פורסם 2002 באוגוסט 1523 שנים אם זיכרוני אינו מטעה אותי (כמו כל היום משום מה...), המנוע הגראפי של DOOM III אשר הוא המנוע הגראפי הבא של כל המשחקים הוא יהיה OpenGL 1.4, נכון? אז מיקרוסופט מתחילים לאבד את שהוק (אם מה שכתבתי פה זה שטויות תתעלמו, אני יותר מידי מעופף היום)
פורסם 2002 באוגוסט 1523 שנים מצד שני גם כל מנועי quake היו openGL, אפילו קוויק1 יצא אחר כך בגרסת ג'י.אל . וזה לא עזר הרבה, למרות העובדה שהרבה מהמשחקים על מנועים אלו פעלו גם בלינוקס.
פורסם 2002 באוגוסט 1523 שנים מחבר הדיון הוא לא ממש על ההסטוריה של OpenGL, אתם יודעים 8)בכל מקרה, לדעתי קארמק משתמש ב-OpenGL רק כדי שהוא יוכל לעשות שימוש בחומרה חדשה שהוא מקבל מהרגע שהוא מקבל אותה (במקום לחכות לגרסת ה-DirectX המתאימה לחומרה).
פורסם 2002 באוגוסט 1523 שנים מחבר שאלה קטנה: בתור מישהו שמתעסק עם OpenGL, יש לי ידע די מעמיק בנושא התלת מימד, ואיך זה עובד. מי היה רוצה שאני אכתוב איזה מאמר על זה?
פורסם 2002 באוגוסט 1623 שנים גם אני אשמח להיתעדכןאררר...לקחו לי את הספר על הopenGL שלי לפני שנה!!שכחתי כבר הכול.
פורסם 2002 באוגוסט 1823 שנים מחבר אוקי חבר'ה, הייתה פה סטייה קלה מנושא הדיון. שאלתי פה כמה שאלות בהודעות בעמודים הקודמים ולא ראיתי הבעות דעה עליהן. תדפדפו קצת אחורה ותגיבו. לדעתי זה נושא די מעניין שלא מקבל מספיק תשומת לב.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.