עבור לתוכן

טקסטרות "נחתכות" במשחק!

Featured Replies

פורסם

חבר'ה, אם אין לכן תשובה טובה ומדוייקת - אל תגיבו.

לתופעה הזאת קוראים Z-Fighting. היא מתרחשת כאשר ה-Z-Buffer לא מספיק מדוייק בשביל לבצע בדיקות עומק של פיקסלים. כתוצאה מכך, יש פיקסלים שמצויירים גם אם הם "אמורים" להיפסל בבדיקה הזאת. הבעיה היא, לדעתי, שה-ZBuffer הוא ברמה של 16 ביט באותם משחקים, ולכן הוא לא מספיק מדוייק. אני די בטוח שיש אפשרות בדרייברים של ATI שנקראת Force 24-bit Z buffer או משהו כזה (לא יודע, אין לי כרטיס של ATI). אם לא תמצא משהו כזה באפשרויות של הדרייברים, תשיג תוכנת Tweaking. שם בטוח יהיה משהו כזה.

יש משחקים, כמו Serious Sam ו-MDK2 שהבעייה מתרחשת בהם בכל מקרה בכל הכרטיסים עם כל סוגי ה-ZBuffer.

  • תגובות 34
  • צפיות 3.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

חבר'ה, אם אין לכן תשובה טובה ומדוייקת - אל תגיבו.

לתופעה הזאת קוראים Z-Fighting. היא מתרחשת כאשר ה-Z-Buffer לא מספיק מדוייק בשביל לבצע בדיקות עומק של פיקסלים. כתוצאה מכך, יש פיקסלים שמצויירים גם אם הם "אמורים" להיפסל בבדיקה הזאת. הבעיה היא, לדעתי, שה-ZBuffer הוא ברמה של 16 ביט באותם משחקים, ולכן הוא לא מספיק מדוייק. אני די בטוח שיש אפשרות בדרייברים של ATI שנקראת Force 24-bit Z buffer או משהו כזה (לא יודע, אין לי כרטיס של ATI). אם לא תמצא משהו כזה באפשרויות של הדרייברים, תשיג תוכנת Tweaking. שם בטוח יהיה משהו כזה.

יש משחקים, כמו Serious Sam ו-MDK2 שהבעייה מתרחשת בהם בכל מקרה בכל הכרטיסים עם כל סוגי ה-ZBuffer.

WOW אף פעם לא חשבתי שזה בגלל הZBUFFER! ואבל אני אוציא את זה ונראה, והאם יש עוד דברים שכידאי להוציא בשביל שהגרפיקה תשתפר? תמליצו לי בבקשה...

%E1%E6%E5%EF1%2EJPG

%E1%E6%E5%EF2%2EJPG

פורסם

אז זה עזר?

בכל מקרה, נתקלתי בבעיות כאלה הרבה כשתיכנתתי תוכנות OpenGL ולא הגדרתי בהן את ה-Z טוב.

פורסם

כידאי להוריד גם את התמיכה בW בפר? מה זה בגלל?

פורסם

W-Buffer מאחסן ערכים של z בחזקת 1- לכל פיקסל. יש משחקים שצריכים את זה, תשאיר אותו.

פורסם

W-Buffer מאחסן ערכים של z בחזקת 1- לכל פיקסל. יש משחקים שצריכים את זה, תשאיר אותו.

וזה לא מוריד את האיכות כמו ZBUFFER?

פורסם

תכוון במשחק עצמו שיהיה הכל על 32bit , בקיצור תנסה אפשרויות שונות במשחק ...

כמו במשחק ספיידרמן ששמים על 16bit אז הבניין הרחוק ממך כזה ניחתך אבל על 32bit הכל עובד טוב ...

או תכוון visabelty או מקסימום דיטיילס .......

פורסם

תכוון במשחק עצמו שיהיה הכל על 32bit , בקיצור תנסה אפשרויות שונות במשחק ...

כמו במשחק ספיידרמן ששמים על 16bit אז הבניין הרחוק ממך כזה ניחתך אבל על 32bit הכל עובד טוב ...

או תכוון visabelty או מקסימום דיטיילס .......

זה מה שאני תמיד עושה! הרי בשביל מה המחשב שלי? לא בשביל היופי...

פורסם

הבחור בכל מקרה נתן קצת מאוד פרטים...

לתופעה הזאת קוראים Z-Fighting. היא מתרחשת כאשר ה-Z-Buffer לא מספיק מדוייק בשביל לבצע בדיקות עומק של פיקסלים.

אני די בטוח שיש אפשרות בדרייברים של ATI שנקראת Force 24-bit Z buffer

=

בדקת אם הוא בכלל הגדיר נכון את הדריברים ?

פורסם

איזה לשים?

אני רוצה איכות הכי טובה!

zbuffer%2EJPG

פורסם

32;24;16

פורסם

אוף זה לא עובד!

הינה תמונה, שים לב לטקסטרה ששברה את הקיר הזה...

בבקשה עוד הצעות אני נואש! (מצטער על הגודל הענקי של התמונה, הרווליציה כמו תמיד... ענקית!) :saint: :AR15:

untitled%2EJPG

פורסם

איזה משחק זה?

אולי אפשר לסדר את ה-ZBuffer במשחק.

הרי בסופו של דבר, המשחק בוחר איזה ZBuffer הוא לוקח (16, 24, 32).

פורסם

זה משחק MOHAA, ולא מצאתי שם אפשרות...

ועוד בעיות יש לי עם RTCW SOF2, ועוד אני לא זוכר...

פורסם

מוזר מאוד זה באמת בעיה של הראידון אצלי המשחק עלה אומנם מכוער מאוד אבל בלי קווים כאלה...

אוליי תנסה להוריד את כל האפקטים תבדוק אוליי זה יעזור?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים