מתי כבר יתחילו לנצל ביצועי Dual-Core במשחקים? - עמוד 2 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתי כבר יתחילו לנצל ביצועי Dual-Core במשחקים?


Do As Infinity

Recommended Posts

תודה לשניכם. אפשר מדריך קצרצר איך להפעיל את הפיצ'ר הזה? (חבר שלי שם אותו על disabled). אני יודע שעושים את זה דרך הביוס אבל אני לא זוכר איפה בדיוק ובפעם האחרונה שהתעסקתי עם הביוס הייתי צריך לעשות ניקוי CMOS :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם כתבו את זה בשת"פ עם INTEL, ככה שיש להם גם מטרה להציג את זה בצורה כזו (ושוב לא אני אמרתי, את זה, הם אמרו: http://www.idsoftware.com/ תקרא פה, בהודעה השניה שם)...

תמיד INTEL פיגרו אחרי במשחקים, אז אולי עם ניצול של הליבות שמה הם מגיעים לנצילות הרבה יותר גבוהה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לשניכם. אפשר מדריך קצרצר איך להפעיל את הפיצ'ר הזה? (חבר שלי שם אותו על disabled). אני יודע שעושים את זה דרך הביוס אבל אני לא זוכר איפה בדיוק ובפעם האחרונה שהתעסקתי עם הביוס הייתי צריך לעשות ניקוי CMOS  :screwy:

דרייברים ל + הפעלת האופציה בביוס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנריל 2007 צריך לצאת איפהשהוא בין ינואר 2006 למרץ, כאשר במנוע שלו, יעשו שימוש המון משחקים אחרים, ביניהם GEARS OF WAR, שאמור להיות משחק הדגל של ה360 עד להילו 3 שיוצא איפהשהוא בתחילת 2006, כלומר, כבר בשלושה חודשים הקרובים תוכל לראות יישומים שנהנים משני או יותר, הבעיה היא שכל יישום רגיל היום לא משתמש בשני פשוט מאחר ואין לו צורך, המשחקים האלו נבנים מראש לשני מהסיבה הפשוטה שעל מעבד אחד הם יקרטעו ולא יוכלו להציג את כל האפקטים הפיזיקלים, אינטלגנציה מלכותית, ספירת גופים גבוהה וכדומה...

למשל HL2 לא ייקבל שום דבר מלעשות שימוש בשני , אז בימקום 90 פריימים לשניה יהיה לך 130 פריימים, לא הרווחת כלום, הקטע הוא להוסיף גורמים למשחק ולשמור עליו ב90 פריימים..

ד"א , גם לCOD2 יצא פאטצ' דומה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם אומרים שעל עם HYPERTHREADING (ליבה אחת), שיפור של 25 אחוז, ובכפולי , מגיעים עד 75 או 85 אחוז...

יש משהו די בסיסי שאני לא מבין - אומרים שכיום מספיק מעבד 3200 בשביל המשחקים, ושמעבר לכך כרטיס המסך הוא צואר הבקבוק.

אז למה בעצם צופים שיהיה ניצול לכפולי במשחקים? מה קרה שפתאום המעבד הופך להיות צואר הבקבוק ולא כרטיס המסך ??

זה מוריד את המהירות של המעבד ואת המתח כדי לפלוט מעט חום כאשר המעבד לא בשימוש

מתי שהמעבד בשימוש הוא חוזר למהירות הרגילה שלו

הטכנולוגיה הזו עובדת טוב בכלל?

כי אם חושבים על זה, המעבד כל הזמן "מתזז" בין idle לבין load כלשהו כי כל פעולה הכי קטנה שאנחנו עושים מצריכה בעצם משאבי מעבד, לא?

אז בעצם המעבד צריך כל הזמן לעבור בין מצב "חיסכון" למצב רגיל. איכשהו נשמע לי שאפקטיביות של הפיצ'ר הזה חשודה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש משהו די בסיסי שאני לא מבין - אומרים שכיום מספיק מעבד 3200 בשביל המשחקים, ושמעבר לכך כרטיס המסך הוא צואר הבקבוק.

אז למה בעצם צופים שיהיה ניצול לכפולי ליבה במשחקים? מה קרה שפתאום המעבד הופך להיות צואר הבקבוק ולא כרטיס המסך ??

הטכנולוגיה הזו עובדת טוב בכלל?

כי אם חושבים על זה, המעבד כל הזמן "מתזז" בין idle לבין load כלשהו כי כל פעולה הכי קטנה שאנחנו עושים מצריכה בעצם משאבי מעבד, לא?

אז בעצם המעבד צריך כל הזמן לעבור בין מצב "חיסכון" למצב רגיל. איכשהו נשמע לי שאפקטיביות של הפיצ'ר הזה חשודה...

באינטל ידוע תמיד שהם מפגרים מאחורי בביצועים במשחקים, ככה ששם עוד אפשר לקבל תוספת ביצועים אחרי 3200, הפיתוח הזה הוא בשיתוף עם אינטל, ככה שיתכן ועכשיו בטכנולוגיה הזו, באינטל תגיע למגבלה בערוך עם מעבד שקול ל, או פחות טוב מ ... בגלל שלא ראיתי מבחני ביצועים של זה באחד מהאתרים הרציניים עדיין (גם לא היה לי זמן לחפש), קשה לי להגיד מה המסקנה הזו של "שיפור ביצועים" מעבר לכך.

לגבי ה COOL N QUIET, כאשר אתה פעולות קטנות, לרוב הם לא לוקחים 100% מהמשאבים של המעבד, לכן אם יש כמה כאלו קצת פה ושם, הוא לא יעלה את המכפלה בלי צורך. אך עם תעשה משהו רציני שיצטרך זאת, אז כנראה שכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...