פורסם 2005 בדצמבר 2019 שנים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3187292,00.htmlאני ומס' שרוטים נוספים מפורום תחב"צ של תפוז כבר טענו ממזמן... ברגע שיגיע החורף, הרכבות לא יתמודדו עם העליה לירושלים.והרי לפניכם מדוע :א. לאורך המסילה ממוקמות מזרקות שמן, אשר משמנות את גלגלי הרכבות ואת המסילה - הדבר מסייע בשיכוך המכות שנתנות למסילה ולחוגוני הקרונות בשעת ביצוע העקומות.ב. הרכבות שעולות לירושלים הן למעשה קרונועי IC-3, אשר משקלם קל מאוד בהשוואה לרכבת נוסעים גרורת קטר רגילה.מאחר והמסילות משומנות ועם בואו של הגשם הן גם רטובות, ברגע שהרכבת נעצרה בתחנה או עצרה למפגש, היא התקשתה "לזנק" ולהמשיך בנסיעה (בשל המשקל הכללי הקל ורטיבות/שמנוניות המסילה). הרכבת פשוט "מפרפרת" במקום.ככל הנראה שבתקופת החורף רכבת ישראל תיאלץ להשתמש בתצורת רכבת גרורת הקטר היחידה שמתאימה (אם כי הכי פחות פרקטית, גם לרכבת ישראל וגם לנוסעים) - קרונות יגוסלביים עם צמד קטרי G12 או קטר בודד.החסרון העיקרי - זמן נסיעה ארוך יותר.
פורסם 2005 בדצמבר 2019 שנים מחבר פףף... הרבה דיבורים, מעט מעשים. ייקח לזה זמן.או שיבטלו את הקו הכ"כ לא רווחי הזה, או שפשוט ישנו את התצורה לרכבות גרורות קטר וזמן הנסיעה יתארך מ 84-90 דקות לכעד 120 דקות.למי שלא יודע, A1 זהו התוואי הישיר לירושלים, המבטיח זמן נסיעה של 30 דקות מת"א לירושלים, פייט רציני לאגד. אבל עד שהוא ייושם...
פורסם 2005 בדצמבר 2019 שנים הם בחיים לא יסגרו את הקו הזה אחרי המחלוקת הציבורית שהייתה על השיפוץ שלו מלכתחילה...הם לא ממש קרובים לפתיחת קו מודיעין?
פורסם 2005 בדצמבר 2019 שנים אני עדיין לא מבין איך הם לא סוגרים את הקו הזה לירושלים - אין כמעט נוסעים, עלות ההפעלה היא עצומה (בעיקר בזכות החוגונים הסדוקים שצריך להחליף) וזמן הנסיעה דומה לזה של אוטובוס.
פורסם 2005 בדצמבר 2019 שנים מחבר זמן הנסיעה גרוע בהרבה מזה של אוטובוס (50 דקות בלבד).וסגירת הקו היא למעשה התרחיש הגרוע ביותר... בספק אם זה יקרה. הם יצטרכו למצוא פתרון, בין אם זה להמיר את קרונועי ה IC-3 לרכבות "רוכנות" (טילטינג) או לשנות את התצורה לאיטית ומבטיחה יותר.למזלינו הפעם זה הסתיים ברכבת שמפרפרת על המסילה. מה היה קורה אילו הרכבת היתה צריכה לבצע בלימת חירום על מסילה שמנונית?
פורסם 2005 בדצמבר 2019 שנים לא הבנתי למה יש בעיה לסגור את הקו כאשר ממילא הוא היה סגור לפני ולא היו נזקים רבים.
פורסם 2005 בדצמבר 2019 שנים מחבר יש על הנושא אינסוף מחלוקות בהנהלת הרכבת. פשוט קזינו כל מה שהולך עם הקו הזה.
פורסם 2005 בדצמבר 2019 שנים לפי מה שאני הבנתי, הקו המשופץ אמור להיות "פרברי", כלומר לאפשר גישה לרכבת גם לתושבי בית שמש וכו, כאשר הקו החדש אמור באמת להיות קו לירושליים (ולא קו לליד ירושלים... כי בלאו הכי, ממלחה צריך עוד אוטובוס).אגב, התואי של הרכבת הקלה בירושליים - איפה אפשר למצוא אותו? הוא מגיע למלחה?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.