עבור לתוכן

מתי כבר יתחילו לנצל ביצועי Dual-Core במשחקים?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

תודה לשניכם. אפשר מדריך קצרצר איך להפעיל את הפיצ'ר הזה? (חבר שלי שם אותו על disabled). אני יודע שעושים את זה דרך הביוס אבל אני לא זוכר איפה בדיוק ובפעם האחרונה שהתעסקתי עם הביוס הייתי צריך לעשות ניקוי CMOS :screwy:

פורסם

הם כתבו את זה בשת"פ עם INTEL, ככה שיש להם גם מטרה להציג את זה בצורה כזו (ושוב לא אני אמרתי, את זה, הם אמרו: http://www.idsoftware.com/ תקרא פה, בהודעה השניה שם)...

תמיד INTEL פיגרו אחרי AMD במשחקים, אז אולי עם ניצול של הליבות שמה הם מגיעים לנצילות הרבה יותר גבוהה..

פורסם

תודה לשניכם. אפשר מדריך קצרצר איך להפעיל את הפיצ'ר הזה? (חבר שלי שם אותו על disabled). אני יודע שעושים את זה דרך הביוס אבל אני לא זוכר איפה בדיוק ובפעם האחרונה שהתעסקתי עם הביוס הייתי צריך לעשות ניקוי CMOS  :screwy:

דרייברים ל Windows + הפעלת האופציה בביוס

פורסם
  • מחבר

דרייברים ל Windows + הפעלת האופציה בביוס

ובצורה מפורטת יותר..

פורסם

בצורה יותר מפורטת תעשה חיפוש כי ממש היו על זה הרבה דיונים

פורסם
  • מחבר

לא מצאתי שום דבר חוץ מת'רד אחד שלא עזר :-X

פורסם

אנריל 2007 צריך לצאת איפהשהוא בין ינואר 2006 למרץ, כאשר במנוע שלו, יעשו שימוש המון משחקים אחרים, ביניהם GEARS OF WAR, שאמור להיות משחק הדגל של ה360 עד להילו 3 שיוצא איפהשהוא בתחילת 2006, כלומר, כבר בשלושה חודשים הקרובים תוכל לראות יישומים שנהנים משני מעבדים או יותר, הבעיה היא שכל יישום רגיל היום לא משתמש בשני מעבדים פשוט מאחר ואין לו צורך, המשחקים האלו נבנים מראש לשני מעבדים מהסיבה הפשוטה שעל מעבד אחד הם יקרטעו ולא יוכלו להציג את כל האפקטים הפיזיקלים, אינטלגנציה מלכותית, ספירת גופים גבוהה וכדומה...

למשל HL2 לא ייקבל שום דבר מלעשות שימוש בשני מעבדים, אז בימקום 90 פריימים לשניה יהיה לך 130 פריימים, לא הרווחת כלום, הקטע הוא להוסיף גורמים למשחק ולשמור עליו ב90 פריימים..

ד"א , גם לCOD2 יצא פאטצ' דומה.

פורסם

הם אומרים שעל INTEL עם HYPERTHREADING (ליבה אחת), שיפור של 25 אחוז, ובכפולי ליבה, מגיעים עד 75 או 85 אחוז...

יש משהו די בסיסי שאני לא מבין - אומרים שכיום מספיק מעבד 3200 בשביל המשחקים, ושמעבר לכך כרטיס המסך הוא צואר הבקבוק.

אז למה בעצם צופים שיהיה ניצול לכפולי ליבה במשחקים? מה קרה שפתאום המעבד הופך להיות צואר הבקבוק ולא כרטיס המסך ??

זה מוריד את המהירות של המעבד ואת המתח כדי לפלוט מעט חום כאשר המעבד לא בשימוש

מתי שהמעבד בשימוש הוא חוזר למהירות הרגילה שלו

הטכנולוגיה הזו עובדת טוב בכלל?

כי אם חושבים על זה, המעבד כל הזמן "מתזז" בין idle לבין load כלשהו כי כל פעולה הכי קטנה שאנחנו עושים מצריכה בעצם משאבי מעבד, לא?

אז בעצם המעבד צריך כל הזמן לעבור בין מצב "חיסכון" למצב רגיל. איכשהו נשמע לי שאפקטיביות של הפיצ'ר הזה חשודה...

פורסם

יש משהו די בסיסי שאני לא מבין - אומרים שכיום מספיק מעבד 3200 בשביל המשחקים, ושמעבר לכך כרטיס המסך הוא צואר הבקבוק.

אז למה בעצם צופים שיהיה ניצול לכפולי ליבה במשחקים? מה קרה שפתאום המעבד הופך להיות צואר הבקבוק ולא כרטיס המסך ??

הטכנולוגיה הזו עובדת טוב בכלל?

כי אם חושבים על זה, המעבד כל הזמן "מתזז" בין idle לבין load כלשהו כי כל פעולה הכי קטנה שאנחנו עושים מצריכה בעצם משאבי מעבד, לא?

אז בעצם המעבד צריך כל הזמן לעבור בין מצב "חיסכון" למצב רגיל. איכשהו נשמע לי שאפקטיביות של הפיצ'ר הזה חשודה...

באינטל ידוע תמיד שהם מפגרים מאחורי AMD בביצועים במשחקים, ככה ששם עוד אפשר לקבל תוספת ביצועים אחרי 3200, הפיתוח הזה הוא בשיתוף עם אינטל, ככה שיתכן ועכשיו בטכנולוגיה הזו, באינטל תגיע למגבלה בערוך עם מעבד שקול ל, או פחות טוב מ AMD... בגלל שלא ראיתי מבחני ביצועים של זה באחד מהאתרים הרציניים עדיין (גם לא היה לי זמן לחפש), קשה לי להגיד מה המסקנה הזו של "שיפור ביצועים" מעבר לכך.

לגבי ה COOL N QUIET, כאשר אתה מבצע פעולות קטנות, לרוב הם לא לוקחים 100% מהמשאבים של המעבד, לכן אם יש כמה כאלו קצת פה ושם, הוא לא יעלה את המכפלה בלי צורך. אך עם תעשה משהו רציני שיצטרך זאת, אז כנראה שכן.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים