פורסם 2005 בדצמבר 2719 שנים שלום לכולם..קניתי כרטיס מסך של ASUS לפני קצת יותר משנה. מ KSP..הוא נהרס. לא רוצה לעלות משחקים..פניתי ל KSP והם אמרו אין אחריות... אבל על כל הכרטיסים של ASUS יש 3 שנים אחריות..רציתי לדעת איך אני יכול ליצור קשר עם ASUS ישראל תמיכה שאני ישלח להם את הכרטיס..תודה רבה
פורסם 2005 בדצמבר 2719 שנים מי שנותן לך את האחריות זאת החנותמכיוון שבמהלך הקניה נאמר ל או נרשם לך או שהופיע בתקנון המוסתר שהאחריות היא רק שנה אז זה מה שיש לךפעם הבאה תבדוק טוב היכן אתה קונה
פורסם 2005 בדצמבר 2719 שנים מחבר קניתי את ה כרטיס ב KSP..הכרטיס של ASUS על האריזה כתוב שלוש שנים אחריות... ודרך החנות זה שנה ...יש לי שנתיים של ????
פורסם 2005 בדצמבר 2719 שנים אני מציע שתפנה ל ASUS העולמית במייל לשירות לקוחות (תמצא באתר שלהם), ותשאל מה לעשות. על האריזה שכתוב שלוש שנים אחריות זה באנגלית כן ?
פורסם 2005 בדצמבר 2719 שנים על האריזה זה משהו אחד ובקבלה זה משהו אחר, תסתכל בקבלה (או תבקש עותק שלה) ותראה אם באמת האחריות שהם הציעו לך הייתה ל 3 שנים.
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים טוב למה אתה לוקיח אסוס קח גיפור הכי טובים שיש ודברה שני תשלך להם מיל דרך אתר הביית
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.