Ipod 20GB 3th Gen - יד שניה? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Ipod 20GB 3th Gen - יד שניה?


Tall-Guy

Recommended Posts

אז ככה, הדיסקמן שלי שבק חיים לחלוטין לפני כמה ימיים והחלטתי להתקדם לנגן אמיתי.

בהתחלה מצאתי נגד Flash נחמד של (IFP795 Iriver ) והייתי בטוח שאני מתכוון ללכת עליו (כ 650 ש"ח), אולם כמה ימיים לפני הקנה חבר הציע לי הצעה מפתה -

Ipod 20GB 3th Gen ב 100$ יד שניה, זאת אומרת 470 שקלים. (ועוד Case פלסטיק שקוף)

החבר הוא חבר קרוב מאוד, ואני יודע שהוא לא נזק, אז אולי חוץ מכפתורים שהשתמשו בהם הרבה אני לא חושב שהוא הרוס בצורה כולשהי. הוא נקנה לפני שנה בדיוק.

כמה שאלות שאני ישמח שתענו לי אליהם -

1) האם כדאי לקנות אותו בכלל, או ללכת על דגם אחר (עדיף שזה לא יהיה יותר מ 700 שח).

2) האם יש לשימוש מרובה סימני לוואי? כמו לדוגמא בטריה שהחיים שלא מתקצרים וכו'?

3) מהי איכות הצליל יחסית לנגנים אחרים ברמה?

4) כל השירים על המחשב שלי הם ב Ogg Vorbis, מאחר ואני מקודד אותם ישר מהדיסק לפורמט הזה. האם ניתן להעלות קבצים של Ogg למכשיר, או שאני צריך להעביר את כולם ל (קצת עבודה..)

5) מה ההבדלים בין Gen 3 ל gen 4 החדש יותר?

6) האם קיים בשוק Remote Control למכשיר כמו שיש ברוב מכשירי ה Flash? שאני יוכל לשלוט את המכשיר שהוא דחוף עמוק בתיק... ואם כן, איפה ניתן לקנות בארץ בזול?

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) האם כדאי לקנות אותו בכלל, או ללכת על דגם אחר (עדיף שזה לא יהיה יותר מ 700 שח). אם אתה רוצה הרבה נפח במחיר שלא יותר מ1000, הוא נהדר, אתה יכול לחפש גם אי ריבר 120 שיכול להיות יותר טוב (יד שנייה)

2) האם יש לשימוש מרובה סימני לוואי? כמו לדוגמא בטריה שהחיים שלא מתקצרים וכו'? אכן הבטרייה יכולה להיות בעיה, אך אפשר לקנות חדשה, לא נורא.

3) מהי איכות הצליל יחסית לנגנים אחרים ברמה? האמת שהרבה אנשים טוענים שהאיכות של איפוד נחותה משל איריבר, אי אודיו, סמסונג, סוני ושוט, אני שמעתי בכל הנגנים ואני יכול להעיד שצריכים להיות מאוד פריקים של בשביל להרגיש את זה.

4) כל השירים על המחשב שלי הם ב Ogg Vorbis, מאחר ואני מקודד אותם ישר מהדיסק לפורמט הזה. האם ניתן להעלות קבצים של Ogg למכשיר, או שאני צריך להעביר את כולם ל (קצת עבודה..) אני כמעט בטוח ב100 אחוז שתצתרך לקודד

5) מה ההבדלים בין Gen 3 ל gen 4 החדש יותר?

6) האם קיים בשוק Remote Control למכשיר כמו שיש ברוב מכשירי ה Flash? שאני יוכל לשלוט את המכשיר שהוא דחוף עמוק בתיק... ואם כן, איפה ניתן לקנות בארץ בזול? קיים, אך כמו כל המוצרים לאיפוד, המחיר בשמיים.

תודה :)בבקשה, אגב, יש ביקורת למכשיר הזה באתר פה, אבל רק שתדע שהביקורת ישנה ומאז הסטנדרטים של הנגנים עלו (כבר יש נגנים עם 50 שעות ..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התגובה המהירה :)

שנית, כמה תשובות ושאלות נוסופות -

1) אי ריבר 120 יד שניה? הבעיה היא שאין לי ממש זמינות לדבר כזה. אני לא יודע מי מוכר, ואני לא מכיר את המוכר עצמו, בניגוד ל שאני יודע שזה חבר שבוודאות מספק לי במיידי ולא דופק אותי.

3) פריקים של סאונד? אני מוזקאי, ניגנתי מרבית החיים שלי, סאונד איכותי מאוד חשוב לי, אולם אני לא מסתובב עם כל היום על האוזנים, האם אני ירגיש שינוי מהותי באיכות? כן חשוב לי שישמעו טוב.

4) חבל, Ogg Vorbis הוא אחלה קידוד.

האם תוכל להגיד לי היכן בדיוק הביקורת? חיפשתי ולא ממש מצאתי.

האם יש בכלל טעם לדבר על איכות שמע ודברים כאלה במחיר שאני מבקש? (לא יותר מ 700) או שכל מכשיר ישמע יחסית ממוצע ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...