/reviews/konicaminolta7d/

שים לב לביקורת האחרונה-המינולטה יותר טובה מה70 והיא כמעט כמו הD20

ודרך אגב הנה עוד אחד שאוהב אותה

http://www.popphoto.com/article.asp?section_id=2&article_id=1509

פורסם

אם אתה חושב ללכת על רפלקס לך על הd70 של ניקון כמובן רק אם יש הרבה כסף :)

אתה יכול גם ללכת על ה d50 שלדעתי מאוד שווה עולה בהרבה פכות ועושה את העבודה שלה מצויין

אם החלטת ללכת על מצלמה יקרה לך על ה 20d של קאנון

פורסם

קצת חבל שההתייחסות כאן היא לגופים בלבד ולא לכל מה שמסביב (שזה בגדול מה שבאמת משנה).

פורסם

תלוי למי. חלק לא מבוטל מהחובבים קונה מצלמה עם עדשה אחת (באיזור של 18-60). מעטים קונים גם עדשת טלה. חלק ממש קטן קונים גם עדשות נוספות (מאקרו, אולטרה רחבה או עדשות עם אורך מוקד קבוע כאלה ואחרות).

מלבד החוסר בעדשה אולטרה-רחבה זולה למצלמות ה-DSLR של אולימפוס, לכל שש המערכות יש כיסוי מעולה שתואם לגמרי לצרכים של רוב החובבים. ממילא אף חובב לא קונה עדשת 400/2.8, כך שגם אם לסיגמה SD או לפנטקס אין כזו, זה ממש לא מהווה בעיה. וכשאלה פני הדברים, אפשר בהחלט לשים משקל גדול על התאמת גוף המצלמה לדרישות ולתקציב. לחובב שלא מתכוון לקנות עדשות אקזוטיות, מינולטה ואולימפוס (ובחו"ל גם פנטקס עם ה-DS2) מציעות גופים יותר אטרקטיביים משתי הגדולות.

פורסם

אתה אומר למינולטה אין עדשות אקזוטיות??? ברור שיש אם אתה רוצה תגיד ואני אביא כמה

חוץ מזה מהמילנולטה באה עם עדשת קיט מאוד טובה ומההפרש שלה ל70 אפשר לקנות עוד עדשה

פורסם

אתה אומר למינולטה אין עדשות אקזוטיות???

בהחלט יש (וכך גם לאולימפוס - 35-100/2.0 מישהו?), אבל המבחר יותר קטן, ומינולטה הורידו בשנים האחרונות לא מעט עדשות מסדרת ה-G מהקטלוג שלהם. 400/2.8 למשל יש רק לניקון ולקאנון, וכמובן שעם תג מחיר של $7000 אלה בדיוק העדשות שחובב הצילום הממוצע יקנה אחרי שהוא רוכש את ה-D50 או 350D שלו ;)

חוץ מזה מהמילנולטה באה עם עדשת קיט מאוד טובה ומההפרש שלה ל70 אפשר לקנות עוד עדשה

אם אתה מדבר על ה-5D, אז זה נכון, אבל רק ביבוא אפור. עם זאת, גם ביבוא הרשמי, התמורה הכי טוב למחיר היא במצלמות ה-DSLR של מינולטה ואולימפוס.

בניקון וקאנון אתה משלם על זה שיש לחברות האלה שם יותר חם בשוק. למה יש להם שם כזה? הסיבה העקרית היא שצלמים מקצועיים מעדיפים (לגמרי בצדק) את המערכות ואת מערך השירות העולמי של שתי החברות האלה. קשה להאשים אותם. אם אתה צלם מקצועי שנתקע במדינה אפריקאית עם מצלמת ניקון או קאנון מקולקלת, מירב הסיכויים שתוכל לקבל במהירות מצלמה חלופית (או תיקון). עם החברות האחרות זה הרבה יותר מסובך. מה שכן, אם גנבו לך את ה-400/2.8, אז תהיה לך בעייה למצוא שם עדשה כזאת חלופית (אבל לפחות אפשר בכלל לקנות אותה מלכתחילה). היתרונות האלה כמובן חסרי משמעות לחובבים, אבל משום מה רבים מהם פשוט לא מבינים את זה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים