עבור לתוכן

OpenGL 2.0

Featured Replies

פורסם

אם זיכרוני אינו מטעה אותי (כמו כל היום משום מה...), המנוע הגראפי של DOOM III אשר הוא המנוע הגראפי הבא של כל המשחקים הוא יהיה OpenGL 1.4, נכון?

אז מיקרוסופט מתחילים לאבד את שהוק :)

(אם מה שכתבתי פה זה שטויות תתעלמו, אני יותר מידי מעופף היום)

פורסם

מצד שני גם כל מנועי quake היו openGL, אפילו קוויק1 יצא אחר כך בגרסת ג'י.אל .

וזה לא עזר הרבה, למרות העובדה שהרבה מהמשחקים על מנועים אלו פעלו גם בלינוקס.

פורסם
  • מחבר

הדיון הוא לא ממש על ההסטוריה של OpenGL, אתם יודעים 8)

בכל מקרה, לדעתי קארמק משתמש ב-OpenGL רק כדי שהוא יוכל לעשות שימוש בחומרה חדשה שהוא מקבל מהרגע שהוא מקבל אותה (במקום לחכות לגרסת ה-DirectX המתאימה לחומרה).

פורסם
  • מחבר

שאלה קטנה: בתור מישהו שמתעסק עם OpenGL, יש לי ידע די מעמיק בנושא התלת מימד, ואיך זה עובד. מי היה רוצה שאני אכתוב איזה מאמר על זה?

פורסם

אני :)

פורסם

אני :)

פורסם
  • מחבר

יש עוד?

פורסם

כולם, קדימה לעבודה ;)

פורסם
  • מחבר

אתה עוקב אחרי או משהו?

פורסם

מי צריך אותך בכלל? ;D

פורסם

אני

רק אל תעשה לי אותו ברמה של מתכנת גראפי......

שנבין משהו מה? ;)

פורסם

גם אני ישמח לקרוא את המאמר :)

פורסם

גם אני אשמח להיתעדכן

אררר...לקחו לי את הספר על הopenGL שלי לפני שנה!!

שכחתי כבר הכול.

פורסם
  • מחבר

אוקי חבר'ה, הייתה פה סטייה קלה מנושא הדיון. שאלתי פה כמה שאלות בהודעות בעמודים הקודמים ולא ראיתי הבעות דעה עליהן.

תדפדפו קצת אחורה ותגיבו. לדעתי זה נושא די מעניין שלא מקבל מספיק תשומת לב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים