אזהרה למי שמתכנן לקנות HDD של IBM - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אזהרה למי שמתכנן לקנות HDD של IBM


Moooshe

Recommended Posts

(נסיון שני... אתמול כשסיימתי לכתוב את ההודעה הזאת, האתר נפל)

מעבר לעובדה שרוב המחשבים שיש לנו ביחידה שאני משרת בה הם של ואנחנו מחליפים HDD-ים בקצב היסטרי, הייתה לי גם חוויה אישית לא נעימה איתם.

יש לי HDD של מסדרת ה- Deskstar 20GB. יום אחד, אני חש איטיות מטורפת בעבודה עם המחשב. החלטתי לעשות restart בריא כדי לאפס אותו על עצמו, ומה שקיבלתי היתה שגיאת "I/O ERROR: Unable To Read From Disk", כשהמחשב אמור לחפש boot record עליו. מיד הפעלתי את המחשב מ-HDD אחר וניסיתי לגשת אליו. למחיצה של ה-15 ג'יגה (שמכילה את כל המשחקים והשטויות והדברים הלא חשובים) הצלחתי לגשת בלי בעיה, אבל המחיצה של ה-5 ג'יגה, שמפורמטת ב-FAT32 ומחזיקה את מעה"פ שלי, את המסמכים, את ה-PST, אתרים שבניתי ושאר קבצים חשובים מאוד ה-windows בכלל לא מזהה. אחרי שימוש בכמה תוכנות שחזור שונות, GetDataBack For FAT עשתה את העבודה כמו שצריך, ומעבר ללשחזר לי את רוב הקבצים האבודים גם הסבירה לי שה-FAT שלי נהרס לחלוטין.

הלכתי עם הכונן הדפוק לפלונטר, וכשהגעתי למעבדה שלהם הטכנאי ידע מה הבעיה עוד לפני שסיפרתי לו!!! הוא חייך אלי בהבנה ולקח את ה-HDD. כאן חשוב לציין שתיקון והחלפת ה-HDDs מתבצעים אצל היבואן של ושפלונטר רק מתווכים. אחרי חודש וחצי הלכתי לקבל את הכונן שחזר מהיבואן. הכונן שקיבלתי הפעם החזיק מעמד בדיוק 24 שעות אחרי שהתקנתי עליו מעה"פ, לפני שהוא מת לי בדיוק באותה צורה (רק שהפעם הוא היה ב-NTFS ורוב ה-MFTs נהרסו). עכשיו אני עדיין מחכה לכונן אחר שאני אקבל מהיבואן, כדי לראות מה הסיפור שלהם.

אני חייב להדגיש שוירוס זה לא יכול להיות. תמיד יש לי NAV2002 מעודכן, ובפעם השניה ה-HDD בכלל לא היה מחובר לשאר, כך שלא היה לוירוס מאיפה להגיע. אני עובד עכשיו חודשיים על HDD אחר, שאם היה לי וירוס בטח גם היה מת.

בקיצור, שמעתי הרבה דברים רעים על כל סדרת ה-deskstar. היה לי בעבר גם כונן 1.7 של שכל הסדרה שלו הוכרזה כדפוקה (וזה אחרי שנגמרה לי האחריות וזה לא עניין את אף אחד). בקיצור: אני לא קונה יותר IBM בחיים.

-------------

שכחתי לציין: לשחזור NTFS, אחת התוכנות הכי טובות היתה File Scavenger והכי טובה- ללא ספק R-Studio עשתה את העבודה בצורה מדהימה!!! (וניסיתי בסביבות ה-10 תוכנות שונות). כמובן שמדובר כאן על שחזור במקרה של מחיקת או הריסת ה-MFTs, לשחזור במקרה אחר יכול להיות שתוכנות אחרות יפליאו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אומרים את זה כאן? אהה נזכרתי....ברוך הבא למועדון :bash:

גם לי היה דיסק של שפשוט החזיק לי חצי שנה ומת לי בלי שום הודעה מוקדמת

שקניתי אותו היית שמח מייד עשיתי מחיצות התקנתי מערכת הפעה והייתי שמח עד הגג

אבל אחריי שלושה חודשים לערך הוא התחיל לזייף....המחשב פתאום לא זז אז דיברתי עם הטכנאי שלי והוא המליץ לי לפרמט את מערכרת ההפעלה...עשיתי מה שהוא אמר והבעייה הזאת נפתרה זמנית ואז שהיא חזרה התחלתי לשמוע דפיקות מהHDD ושוב פעם המחשב עבד לאט וזה היה בשביל סימן שהוא עומד למות אז שמרתי את כל החומר שחשוב לי על דיסק אחר שהיה ברשותי...ואחריי שבועיים לערך יום אחד אני בא מהבי"ס מדליק את המחשב הוא לא מזהה את הדיסק אז סגרתי את המחשב העפתי את הכונן המסריח הזה לטכנאי שלי ובאותה נשימה הודעתי לו שאני לא מכניס יותר למחשב שלי :AR15: ואז הוא הציע לי (אחריי קצת ויכוחים) תמורת 250 ש"ח ברקודה 4 60 GB

קפצתי על המציאה ואני מרוצה ממה שעשיתי :bigok:

עריכה- תנסה להוציא מפלונטר דיסק אחר (של חברה אחרת) כי אם יהיה לך אחר אז אתה פשוט גם אותו תחליף ותחליף גם את זה שיבוא אחריו ככה עד שתיגמר לך האחריות ואז אתה תצטרך לקנות אחד חדש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זיגזג ומנימייזר

אל תדאגו, אתם מכירים את המשפט:כל כלב בא יומו?

אל תדאגו גם מה שיש לכם יתפגר בסופו של דבר רק אני מקוווה בשבילכם שזה יקרה בתוך תקופת האחריות!

אמרתי שעברה יותר משנה לא ?

לייתר ביטחון שמתי מולו ומול המקסטור מאוור 80 מ"מ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זיגזג ומנימייזר

אל תדאגו, אתם מכירים את המשפט:כל כלב בא יומו?

אל תדאגו גם מה שיש לכם יתפגר בסופו של דבר רק אני מקוווה בשבילכם שזה יקרה בתוך תקופת האחריות!

אמרתי שעברה יותר משנה לא ?

לייתר ביטחון שמתי מולו ומול המקסטור מאוור 80 מ"מ...

נו אז מה עם עברה שנה לפי מה שאני יודע יש 3 שנים אחריות לא?

וטוב מאוד ששמת 80 מ"מ מול הדיסקים לפחות לשמור על המסקטור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...