פורסם 2002 באוגוסט 2423 שנים בהרבה משחקים אני רואה את האופציה לבחור בין הפילטרים באפשרויות של הכרטיס מסך! מה ההבדל בינהם ומה המטרה שלהם?תודה 8)
פורסם 2002 באוגוסט 2423 שנים האופציה Trilinear מציגה גרפיקה הרבה יותר טובה מ Bilinear, אך כמובן מאמצת יותר את הכרטיס מסך.
פורסם 2002 באוגוסט 2423 שנים מחבר תודה אחי עזרת לי מאוד, והאם זה משמעותי ההבדל בין הפילטרים? (למשל 20% יותר מהיר)
פורסם 2002 באוגוסט 2423 שנים קצת מבוא: במתמטיקה קיימת משוואה מסויימת שמבצעת פעולה שנקראת Linear Interpolation. כאשר מבצעים פעולה זו על מערך דו ממדי קוראים לפעולה Bilinear Interpolation. (Bi - 2). במקראה שלנו, המערך הדו ממדי הוא טקסטורה. תפקידה של פעולה זו היא הגדלה של תמונות מבלי ליצור אפקט של פיקסליזציה (כמו בדום 1/2). טקסטורות מועלות למאיצים הגרפיים בגודלן המקורי ובגרסאות קטנות יותר שלהן. כאשר גופים נמצאים במרחק גדול מהצופה משתמש המאיץ בגרסאות הקטנות של טקסטורות. כאשר מבצעים פעולת Bilinear Interpolation על טקסטורות בגדלים שונים מצקבלים "קווים" שהם בעצם קווי הפרדה בין גרסאות שונות של אותה טקסטורה. ה-Trilinar Interpolation מוסיפה ממד שלישי לפעולה. הממד השלישי הוא בעצם ערבול בין שתי גרסאות "סמוכות". פעולה זו נועדה להעלים את פסי ההפרדה, ובכך משפרת את איכות התמונה. דוגמאות: Bilinear: Trilinear: שימו לב לטקסטורה של הדשא. התופעה הכי בולטת שם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.