פורסם 2002 באוגוסט 923 שנים 012 מתחילים לצאת לי מהאף.זו כבר הפעם השניה השבוע שהרשת עושה בעיות, וכאשר מתקשרים לתמיכה הטכנית ישנה הודעה מוקלטת שישנה בעיה והיא בטיפול.אני כבר מחובר לאינטרנט משנת 97 בערך, וחוץ מחברת שני (עליה השלום) לא ניתקלתי בחברה כל כך בעיתית כמו 012. ביום ראשון אני מצלצל אליהם ומסביר שאם הבעיות ימשיכו (בADSL) אז אני אתנתק.האם מישהו פו מזדהה איתי?אולי אם עוד אנשים יתקשרו אליהם ו"יסבירו את המצב" אז השירות ישתפר. ???יש פה עוד מישהו שהחיבור הגרוע של 012 מתחיל להמאס עליו?
פורסם 2002 באוגוסט 923 שנים יש פה עוד מישהו שהחיבור הגרוע של 012 מתחיל להמאס עליו?Yup.הניתוקים בזמן האחרון מוציאים אותי מדעתי, יכולות לעבור שעות עד שניתן יהיה להתחבר שוב!
פורסם 2002 באוגוסט 923 שנים ומשום מה זה קורה תמיד בלילה שבין שישי לשבת... בסביבות שלוש ככה.צודק!!!זה תמיד בלילה אררר...מעצבן!!
פורסם 2002 באוגוסט 923 שנים מישהו יכול להסביר לי למה אתה מתחברים לחברת הללו ולא לחברות רציניות, כמו נטויז'ו, א"ז, בזק בינ"ל, אקטקום וכו'?!
פורסם 2002 באוגוסט 923 שנים מה הבעיה לחליף ? ואני בטוח שיתנפלו עליכם חברות אחרות עם מבצעים טובים . ג. יפית :" אני ממליצה על Bezeqint ..."
פורסם 2002 באוגוסט 923 שנים בזק בינ"ל לא טובים בהרבה, בגללם עברתי ל012, לפחות עכשיו יש לי פינגים הרבה יותר טובים...
פורסם 2002 באוגוסט 923 שנים כן , אותי זה כבר מוציא מדעתי , היום (יום שישי שעה 11:12) (אני נשמע כמו רפי גינת ) היה ניתוק של חצי שעה , בדיוק שהיה לי match עם הקלאן שלי , לא יכולתי להתחבר , אחרי חצי שעה של בדיקות התחברות לאינטרנט הפינגים היו 1500 ומעלה זה כבר אולי הספק ה-4 שאני מחליף , הם היו בסדר בהתחלה , בימים האחרונים זה ממש סבל כבר. אין לי מילים איך לתאר את זה :-[
פורסם 2002 באוגוסט 1023 שנים מחבר אני ממליץ שכל מי שנתקל בבעיות בשבוע האחרון יתקשר ביום ראשון ויאים בהתנתקות. אני בטוח שאפילו אם עשרה אנשים תיקשרו ביות אחד אז אולי זה יעביר איזה זעזוע אצל הקודקודים. לא לשכוח. יש להתקשר לשירות לקוחות ולא לתמיכה.
פורסם 2002 באוגוסט 1023 שנים אם אתה תתקשר לשירות לקוחות הם יעבירו אותך לתמיכה הטכנית , אתה תשב שעה על הטלפון עד שיעבירו אותך...היו דברים מעולם... בזמן האחרון כמו שאמרתי , ממש היתדרדרות , אפילו עכשיו בבוקר האינטרנט ממש :-\
פורסם 2002 באוגוסט 1023 שנים מחבר הכוונה בשיחה שלי איתם היא לא לבקש פתרון לבעיה. הרי מי שטילפן אתמול לתמיכה, שמע הודעה מוקלטת שיש בעיה בADSL. זאת כבר לא פעם ראשונה שיש את ההודעה המוקלטת הזו.לכן, מה שאומר לשירות הלקוחות הוא שאם הבעיות האלה לא יפסיקו, אז אאלץ להתנתק. זאת הרי לא בעיה שלי או בעיה בחיבור שלי עם השרת שלהם. זו בעיה כללית שלהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.