פורסם 2005 בדצמבר 3119 שנים אם זה בקשר ל- caustics, זה בגלל שהדלקת את זה אבל אין לך אף אובייקט שמייצר caustics.האובייקטים שבהם רצוי לסמן שייצרו caustics הם אובייקטים שקופים (זכוכית/מים/...) או מראתיים שהם לא שטוחים לגמרי (אז למשל הרגל של השולחן כן, אבל הרצפה לא)
פורסם 2005 בדצמבר 3119 שנים מחבר רגע....לסמן את ההגדרות אילומיניישן של כול אובייקט בנפרד?? זה מה שהתכוונת? (אני יכול לעשות את זה בכלל?)ולא לא סימנתי את הקאוסטיקס אני עוד כמה דקות יערוך ויעלה תמונה של מה שאני מקבל עם ההגדרות אילומיניישן
פורסם 2006 בינואר 219 שנים ב- default כל האובייקטים מקבלים global illumination (שאותו אתה מדליק גלובלית) ולא מייצרים caustics.מה שהתכוונתי, שבאובייקט של הרגל של השולחן תסמן את ה - generate caustics בטאב של mental ray ב- object properties.
פורסם 2006 בינואר 219 שנים מחבר אוקי הגעתי למסקנה שאיך שהוא משו שם באמת עקום וממש אין לי כוח לסדר את זה אני עובד עכשיו על לחדש משו שעשיתי שהתחלתי ללמוד מקס וזה אמור לצאת יותר.........ישר אוקי אחרי כול ההגדרות צללים שעדיין עושות לי קצת בעיות זה מה שהגעתי אליו תגובות והערות יתקבלו בברכה תהנו
פורסם 2006 בינואר 219 שנים ^^^ יפה למה המנורה לא דלוקה ויש אור על הריצפה? למה הכל זוהר כזה? זה לא מציאותי...(אבל דיי יפה... ) למה התמונות עם ALIASING?
פורסם 2006 בינואר 219 שנים אוקיי, תדליק את final gather (זה יפתור את בעיית ה"עננים")זוית הראיה עכשיו היא מציאותית.נראה כאילו מקור האור נמצא בפינת החדר ולא באמצע.כדי שהמנורה עצמה תזהר, אתה יכול להוסיף בצורה מלאכותית בתור אפקט של ה- renderer (אני לא בטוח ש- mental ray תןמך בזה) או ב- video post.
פורסם 2006 בינואר 219 שנים מחבר זהו זה בידיוק הייתה השאלה שלי איך אני עושה אפקט של סינוור מהמנורות הבנתי חלקית את מה שכתבת לי אם אתה יכול בבקשה לפרט יותר תודה על התוגובות אני שמח שאתם נהנים עריכה: ניראה לי הבנתי אני ינסה לעשות יעלה את מה שיצא אוקיי עשיתי לייט גלוו בוידאו פוסט ושאני מרנדר הוא כותב לי אררור שיש לו בעיה עם 100000 פוטונס על בערך כול חצי אחוז (את האפקט שמתי על כדורים שהכנסתי לתוך המנורות...)
פורסם 2006 בינואר 319 שנים מחבר RCGI 0.2 error 361053: no photons stored after emitting 1000000 photons (canceling emission job)RCGI 0.2 warn 362004: no photons stored after emitting 10000 photonsok so i googled the error and found out that i need to decrease the amount of photons so i decreased the number of photons in the "average Gi photons per light" till i got to 10 photons average (instead of 10000) and it still errored me any 12.5 % of the process
פורסם 2006 בינואר 319 שנים יכול להיות שהדלקת caustics אבל לא סימנת אף אובייקט בתור generate caustics?אני לא מכיר את mental ray מספיק טוב כדי להכיר את כל הקריזות שלו. אם שיחקת הרבה ב- settings שלו, אולי כדאי שתחזור לאחד ה- presets הסטנדרטיים שלו, ותראה אם זה עדיין קורה.
פורסם 2006 בינואר 319 שנים מחבר לא שיחקתי הרבה בכלל ולא הדלקתי את הקאוסטיקס חוץ ממה שאמרת לי להדליק בגרל של השולחן.. אם אפשר לשאול עם מה אתה עובד? אוקייייייייייייייי סיכום!: אז ככה שמחתי מאוד לקבל את התגובות והעזרה שלכם ושוב תודה לבומרנג היקר (אגב אחי מה השם שלך?) על כול העזרה (ואתם יודעים שהייתה הרבה עזרה) החלטתי לסיים את הפרוייקט ככה מ2 סיבות 1. נמאס ליייייייייי ות'אמת עכשיו שחזרנו לבצפר אין לי ממש זמן להתחיל לעשות חיפושים בגוגל לאיך אני פותר כול מיני שטויות של הMR 2. אני כרגע במעבר לV-RAY ושם הדברים שונים אז חבל סתם להשקיע את כול המאמץ הזה כשבסצנה הבאה אני בכלל לא יעבוד עם MR בנתיים אני עובד על שיפור של משו אחר שהתחלתי מזמן שזה החדר שלי הוא מתקדם ממש ממש לא רע ואני עוד כמה ימים בתקווה יעלה תמונות אם אתם רוצים תמונות בנתיים תגידו ואני יפתח ת'ראד פרוייקט עוד היום (אני מקווה מקסימום מחר) עם התמונות (ויש כמה תמונות יפות בנתיים) את הפרוייקט של החדר שלי אני מקווה לסיים בV-RAY ונקווה שיצא יותר יפה מזה עכשיו ככה את הסצנה הזאת אני מגדיר כהצלחה כי אני מרוצה מהתוצאה ולמדתי ממה המוןןןן על מידול ועל SHADOWS (שעל זה בכלל לא ידעתי כלום) בנתיים תודה לכולם על העזרה ולילה טוב לכם עידו.
פורסם 2006 בינואר 419 שנים האמת - בזמן האחרון התחלתי ללמוד מאיה בצורה מסודרת יחסית (קורס).אני לא יודע מה המטרות שלך בלימוד 3D, אבל בהנחה שזה לא עיצוב פנים, הייתי ממליץ לך ללמוד ולהתנסות עוד קצת ב- modelling לפני שאתה מתחיל להתעמק ב- rendering.אם אתה בכל זאת מתעניין ברינדור, כדאי שתקרא קצת חומר תיאורטי בנושא (shading, פרספקטיבה, radiosity, photon mapping, raytracing).הנה מקום עם כמה מצגות. הן באנגלית, ובשביל חלק מהן צריך קצת רקע מתמטי (זה חומר מקורס CG באוניברסיטה העברית)
פורסם 2006 בינואר 419 שנים מחבר זה חומר מקורס CG באוניברסיטה העברית יש קורסים של CG בעיברית!? נחמד ביותר!! חח רק חבל שאני לא מתכנן ללמוד בארץ ות'אמת אני גם לא חושב שאני ילמד 3D כאילו אני לא רע בזה אבל אני מעדיף ללמוד משו אחר אולי בתור מקצוע שני\שלישי משו בכול מיקרה תודה אני יסתכל קצת מחר השם המלא של MAX זה 3ds (studio) max גירסא אחרונה: 8 (אני עובד עם 7)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.