עבור לתוכן

מידע על הG80 של NVIDIA

Featured Replies

פורסם

בשביל זה יש את ה-R600 של ATI:

65nm

64 Shader pipelines (Vec4+Scalar)

32 TMU's

32 ROPs

128 Shader Operations per Cycle

800MHz Core

102.4 billion shader ops/sec

512GFLOPs for the shaders

2 Billion triangles/sec

25.6 Gpixels/Gtexels/sec

256-bit 512MB 1.8GHz GDDR4 Memory

57.6 GB/sec Bandwidth (at 1.8GHz)

WGF2.0 Unified Shader

http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=14184

הנתונים לא אושרו רשמית.

פורסם

בשביל זה יש את ה-R600 של ATI:

65nm

64 Shader pipelines (Vec4+Scalar)

32 TMU's

32 ROPs

128 Shader Operations per Cycle

800MHz Core

102.4 billion shader ops/sec

512GFLOPs for the shaders

2 Billion triangles/sec

25.6 Gpixels/Gtexels/sec

256-bit 512MB 1.8GHz GDDR4 Memory

57.6 GB/sec Bandwidth (at 1.8GHz)

WGF2.0 Unified Shader

http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=14184

הנתונים לא אושרו רשמית.

:eek2:

פורסם

הכרטיסים הנ"ל יוצאים לפחות עוד 3-4 חודשים מכיוון שהGDDR4 יוצא גם הוא רק ב2006.

פורסם

:eek2:

גל שמועות כזה גדול היה על ה 520

עד שזה לא מאושר רשמית אני לא ממש אאמין.

פורסם
הנתונים לא אושרו רשמית.

הם גם אמרו שיהיה ל1800XT לו 32 צינורות ויצא 16 אז לא צריך להאמין לכל דברקטן!!

^^^^^^^בדיוק!!

פורסם

הנתונים על שני הכרטיסים מבוססים על שמועות ולכן לא הייתי לוקח אותם ברצינות.

פורסם

killer47 וkiller4god שניכם מקבלים אזהרה על ספאם.

פורסם

בשביל זה יש את ה-R600 של ATI:

65nm

64 Shader pipelines (Vec4+Scalar)

32 TMU's

32 ROPs

128 Shader Operations per Cycle

800MHz Core

102.4 billion shader ops/sec

512GFLOPs for the shaders

2 Billion triangles/sec

25.6 Gpixels/Gtexels/sec

256-bit 512MB 1.8GHz GDDR4 Memory

57.6 GB/sec Bandwidth (at 1.8GHz)

WGF2.0 Unified Shader

http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=14184

הנתונים לא אושרו רשמית.

יוכרז בשנת 2017 ויהיה זמין ב2029 :lol:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים