פורסם 2002 באוגוסט 1223 שנים חבר'ה, אם אין לכן תשובה טובה ומדוייקת - אל תגיבו.לתופעה הזאת קוראים Z-Fighting. היא מתרחשת כאשר ה-Z-Buffer לא מספיק מדוייק בשביל לבצע בדיקות עומק של פיקסלים. כתוצאה מכך, יש פיקסלים שמצויירים גם אם הם "אמורים" להיפסל בבדיקה הזאת. הבעיה היא, לדעתי, שה-ZBuffer הוא ברמה של 16 ביט באותם משחקים, ולכן הוא לא מספיק מדוייק. אני די בטוח שיש אפשרות בדרייברים של ATI שנקראת Force 24-bit Z buffer או משהו כזה (לא יודע, אין לי כרטיס של ATI). אם לא תמצא משהו כזה באפשרויות של הדרייברים, תשיג תוכנת Tweaking. שם בטוח יהיה משהו כזה.יש משחקים, כמו Serious Sam ו-MDK2 שהבעייה מתרחשת בהם בכל מקרה בכל הכרטיסים עם כל סוגי ה-ZBuffer.
פורסם 2002 באוגוסט 1223 שנים חבר'ה, אם אין לכן תשובה טובה ומדוייקת - אל תגיבו. לתופעה הזאת קוראים Z-Fighting. היא מתרחשת כאשר ה-Z-Buffer לא מספיק מדוייק בשביל לבצע בדיקות עומק של פיקסלים. כתוצאה מכך, יש פיקסלים שמצויירים גם אם הם "אמורים" להיפסל בבדיקה הזאת. הבעיה היא, לדעתי, שה-ZBuffer הוא ברמה של 16 ביט באותם משחקים, ולכן הוא לא מספיק מדוייק. אני די בטוח שיש אפשרות בדרייברים של ATI שנקראת Force 24-bit Z buffer או משהו כזה (לא יודע, אין לי כרטיס של ATI). אם לא תמצא משהו כזה באפשרויות של הדרייברים, תשיג תוכנת Tweaking. שם בטוח יהיה משהו כזה. יש משחקים, כמו Serious Sam ו-MDK2 שהבעייה מתרחשת בהם בכל מקרה בכל הכרטיסים עם כל סוגי ה-ZBuffer. WOW אף פעם לא חשבתי שזה בגלל הZBUFFER! ואבל אני אוציא את זה ונראה, והאם יש עוד דברים שכידאי להוציא בשביל שהגרפיקה תשתפר? תמליצו לי בבקשה...
פורסם 2002 באוגוסט 1223 שנים אז זה עזר?בכל מקרה, נתקלתי בבעיות כאלה הרבה כשתיכנתתי תוכנות OpenGL ולא הגדרתי בהן את ה-Z טוב.
פורסם 2002 באוגוסט 1223 שנים W-Buffer מאחסן ערכים של z בחזקת 1- לכל פיקסל. יש משחקים שצריכים את זה, תשאיר אותו.
פורסם 2002 באוגוסט 1223 שנים W-Buffer מאחסן ערכים של z בחזקת 1- לכל פיקסל. יש משחקים שצריכים את זה, תשאיר אותו.וזה לא מוריד את האיכות כמו ZBUFFER?
פורסם 2002 באוגוסט 1223 שנים תכוון במשחק עצמו שיהיה הכל על 32bit , בקיצור תנסה אפשרויות שונות במשחק ...כמו במשחק ספיידרמן ששמים על 16bit אז הבניין הרחוק ממך כזה ניחתך אבל על 32bit הכל עובד טוב ...או תכוון visabelty או מקסימום דיטיילס .......
פורסם 2002 באוגוסט 1223 שנים תכוון במשחק עצמו שיהיה הכל על 32bit , בקיצור תנסה אפשרויות שונות במשחק ...כמו במשחק ספיידרמן ששמים על 16bit אז הבניין הרחוק ממך כזה ניחתך אבל על 32bit הכל עובד טוב ...או תכוון visabelty או מקסימום דיטיילס .......זה מה שאני תמיד עושה! הרי בשביל מה המחשב שלי? לא בשביל היופי...
פורסם 2002 באוגוסט 1223 שנים הבחור בכל מקרה נתן קצת מאוד פרטים...לתופעה הזאת קוראים Z-Fighting. היא מתרחשת כאשר ה-Z-Buffer לא מספיק מדוייק בשביל לבצע בדיקות עומק של פיקסלים.אני די בטוח שיש אפשרות בדרייברים של ATI שנקראת Force 24-bit Z buffer=בדקת אם הוא בכלל הגדיר נכון את הדריברים ?
פורסם 2002 באוגוסט 1323 שנים אוף זה לא עובד! הינה תמונה, שים לב לטקסטרה ששברה את הקיר הזה... בבקשה עוד הצעות אני נואש! (מצטער על הגודל הענקי של התמונה, הרווליציה כמו תמיד... ענקית!) :saint: :AR15:
פורסם 2002 באוגוסט 1323 שנים איזה משחק זה?אולי אפשר לסדר את ה-ZBuffer במשחק.הרי בסופו של דבר, המשחק בוחר איזה ZBuffer הוא לוקח (16, 24, 32).
פורסם 2002 באוגוסט 1323 שנים זה משחק MOHAA, ולא מצאתי שם אפשרות...ועוד בעיות יש לי עם RTCW SOF2, ועוד אני לא זוכר...
פורסם 2002 באוגוסט 1323 שנים מוזר מאוד זה באמת בעיה של הראידון אצלי המשחק עלה אומנם מכוער מאוד אבל בלי קווים כאלה...אוליי תנסה להוריד את כל האפקטים תבדוק אוליי זה יעזור?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.