צריך המלצה על מדפסת - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה על מדפסת


ido-nava

Recommended Posts

אם אתה יכול לוותר על הפקס הייתי מאוד ממליץ על 1513 של מעולה ואיכותית, פקס תעשה דרך המחשב

אם בכל זאת אתה חייב פקס, לך על 5610 של HP

בכל מקרה רק יש להם את המדפסות הכי טובות בעולם.

ואם אתה לא רוצה משולבת, לך על 5743 מהירה כמו שד!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המדפסות של טובות כמו השירות שלהם. שהוא איום ונורא דרך אגב.

לא יודע מאיפה הבאת את השטויות האלה ש- הן המדפסות הטובות בעולם, אבל כנראה שאתה לא ממש מתעסק בתחום הזה.

בכל מקרה, המדפסות של לא שוות קנייה וזאת מכמה סיבות:

1. השירות של בארץ הוא כנראה הגרוע בעולם. מספיק לעשות חיפוש קצר בגוגל או להיכנס לארכיון של YNET כדי לראות במה מדובר - שומר נפשו ירחק.

2. עלות ראשי הדיו של HP היא מהגבוהות ביותר כיום (ביחד עם לקסמרק) שלא לדבר על המחירים של ראשי הפוטו, שאצל HP צריך לקנות בנפרד.

3. איכות ההדפסה - בטווחי מחירים זהים, מדפסות של קנון או אפסון לא רואות מדפסות של HP ממטר. האיכות המתקבלת ב-IP4000 של קנון לדוגמה, עולה עשרות מונים על איכות ההדפסה של HP במחיר זהה. אני בכלל לא מתייחס כאן לעלויות הדיו הנמוכות הרבה יותר או ליכולות הנוספות שהמדפסת מציעה כמו דופלקס וכו'.

הייתי יכול לציין פה עוד כמה סיבות אבל פשוט אין לי כוח לזה. אני מאמין שמי שמתעקש לקנות HP אז זה מגיע לו.

בהתחשב בזה שה-1513 היא גרוטאה בדיוק כמו ה-1315 וה-1215 לפניה, הייתי ממליץ ללכת על דגם של קנון כמו ה-MP150 או ה-130. אתה מקבל ביצועים טובים וגם עלויות דיו נמוכות יחסית.

בכל מקרה בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה אני כן מתעסק בתחום

ומכיר הייטב את כל הדגמים בשוק

לא דיברתי על איכות, כי מבחינת איכות הדפסת באמת שקנון הכי טובים

אבל בדבר אחד אתה מדבר שטויות, עלות הראשים.

חד משמעית, עלות הדיו בכל המדפסות זהה אם מחשבים כמה דפים מדפיסים בראש דיו בעלות X

אז יופי, ראש דיו של קנון עולה 49 ש"ח (BCI-24) אבל מדפיס 200 דפים בעוד שראש של עולה 125 ומדפיס 900 דפים (ראש שחור 56) או 450 (ראש שחור 26).

הנתונים שלי מתבססים על הוכחות היות ואני גם עובד בתחום.

חוצמזה, אולי לך היה נסיון רע עם או לאותו אדם שכתב ב YNET אבל בכל חברה יש אנשים לא מרוצים, כי מה שלא מפריע לי, מפריע למישהו אחר וזה שאחד רץ לעיתונות לא משקף חברה שלמה.

גם לי היה נסיון עם השירות של והופתעתי לטובה, היה לי מחשב כף יד IPAQ 1940 שהתקלקל, נשלח לתיקון ולאחר שחזר התקלה קרתה שוב, כפיצוי קיבלתי את ה 2410 ללא תוספת מחיר.

באיזה חברה בארץ היו מפצים אותך במתנה ששוי השוק שלה גדול ב 1000 ש"ח כמעט ממה שהיה לי?

אז... שלא יעבדו עליכם !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במדפסת שהבאת לי... אני לא יכול לשלוח פקס למישהו כאשר אני לא במחשב ?

והאם יש לה יציאה של כרטיס רשת שאני יכול לחבר לראוטר ? (בכדי שישתמש במודם של האינטרנט)

ומה אתה אומר על מדפסת זו: http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2739501 ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין שאתה עובד בתחום, כי כנראה אתה חדש.

ראש מס' 56 מדפיס 900 דף כמו שאני ביל גייטס. גם אם ניקח את העובדה שמתייחסים כאן ל-5 אחוזי כיסוי, עדיין לא תגיע למספר הזה בחיים.

ואם אתה באמת בעל ניסיון כפי שאתה טוען, לא היית משמיע את הטענה המופרכת שעלות ראשי הדיו זהה אצל כל היצרנים בהתחשב בעלויות הדיו לדף - הראשים של יקרים יותר משל יצרנים אחרים (בצורה משמעותית) ואינם מספיקים לכמות הדפים ש- מתפארת בה. לא יודע אילו הוכחות יש לך לטענתך בעניין, אבל מהניסיון שלי (ואני לא עובד במתחרה של HP) זה קישקוש מוחלט שלא תופס בשטח - וניסיוני רב.

לגבי האיכות - עצם ההודאה שלך בעובדה הזאת צריכה להרחיק אנשים מ-. אם קנון באמת מדפיסה יותר טוב ומספקת פלט ברמה הטובה ביותר, ועלות הדיו זהה (לטענתך, שים לב) אצל כל היצרנים, אז למה אתה ממליץ על הפחות מביניהם? אתה לא רואה מה אתה כותב?

לגבי השירות - אם אדם אחד היה כותב ב-YNET ובמקרה הייתי קורא את הכתבה ונמנע מ-, ניחא.

הבעיה היא שהכתבות האלה (ברבים, כי היו כמה וכמה, ולא רק ב-YNET) מלאות בתיאוריי זוועה על השירות של HP וההתעלמות המוחלטת של החברה מקהל לקוחותיה ששילמו כסף מלא בעד המוצרים שלהם, ופשוט צחקו להם בפנים. אני לא אתייחס בכלל למקרים שאני אישית נתקלתי בעבודה שלי בתחום וגם מול HP עצמם - פשוט חבל על הזמן.

העובדה שיוצאים לך משפטים כמו "מה שלא מפריע לי מפריע למישהו אחר, וזה שאחד רץ לעיתונות לא משקף חברה שלמה" מראה שאתה חובבן גמור בתחום שירות הלקוחות - אתה כאילו חושב שאנשים מחפשים ללכת לעיתונות ולעורר תשומת לב מיותרת לעצמם, אפילו שאלו כביכול בעיות פעוטות....תעשה קצת שיעורי בית ותקרא קצת על הבעיות שהחברה הזאת עושה ללקוחותיה, ואז תבין שלא מדובר בכל מיני מתלוננים סידרתיים אלא באנשים תמימים ששילמו ממיטב כספם טבין ותקילין וב-HP פשוט ציפצפו עליהם. מה אתה רוצה שאדם כזה יעשה? יישב בשקט? יגיד "בסדר" ויקנה מדפסת של HP?

משהו לסיכום:

לכתוב משפטים מפגרים כמו "אז...שלא יעבדו עליכם!" זה לא יותר מדמגוגיה זולה ונבערת שאולי מתאימה לפורומים של ילדים בכיתה ג', אבל לא לכאן.

בן אדם שמתיימר להבין בתחום לא צריך להוציא תחת ידיו משפטים כאלו, שרק מורידים מכבודו - הידע שלך (במידה ויש כזה) יכול לשכנע הרבה יותר מסיסמאות ריקות מתוכן. אני לא יודע מה הרקע שלך בדיוק, אבל מדברייך עולה שאתה יחסית חדש בתחום (אולי עובד חדש של דיפו, באג, וכו') ועוד לא ממש מכיר את הנפשות הפועלות.

בכל מקרה יום נעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את תקנה את המדפסת שהביאו לה לינק לפה, יש לי אותה (קבילתי אותה בחינם לצערי)!!!!!!

קודם כל קווים בסיסיים:

לקסמרק - לא לא ולא . ללקסמרק יש על פי הודאתה שלה תוכנות ריגול בדרייברים, וחוץ מזה יש לא זוועה.

HP - נהדר אם בא לך לשלם מעל שקל על כל דף שאתה מדפיס, אם שקל לכל דף נשמע לך מוגזם אני מציע לך להתרחק מהם.

ועוד דבר, המדפסות עם הפקס המובנה הטוב באמת עולות הרבה, בעיקר בגלל שהם פקס לכל דבר. אני מציע בחום לקנות פקס לחוד ומדפסת לחוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראש מס' 56 מדפיס 900 דף כמו שאני ביל גייטס. גם אם ניקח את העובדה שמתייחסים כאן ל-5 אחוזי כיסוי, עדיין לא תגיע למספר הזה בחיים.

שמע בחור, כל מה שנאמר כאן, מצא מפי היבואנים עצמם, אתה מוזמן להתקשר ל CMS ולשאול אם אתה לא מאמין. אני לא ממציא דברים על דעת עצמי ובטח שזה לא מעניין אותי.

העלויות של הדיו לכמות דפים באמת פחות או יותר זהה בכל המדפסות ההבדל זניח מאוד בייחוד לאדם שרוצה מדפסת לבית שבבית לא מדפיסים מעל 500 דפים בחודש אולי בשנה.

יש חברות בעולם שמתמחות בדברים מסויימים, XEROX - מדפסות לייזר, NOKIA - טלפונים, LG\SAMSUNG - מסכים, IBM - ניידים, CANON - סורקים, ובין כולן יש את שמתמחות במדפסות לשוק הבייתי. לא סתם 80% מהעולם משתמש במדפסות שלהם.

במקום להתנהג כמו ילד ולזלזל, תראה את הדברים בצורה ריאלית. לא תאמין עוד כמה יש לך ללמוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפעם באמת נשפכתי מצחוק.

למה לעזאזל אתה מאמין ליבואנים? באמת נראה לך שהם יביאו לך נתונים אמיתיים? פתטי ממש

ולמה אתה מקשר בין איכות לכמות?

רוב המוצרים המצליחים ביותר בעולם הם אלו הלא איכותיים. אתה חייב להפסיק להגן על אנשים שמנסים לנצל אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע בחור, כל מה שנאמר כאן, מצא מפי היבואנים עצמם, אתה מוזמן להתקשר ל CMS ולשאול אם אתה לא מאמין. אני לא ממציא דברים על דעת עצמי ובטח שזה לא מעניין אותי.

העלויות של הדיו לכמות דפים באמת פחות או יותר זהה בכל המדפסות ההבדל זניח מאוד בייחוד לאדם שרוצה מדפסת לבית שבבית לא מדפיסים מעל 500 דפים בחודש אולי בשנה.

יש חברות בעולם שמתמחות בדברים מסויימים, XEROX - מדפסות לייזר, NOKIA - טלפונים, LG\SAMSUNG - מסכים, IBM - ניידים, CANON - סורקים, ובין כולן יש את שמתמחות במדפסות לשוק הבייתי. לא סתם 80% מהעולם משתמש במדפסות שלהם.

במקום להתנהג כמו ילד ולזלזל, תראה את הדברים בצורה ריאלית. לא תאמין עוד כמה יש לך ללמוד.

אין לי פה ממש מקום לעשות לך בית-ספר, אבל בוא נפריך את השטויות שאמרת אחת ולתמיד - מי יודע, אולי עוד תלמד מזה משהו.

1. עצם העובדה שאתה מתייחס לנתונים ש- (או כל יצרן אחר לצורך העניין) מספקת לגבי תפוקת המדפסות שלה, כאמת לאמיתה, היא בעצמה תעודת עניות לך ולידע שלך. אז מה אם אומרת שהראש מספיק ל-900 דף? בפועל הוא בקושי מגרד חצי מזה!! שלא לדבר על המחיר שלו שעולה כל כמה חודשים.

אתה צריך להבין, שבניגוד למה שאתה חושב שאתה יודע, העלויות לא זהות אצל כל היצרנים ואפילו רחוק מזה - ומי לעזאזל קבע שבבית לא מדפיסים מעל 500 דף? אתה חושב שזה נכון כי אתה החלטת ככה? קשקשן.

2. לא רק שאתה לא מבין במדפסות, כנראה שגם הידע שלך במחשבים לא משהו - XEROX לא מתמחה רק במדפסות, לNOKIA היה גם קו של מסכי CRT, החברות SAMSUNG ו-LG מתמחות בהרבה יותר ממסכים (סמסונג - זיכרונות, LG - צורבים ומה שאתה לא רוצה), IBM כבר ממזמן לא מתעסקת בניידים (הנה למדת משהו), ואם אפשר לומר משהו על התמחות של קנון, אז זה בצילום.

הידע שלך כ"כ מחפיר, שלא ברור איך אתה עוד ממשיך וטוען ש- מתמחה במדפסות לשוק ביתי וכאילו היא מיוחדת בזה בניגוד לשאר המתחרות שלה בשוק.

HP היא לא יותר מעוד חברה בשוק המדפסות, וכיום כל אדם בעל ניסיון בתחום יוכל להגיד לך שהיא מאבדת נתח שוק בצורה קבועה בתחום הזה. אתה מוזמן לבדוק באתר של גרטנר. ועצם העובדה ש-80% (כביכול) משתמשים במדפסות שלהם לא מצביעה על איכות!!!! אתה ילד בן 5 שצריך להסביר לו את זה? לרוב האנשים גם יש אנטל בבית, אז זה אומר שזה הכי טוב? לך תעשה שיעורי בית ואז תחזור.

3. אני אגיד את זה בפעם האחרונה: אני לא יודע ממה מורכב הניסיון שלך בדיוק, אבל זה ברור לעין שאתה לא מתעסק בתחום זמן רב. אני בספק אם בן אדם שטוען ש- מתמחה בניידים, בכלל קשור היום לעולם הזה.

אני מאחל לך שתתבגר ותחכים, ושיהיה לך יום נעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב שמע בחור לפי השפה שלך ברור לי שלא גדלת עדיין

אין פה מקום להתנצחויות ולא נתקדם לשום מקום כך. אתה מנסה לנצל דברים שלא כתבתי לרעתי ואין לי כוח לשטויות האלה.

מן הסתם שאני יודע על IBM וזה לא קשור שהם נמכרו, עדיין המחשבים שלהם הם החזקים ביותר פיזית והאמינים ביותר.

לא אמשיך לקשקש אתך על הדברים האלה, לכל אחד ראייה משלו על עולם המחשבים.

יש דברים שבארץ צריך להפנים, למשל, ידוע שה XBOX טובה מה PS2, אבל למי שחי בארץ הייתי ממליץ על PS2 כי אפשר להשיג משחקים ותמיכה בכל מקום.

אז נכון, אינטל תפסו בארץ חזק יותר וכך גם . כל עוד אני מרוצה, אני לא מתלונן. אז אני לא יודע מי גרם לך עוול שהטלת וטו על החברות הגדולות בעולם.

אנשים כמוך בטח גם חשבו שאפסון הכי טובים... ותראה את אפסון היום, אפילו היבואן שלהם לא יכל להחזיק יותר ונשבר. תמשיך לחשוב ש4 מיכלי דיו נפרדים זה דבר טוב ותלך כל שבעיים לחנות לקנות ראש דיו.

תעשה סיבוב במעבדות ותראה כמה CANON I350 יושבות שם תקולות או EPSON למיניהן, כמובן גם אבל הרבה פחות.

בשורה התחתונה לכל אחד דעות שונות על עולם המחשבים, וכותב הת'רד עדיין לא יודע מה לבחור אם אתה רוצה אשמח להמשיך איתך את הדיון בפרטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תרשה לי לאחל לך יום הולדת שמח.

דבר שני - אני מזכיר לך שוב לא לכתוב דברים לא נכונים. אתה טוען שהמחשבים של IBM הם החזקים ביותר פיזית - אף על פי שאני לא מבין למה זה קשור בכלל בוא ואוכיח לך שוב שאתה טועה. המחשבים החזקים ביותר פיזית הם מחשבי ה-TOUGHBOOK של פנסוניק. עובדה, ואתה מוזמן לבדוק אותי.

לגבי אמינות יש על מה להתווכח, אבל אני מסכים לחלוטין שהמחשבים של IBM (גם בתקופה שלנובו רק ייצרה אותם) הם בין האמינים שיש. ניתן לומר שגם DELL מחזיקה במוניטין כזה.

בוא נמשיך.

אני לא מטיל וטו לא על אינטל ולא על HP - בגילך אתה כבר אמור להבין שהגורם היחיד להצלחת חברה הוא המוצר שלה ואיך היא עובדת מול הרוכשים אותו והרוכשים לעתיד. אני לא איכנס פה לדיון על אינטל מול מפני שהנושא חרוש לעייפה בפורום ולרוב האנשים פה ברור מה כדאי יותר לקנות. זה לא בגלל ששונאים את אינטל אלא בגלל שהמוצר שלה הוא פחות טוב - עובדות בשטח.

הסיפור עם הוא מעט אחר - אני לא אגיד לך של- אין מוצרים טובים, כי יש בשפע. הבעיה היא שלא רק שקיימים בשוק מוצרים טובים יותר (ולגבי מדפסות מדובר באיכות הדפסה ובעלויות שוטפות) אלא גם שהתמיכה של בארץ במוצריה לוקה מאוד. אני שמח לשמוע שהשירות שקיבלת ב- היה משביע רצון אבל תבין שאתה אחד מאנשים ספורים שקיבלו שירות כזה.

אני אוסיף ואומר לך, כי אני מכיר אישית את הנפשות הפועלות ב-HP ואפילו יצא לי לשוחח איתם על הנושא ולשמוע מה יש להם לומר. תתפלא אולי לדעת שהם עצמם הבינו שמשהו לא בסדר והחליפו את החברה שסיפקה שירותי מעבדה בשביל המוצרים שלהם - לא שזה הולך כ"כ כנראה.

אני אישית לא אטיל וטו על אף חברה סתם ככה, ואני מאמין שרוב הצרכנים נוהגים בצורה דומה.

ושוב אנחנו חוזרים לנושא הידע שלך - לא שהחזקתי כ"כ מאפסון, אבל לידיעתך היבואן המרכזי שלהם הוא חברת "קרט" (אותם חבר'ה של קנון) ולמיטב ידיעתי החברה חיה וקיימת ומוצרי אפסון נמכרים בחנויות. לא יודע על מה אתה מדבר אבל בשטח המציאות שונה.

הטענה שלך על הפרדת ראשי הדיו רק מוסיפה להודאה בבורותך - זה ברור שראשי דיו נפרדים מוזילים את עלות הדיו מול ראש אחד צבעוני. מספיק לקחת את הדוגמה של צבע אחד שאוזל בראש הצבעוני ושיש בו עדיין צורך בהדפסה (לדוגמה מישהו מדפיס הרבה באדום), ועכשיו קונים ראש חדש וזורקים את הראש הישן עם הצבעים שבהם לא נעשה שימוש. עם ראשים נפרדים זה לא קורה.

כמובן שגם מבחינת איכות ההדפסה יש יתרון ברור לראשים נפרדים מפני שפיזית השליטה על הצבע מדוייקת יותר והפלט מוכיח זאת. אתה מוזמן להדפיס תמונה בIP 4000 של קנון ואותה תמונה במדפסת של HP במחיר דומה ולהשוות את התוצאות.

ואולי תעשה אתה סיבוב במעבדות ותראה כמה אתה טועה, ואח"כ גם תלך להסתובב בפורומים של צרכנות ותבין כמה אתה טועה ומטעה.

ובוא אני אגיד לך מהי השורה התחתונה - נכון שלכל אחד יש דעות שונות על עולם המחשבים, אבל יש גם עובדות ודברים בריי קיימא שאי אפשר להתווכח איתם.

אתה אמנם מביע את דעתך וזאת זכותך אבל למרבה הצער אתה טועה, ולא בגלל שאני חושב שאתה טועה אלא פשוט בגלל שמה שאתה אומר לא מתיישב עם העובדות.

בכל מקרה שיהיה לך יום נעים וחג שמח, ואם פותח הת'רד עוד לא הבין אז שימנע מ-HP. לשיקולו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...